BETA

Dead Island ένα action RPG τρόμου για Linux [Steam]

Εικόνα Haris

To Dead Island είναι ένα action RPG επιβίωσης και τρόμου του 2011, που αναπτύχθηκε από την πολωνέζικη Techland (την θυμάστε ίσως όσοι παίξατε τα Chrome και Chrome SpecForce στα Windows, έτσι και αυτός ο τίτλος χρησιμοποιεί την μηχανή γραφικών του θρυλικού Chrome). Το παιχνίδι δημοσιεύτηκε από το γερμανικό studio Deep Silver για τις πλατφόρμες Windows, OSX, PS3, και Xbox 360. Στη συνέχεια, το παιχνίδι ήρθε στο SteamOS και το Linux.
H υπόθεση είναι γύρω από προκλήσεις και επιβίωση σε ένα νησί στοιχειωμένο με ζόμπι. Είναι ένας ανοικτός κόσμος που δίνει έμφαση στην φυσική μάχη. Αρχικά ο τίτλος είχε προγραμματιστεί στα 2006. Καθυστέρησε όμως μέχρι το 2011.

To Gameplay

To Dead Island διαδραματίζεται όπως είπαμε  πριν σε έναν ανοικτό κόσμο, που διαιρείται σε μεγάλες περιοχές. Πολύς χρόνος αφιερώνεται στις μάχες, αλλά και στην ολοκλήρωση διαφόρων περιπετειών. Χρησιμοποιείται ο τρόπος παιξίματος που βασίζεται στην εμπειρία και την παραμετροποίηση του χαρακτήρα, όμως οι επιλογές είναι περιορισμένες. Ο παίκτης κερδίζει XP ολοκληρώνοντας αποστολές και σκοτώνοντας ζόμπι. Καθώς αναβαθμίζεται, κερδίζει πόντους υγείας, αντοχή και μπορεί να επενδύσει πόντους δυνατοτήτων σε ένα δέντρο ιεραρχίας. Μπορεί έτσι να ανεβάζει πόντους.

Οι μάχες δίνονται είτε με φυσικές δυνάμεις είτε με τη χρήση όπλων σώμα με σώμα. Στα όπλα σώμα με σώμα δίνεται έμφαση στην έναρξη του παιχνιδιού (παραδείγματος χάρη το κουπί του κανό), καθώς άλλα πυροβόλα δεν υπάρχουν στο πρώτο μέρος του παιχνιδιού. Διάφορα όπλα δημιουργούνται με τυχαίο τρόπο, υπάρχουν σε διάφορα μέρη και προκαθορισμένες τοποθεσίες, ή μπορείτε να τα παίρνετε από τους εχθρούς. Έχουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά τα οποία εξαρτώνται και από το επίπεδο του παίκτη. Κάθε όπλο μπορεί να αναβαθμιστεί τρεις φορές για ανεβάσει τα στατιστικά του και πολλά όπλα μπορούν να παραμετροποιηθούν. Έτσι μπορούν να προστίθενται δυνατότητες όπως νύχια, λάμες που ηλεκτρίζουν ή δηλητήρια. 'Όλα τα παραπάνω φθείρονται με την χρήση και χρειάζονται επισκευές σε χρονικά διαστήματα.

Υπάρχει ακόμα μετρητής αντοχής -αυτό σημαίνει πως ύστερα από διάρκεια φυσικής προσπάθειας, τρεξίματος, πηδήματος ή φτιάχνοντας ένα όπλο, ο χαρακτήρας πρέπει να σταματάει και να ανακτά δυνάμεις. Έτσι, αν δώσετε μάχη με ένα ζόμπι που έχει υψηλό επίπεδο, αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα τη μείωση των αντοχών σας. Ακόμα χρειάζεται να ανάβετε τον φανό σε σκοτεινά μέρη αλλά και κατά την διάρκεια της νύχτας. Όλα αυτά προσθέτουν σασπένς και αγωνία. Τα ζόμπι του παιχνιδιού έχουν διάφορες ικανότητες όπως τα μολυσμένα, οι περιπατητές (walkers) και άλλα. Μερικά ζόμπι θυμίζουν εκείνα από το Left 4 Dead.

To στόρι του παιχνιδιού και η έναρξη

Το Dead Island λαμβάνει χώρα στο φανταστικό νησί του Banoi, ένα τροπικό μέρος για διακοπές στη Νέα Γουινέα Παπούα. Τη νύχτα μετά από ένα πάρτυ οι τέσσερις βασικοί χαρακτήρες που αναφέρονται και σαν οι επιζώντες, ο rapper Sam B, ο ρεσεψιονίστας και κατάσκοπος της κινεζικής κυβέρνησης Xian Mei, ο πρώην ποδοσφαιριστής Logan Carter και ο συνταξιούχος αστυνόμος Purna ξυπνάνε ακούγοντας μια φωνή από το σύστημα emergency. Αυτή τους λέει να εγκαταλείψουν το ξενοδοχείο. Ανακαλύπτουν πως ο πληθυσμός έχει μολυνθεί με μια ασθένεια που τους μετέτρεψε σε ψυχωτικούς και σαρκοβόρους. Αφού καταφέρνουν να ξεφύγουν, σώζονται από τον ναυαγοσώστη Sinamoi. Στη συνέχεια προσπαθούν να βρουν προμήθειες και να βγουν στον έξω κόσμο. Είναι προφανές πως τα τρόφιμα δεν τους φτάνουν, έτσι ο Sinamoi τους προτείνει να ταξιδέψουν στην πόλη Moresby για να ζητήσουν βοήθεια. Οι επιζώντες με την βοήθεια της Jin, κόρης του μηχανικού, επισκευάζουν ένα όχημα και βγαίνουν από το ξενοδοχείο.

Η συνέχεια επί της οθόνης...

Η ανάπτυξη του παιχνιδιού

Το Dead Island ανακοινώθηκε αρχικά τον Αύγουστο του 2007 και ξεκίνησε να εκδίδεται στα 2008. Αναπτυσσόταν από την Techland και τον παραγωγό Adrian Ciszewski, όμως καθυστέρησε. Ένα τρέιλερ με την ονομασία "Η τραγωδία χτυπά τον παράδεισο" εκδόθηκε στα 2011, έδειχνε διάφορες σκηνές από το παιχνίδι. Ακολούθησε ένα δεύτερο τρέιλερ τον Ιούνιο του ίδιου χρόνου, με την ανακοίνωση πως ο τίτλος θα έβγαινε έξω τον Σεπτέμβριο. Τα ζόμπι του παιχνιδιού έγιναν render με τέτοιον τρόπο ώστε να είχαν πολλές διαστρωματώσεις και, έτσι, το σύστημα τραυματισμών να είχε τραύματα πραγματικού χρόνου. Στις 9 Αυγούστου του 2011, η Deep Silver ανακοίνωσε πως η ανάπτυξη του παιχνιδιού είχε τελειώσει και πως θα ξεκίναγε η παραγωγή. Το ίδιο το παιχνίδι είχε ξεκινήσει να αναπτύσσεται το 2005, όταν ήταν με την ονομασία "The island of the living dead".

Στις 5 Ιουνίου του 2012, η Techland ανακοίνωσε και ένα πακέτο επέκτασης που ονομάζεται "Dead Island the Riptide". Το τελείωμά του όμως αναμένεται. Ακόμα, αναμένεται μια νουβέλα σε βιβλίο εμπνευσμένη με την ιστορία του παιχνιδιού, βασισμένη στα γεγονότα που συμβαίνουν μέσα σε αυτό.

Αποδοχή και κριτικές

Το Dead Island πήρε θετικές κριτικές. Το GameRankings και το Metacritic έδωσαν βαθμολογίες 77% και 80% αντίστοιχα. Οι βερσιόν για Xbox και PS3 πήραν κατά μέσον όρο 72%. H IGN έδωσε ένα 8/10 κατακρίνοντας διάφορα glitches και bugs όσον αφορά τις κονσόλες. Έκρινε θετικά την ατμόσφαιρα και την γενική αίσθηση λέγοντας πως "οι πόντοι είναι αρκετοί για να τα βγάλει κανείς πέρα". "Τα παραπάνω ισορροπούν τις αρνητικές πλευρές", είπε. Το Computer and Video Games, στην αμερικανική έκδοση, έδωσε βαθμολογία 6,5/10 λέγοντας πως "το θρίλερ με τα ζόμπι δεν είναι και το καλύτερο -θα μπορούσε να ακολουθήσει ένα πιο cult πιάσιμο". To Edge έδωσε μόνο 3/10 σημειώνοντας πως "υπάρχουν τεχνικά προβλήματα αλλά και θέματα στον τρόπο παιξίματος". Η Windows βερσιόν πήρε αρκετά αρνητικά σχόλια, επειδή μια πρώιμη build βγήκε ατυχώς στο Steam χωρίς να έχει ολοκληρωθεί. Η Teachland έβγαλε στη συνέχεια ένα patch που διόρθωνε 37 σημεία. Παρόμοια βγήκε διορθωτικό patch για τις κονσόλες που έφτιαχνε τα παραπάνω, αλλά και ένα θέμα με τα σωσίματα του παιχνιδιού. Στις 17 Αυγούστου του 2013 υπήρχαν ακόμα κάποιες αναφορές που έλεγαν για bugs σχετικά με τα σωσμένα games. Τέλος το Official Xbox Magazine έδωσε 8/10. Από την ημερομηνία διάθεσης κατέβησαν πέντε εκατομμύρια κόπιες, πράγμα που καθιστά το παιχνίδι τον πιο επιτυχημένο τίτλο για την Techland. Ο τίτλος δεν κυκλοφόρησε στη Γερμανία στα καταστήματα, καθώς κρίθηκε πως περιέχει υπερβολική βία. Οι κριτικές των παιχνιδάδων στο Steam είναι θετικές με αρνητικούς 1 στους 10 περίπου παίκτες.

Η σελίδα του παιχνιδιού στο Steam

Δίνετε ημερομηνία γέννησης (18 ετών και άνω) λόγω του ακατάλληλου του παιχνιδιού για ανήλικους.

http://store.steampowered.com/agecheck/app/91310/

Απαιτήσεις συστήματος

Λ/Σ: Linux Ubuntu 12.04 η άλλο
Επεξεργαστής: Core2duo 2,8 GHz
Μνήμη: 1 Gb (συνιστάμενη 4 Gb RAM)
Κάρτα γραφικών: Συνίσταται GΤ 430 / ATI 5570 με 1 Gb η ανώτερη
(Σημείωση: H Intel integrated graphics δεν υποστηρίζεται σε αυτή την φάση)

Ένα video απο το παιχνίδι

Σε Arch Linux από τον Linux παιχνιδά Xpander με το παρακάτω hardware:

Λ/Σ: Arch Linux 64bit
Kernel: 3.16-ck (piledriver optimized)
Filesystem: ext4
Nvidia drivers: 343.22
Desktop Environment: MATE (1.8) + Compton (glx backend vsync)
CPU: AMD FX-8320 στα 4,2Ghz
Μνήμη: 16 GB DDR3 (1866Mhz)
Κάρτα γραφικών: Asus GTX 660 Ti 2GB DirectCU II
Κάρτα ήχου: Realtek ALC889
Μητρική: Gigabyte GA-970A-D3

https://www.youtube.com/watch?v=rYY5lNY9Q3M

Καλό παίξιμο.

Πηγή:

http://en.wikipedia.org/wiki/Dead_Island

  • Σχόλια

0 Comments:

Scroll to Top