BETA

Δημιουργώντας έναν Android Emulator -μάθημα 2ο

Εικόνα Michail

Έχοντας ήδη δει το πως μπορουμε να δημιουργήσουμε ένα Android Development Environment (μάθημα 1ο), περνάμε στο 2ο μάθημα, προκειμένου να δημιουργήσουμε έναν εξομοιωτή Android στο σύστημα μας.
[box color=blue]Οι οδηγίες δίνονται μέσα από λειτουργικό σύστημα Windows[/box]

Για να τρέξει ο Java κώδικας της εφαρμογής σας, τα Android εργαλεία στηρίζονται σε έναν emulator (εξομοιωτής) ο οποίος προσποιείται ότι είναι μια Android κινητή συσκευή. Από την πλευρά του προγραμματιστή, αυτό είναι ένα πολύ καλό και θετικό στοιχείο γιατί μπορείτε να αναπτύσσετε Android εφαρμογές χωρίς να έχετε Android συσκευή αλλά ταυτόχρονα να δοκιμάζετε τις εφαρμογές σας αν τρέχουν σωστά σε Android περιβάλλον.

Ο Android εξομοιωτής μπορεί να μιμηθεί αρκετές Android συσκευές και ονομάζεται Dalvik Virtual Machine (DVM). Το DVM είναι ένας μηχανισμός που επιτρέπει την μέγιστη δυνατή απόδοση της εφαρμογής σας με την σωστή κατανομή πόρων στην συσκευή σας αφού είναι ο ίδιος που χρησιμοποιείται και εσωτερικά στην αληθινή σας συσκευή. Κάθε φορά που τρέχετε μια Android εφαρμογή, το DVM δημιουργεί μια διαδικασία μέσα από την οποία διαθέτει μνήμη και CPU στην εφαρμογή για να μπορεί να εκτελεστεί.
Κάθε φορά που μια καινούργια εφαρμογή ξεκινάει, το DVM δημιουργεί ένα αντίγραφο του εαυτού του για να αντιπροσωπεύσει την συγκεκριμένη εφαρμογή με όλους τους διαθέσιμους πόρους του συστήματος που μόλις αναφέραμε.
Από εκεί και πέρα το DVM παίρνει όλες τις Java εντολές της εφαρμογής μαζί με τον XML κώδικα και οτιδήποτε άλλα αρχεία εικόνας και ήχου ίσως υπάρχουν, και τα μεταφράζει σε δυαδικό κώδικα μηχανής για τον καταλάβει η Android πλατφόρμα και να το τρέξει. Αν αναρωτιέστε πιο είναι το πλεονέκτημα σε όλη αυτή την διαδικασία, η απάντηση είναι ότι μπορούν να τρέξουν πολλές εφαρμογές ταυτόχρονα στην ίδια συσκευή άσχετα να υπάρχουν περιορισμένοι πόροι μνήμης και επεξεργαστικής ισχύς.

Ήδη έχουμε αναφέρει ότι ο Android εξομοιωτής μπορεί να μιμηθεί πολλές και διαφορετικές Android συσκευές. Κάθε μια από τις εικονικές συσκευές επάνω στις οποίες θα δοκιμάσουμε την εφαρμογή μας περιγράφεται από συγκεκριμένες ρυθμίσεις οι οποίες αποθηκεύονται σε ένα Android Virtual Device (AVD). Μέσα από το Android SDK και το AVD Manager που κατεβάσαμε και εγκαταστήσαμε στο προηγούμενο μάθημα μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα AVD. Πάμε να δούμε τα βήματα.

Για να ξεκινήσετε το Android Virtual Device Manager πατήστε το εικονίδιο που έχει ήδη τοποθετηθεί στο κύριο μενού του Eclipse.

-Στο Android Virtual Device Manager παράθυρο που θα ανοίξει, πατήστε το κουμπί New για να δημιουργήσετε ένα καινούργιο AVD αρχείο.
-Στο Create new Android Virtual Device (AVD) παράθυρο χρειάζεται να συμπληρώσουμε τα εξής στοιχεία:

  • Name: Αυτό θα είναι το όνομα της συσκευής που θα δημιουργήσετε. Για το παράδειγμά μας, ας το ονομάσουμε Android_2.1.
  • Target: Εδώ επιλέγουμε μια από τις API εκδόσεις που κατεβάσαμε ήδη όταν χρησιμοποιήσαμε τον SDK Manager. Για το παράδειγμά μας, επιλέγουμε το Android 2.1 – API Level 7.
  • SD Card (Size): Εδώ καθορίζουμε το μέγεθος της SD card. Κάθε σημερινή κινητή συσκευή μπορεί να έχει SD χώρο που φτάνει σε αρκετά GB. Αλλά για το δικό μας παράδειγμα δεν χρειάζεται να δηλώσουμε τόσο μεγάλο αποθηκευτικό χώρο. Μια SD card του μεγέθους των 512 MB είναι αρκετή.
  • Skin: Εδώ ορίζουμε την ανάλυση που θέλουμε να έχει το virtual device που θα δημιουργήσουμε. Η προκαθορισμένη επιλογή (Default WVGA800) που έχει ανάλυση οθόνης 800×480 είναι ικανοποιητική για το παράδειγμά μας.

-Πατάμε το Create AVD κουμπί για να δημιουργηθεί η συσκευή μας:

Για να δοκιμάσετε από περιέργεια πως είναι ο emulator, μπορείτε να επιλέξετε την συσκευή που εμφανίζεται στο παράθυρο και να πατήσετε το κουμπί Start.
Στο δεύτερο παράθυρο που θα εμφανιστεί με το όνομα Launch Options απλά πατήστε το κουμπί Launch:

Μιχάλης Κασάπογλου(http://kassapoglou.com)

  • Σχόλια

0 Comments:

Scroll to Top