BETA

Editorial Απριλίου 2015: [λαλακίας το ανάγνωσμα]

Εικόνα Helen

Δεν ξέρω αν φταίει το κλίμα, ή τα γονίδια, αλλά είναι γεγονός πως ζούμε σε έναν τόπο που έχει ρεκόρ σε λαλάκες, γκρινιάρηδες, ρουφιάνους και κακόβουλος ανθρώπους που το μόνο που θα τους ευχαριστούσε θα ήταν να πάθει κάτι κακό αυτός ο οποίος μισούν (καθώς δεν μπορούν να τον φτάσουν). Νομίζω πως κάποια συγκεκριμένη είδη ανθρωπότυπων ευδοκιμούν και διαμορφώνουν μια συγκεκριμένη αντίληψη για το ποιόν, την κουλτούρα και την κοινωνική συνοχή του κάθε τόπου.
Όσοι/ες έχετε ταξιδέψει και ζήσει στο εξωτερικό είτε Π.Κ (προ "κρίσης") είτε Μ.Κ (μετά "κρίσης"), γνωρίζετε την αντίληψη που επικρατεί σχετικά με τους νεοέλληνες και που δεν απέχει καθόλου από την πραγματικότητα.
Μιζέρια, δολοπλοκίες, συκοφάντηση, εκφοβισμός, τσαμπουκάδες, ψέματα, απάτες, ζήλια είναι μια καθημερινή κατάσταση τρόπου σκέψης και συμπεριφοράς -πράγματα τα οποία έχουν δημιουργήσει μια συγκεκριμένη κοινωνική συμπεριφορά η οποία βρωμάει και ζέχνει σήψη.
Σε μια κοινωνία που έννοιες όπως αλληλεγγύη, ντομπροσύνη, σεβασμός, μοιάζουν να είναι συμπτώματα των ελάχιστων εναπομεινάντων "γραφικών" που δεν ακολουθούν τα διαμορφωμένα κοινωνικά πρότυπα του μίσους και της λογικής του "να ψοφήσει η γελάδα του γείτονα" . Που με τίποτα δεν ανέχονται τον επικρατούντα κοινωνικό κανιβαλισμό

Και ας εξηγηθώ καλύτερα τι εννοώ:
Νωρίτερα σήμερα (31/3/15), λάβαμε το ακόλουθο screenshoot, από μια δημοσίευση στην facebook page της ελληνικής κοινότητας ubuntu:

 

Το άρθρο με τα σκατά (επικό) και το συμπλήρωμά του (ε, μισές δουλειές θα κάνουμε;) με τις πορδές και επίσης να υπενθυμίσω και αυτό με τις χέστρες (είναι τριλογία βρε σεις).

Κατ' αρχάς, αυτά τα άρθρα θεωρούμε πως πέτυχαν αν εκπλήρωσαν τον σκοπό τους. Να κάνουν δηλαδή κάποιους/ες να χαμογελάσουν, ακόμα και αν τους πλάκωναν ένα σωρό άλλα προβλήματα.
Από την άλλη, έτσι σαν κοινωνικό πείραμα, είχαμε την περιέργεια στις όποιες αντιδράσεις, ποιοι θα συνειδητοποιούσαν πως οι συγκεκριμένες apps υπάρχουν στο GooglePlay.
Και συνεχίζουν να βγαίνουν και άλλες αντίστοιχες. Και ορισμένες έχουν πάρα πολλά downloads και κριτικές.
Αυτό ήταν το δεύτερο που θέλαμε να θίξουμε με αυτά τα άρθρα.

Να δούμε λίγο και το μενού ΕΧΤRA της σελιδας που "κρίμα, επειδή προωθεί τον δεισιδαιμονία και τις προλήψεις". Βέβαια όταν λέω να δούμε, εννοώ να ανοίξουμε τα άρθρα αυτής της ενότητας που προωθεί την δεισιδαιμονία και τις προλήψεις (sic): Αυτή που έχει ονομαστεί "Πνευματικότητα" και έχει ως tag την λέξη: "religion", ας δούμε τι άρθρα περιλαμβάνει (δυστυχώς έχει ακόμα κάποια bugs η σελίδα και το screenshoot δεν φαίνεται καλά, αλλά μπορείτε να δείτε και εσείς, στο σχετικό tag: #religion

Πριν καν ανοιχτεί κάποιο άρθρο, είναι εμφανές πως ο κύριος Άνηθος θα μας δώσει τον μεγαλόσταυρο για την πίστη μας. Έχουμε κερδίσει την βασιλεία των ουρανών, σιγουράκι.
Ή όχι; Τι δουλειά έχουν εδώ, αυτοί οι σατανάδες οι μουσουλμάνοι;:

Να πω, ότι συν των άλλων περιλαμβάνει και τα κορυφαία λογισμικά του είδους, για ανθρώπους που τους ενδιαφέρει ή είναι περιττό;
Ή μήπως απαγορεύεται κάποιος να πιστεύει όπου θέλει και αν θέλει;

Ας πάμε τώρα και στις δεισιδαιμονίες με την Αστρολογία (tag: #astrology) που περιλαμβάνει όλα κι' όλα δυο άρθρα, με λογισμικά ανοιχτού κώδικα (όχι, δεν τα δημιουργήσαμε εμείς) και επίσης μπορεί να δει και τα σχόλια σε αυτές:

Έχω την αίσθηση, πως ασχέτως τι πιστεύουμε ή δεν πιστεύουμε εμείς, κάποιους βοηθήσαμε με open/free soutce λογισμικό. Και επιπλέον, αυτοί οι άνθρωποι έχουν το δικαίωμα να πιστεύουν επίσης σε ό,τι θέλουν.
Ή μήπως όχι;

Και ας δούμε τώρα και αυτήν την αισχρή και κατακριτέα κατηγορία, Porn (#porn), τι περιέχει άραγε;

Μάλιστα, θέματα πλήρως πορνογραφικά, διαστροφικά και ανώμαλα που οδηγούν στον αυνανισμό τους νέους.

 

Αν υπάρχει κάποια αντίρρηση πως επιτελέσαμε θαυμάσια το έργο μας, σαν σελίδα ανοιχτού/ελεύθερου λογισμικού, ασχέτως -το τονίζω αυτό- από τα προσωπικά μας πιστεύω και κοινωνικές τοποθετήσεις/κοσμοθεωρία, ας μας υποδειχθεί. Πλουραλισμός, που λένε και τα κανάλια.
Φυσικά αυτά για να τα εξακριβώσει κάποιος, θα έπρεπε να κάνει την πολύ δύσκολη κίνηση του κλικ και να ανοίξει την κατηγορία/άρθρα.
Αλλά αυτό απαιτεί μια πολύ δύσκολη τεχνική που μόνο πεφωτισμένοι τεχνολογικοί γκουρού μπορούν να την επιτύχουν, άρα η πιο σωστή λύση θα ήταν να γράψουμε την αλάνθαστη κριτική μας, σε μια άσχετη page του Facebook. Τι πιο λογικό άλλωστε;
Και άσε που είναι και αόρατο όλο το υπόλοιπο μενού, τόσο στην συγκεκριμένη ενότητα (ΕΧΤRA), όσο και όλο το υπόλοιπο (ναι καλέ, αυτή η γκρι οριζόντια μπάρα επάνω, με τα λευκά γραμματάκια):

Και στο φινάλε δικαίωμά μας να θεωρούμε πως κάποια πράγματα πρέπει να ειπωθούν και παράλληλα να μην ακολουθούμε τους διάφορους κανόνες (πχ τεχνολογικών σελίδων) που μπορεί να έχει ο καθένας στο μυαλουδάκι του;
Μα εκτός αυτού, επειδή εμείς είμαστε αυτοί που φτύσαμε αίμα για να στήσουμε αυτήν την σελίδα, που κυριολεκτικά λιποθυμήσαμε επάνω στα πληκτρολόγια, που αντιμετωπίζουμε όλα τα προβλήματα και τα έξοδα για την συντήρησή της, επειδή δεν ζητήσαμε ποτέ τίποτα από κανένα, δεν μας χρηματοδότησε κανείς, δεν εξαγοραστήκαμε σε εταιρείες και διαφημίσεις και κάνουμε αυτό που μας αρεσει. Που στο τέλος-τέλος ξεκαθαρίζουμε στο Μανιφέστο μας το εξής:

Διαθέτουμε την δουλειά μας δωρεάν σε όλο τον κόσμο και μπορεί ελεύθερα να την χρησιμοποιήσει ο οποιοσδήποτε το επιθυμεί. Δεν μας νοιάζει και πολύ, αν δεν εγκρίνετε την θεματολογία μας, αντιδρώντας συγχρόνως και για τους περιορισμούς στην ανεξάρτητη έρευνα, καθώς είναι θεμελιώδες ανθρώπινο δικαίωμα η κατανόηση του κόσμου γύρω μας, επειδή θεωρούμε πως η περιέργεια δεν γνωρίζει έθνη, φύλο, ηλικία ή κοινωνικοοικονομικά όρια. Δυστυχώς, όμως, η ευκαιρία να ικανοποιήσει ο κάθε ένας την περιέργειά του, πολύ συχνά μετατρέπεται σε οικονομική ευκαιρία˙ και στόχος μας είναι να σπάσουμε αυτό το φράγμα. Ένα δεκατριάχρονο παιδί στο οποιοδήποτε χωριό έχει ακριβώς το ίδιο δικαίωμα να διερευνήσει τον κόσμο, όπως και ένας καθηγητής πανεπιστημίου.

Το γεγονός πως αυτό όλο σχολιάστηκε σε ένα τρίτο μέρος, παραβιάζοντας και τους όρους χρήσης του, δεν θέλει άλλη ανάλυση. Είναι τα όσα αναφερθήκαν στον πρόλογο, περί της θρασύδειλης κοινωνίας του κανιβαλισμού.


 

Επί της ουσίας τώρα, η σελίδα όπως είδατε ανανεώθηκε. Υπάρχουν κάμποσα bugs και η παρούσα εμφάνιση δεν θα είναι η τελική. Ευελπιστούμε μέχρι τα μέσα του Απρίλη να έχουμε τελειώσει. Το Drupal μας αρέσει πολύ και νομίζουμε πως... "μας πάει". Να προσθέσω ότι διορθώθηκαν τα προβλήματα στο φόρουμ και άνοιξαν και οι εγγραφές που λόγω ενός bug και άλλων πιο ουσιωδών τεχνικών προβλημάτων, ήταν κλειδωμένες για μήνες και σιγά-σιγά επανερχόμαστε στους ρυθμούς, αν και ακόμα οι διορθώσεις της σελίδας, μας δαπανούν πολύ χρόνο.

[το editorial είναι συνεργατικό]

  • Σχόλια

68 Comments:

  1. Εικόνα Μιχάλης Λιαρμακόπουλος
    Μιχάλης Λιαρμακ... (χωρίς επαλήθευση)Mar 31, 2015 15:08 ΜΜ

    Βλέπω τα άσχημα νέα ταξιδεύουν γρήγορα.

    Ευχαριστώ για την δημοσιότητα που δώσατε σε ένα θέμα το οποίο σβήστηκε από την ομάδα του Ubuntu για να μην υπάρξουν έριδες στην κοινότητα, και που σπεύσατε να υπερασπιστείτε τον ιστότοπό σας λες και κάποιος σας βίασε την κόρη.

    Οι απόψεις μου για την Αστρολογία δεν αλλάζουν. Λίγο που με νοιάζει αν η Χ αστρολόγος χρησιμοποιεί open source λογισμικό για να εξαπατά τους πελάτες της.

    Για τις ενότητες Porn και Πνευματικότητα, προφανώς ο καθένας έχει την άποψή του. Κρατήστε εσείς την δική σας και ας κρατήσω και εγώ την δική μου.

    Τώρα, επειδή οι λέξεις υπάρχουν για συγκεκριμένο λόγο, μπορεί εσείς να θεωρείτε πως είναι Μαλακίες αυτά που έγραψα, δικαίωμά σας. Αλλά δεν χρειάζεται να κρύβεστε πίσω από τα γράμματα.

    Βέβαια θα μου πείτε τώρα κρύβεστε πίσω από την ανωνυμία του editorial. Ε δεν πειράζει, μπορεί κάποια στιγμή να αποκτήσετε το θάρρος να εκφράσετε και την γνώμη σας στο διαδίκτυο επώνυμα.

    Μιχάλης Λιαρμακόπουλος

  2. Εικόνα constantinos
    constantinosMar 31, 2015 15:33 ΜΜ

    Δικαίωμά σου να πιστεύεις ότι θες, εμείς δεν τα χαρακτηρίσαμε, μόνος σου το έκανες.
    Από εκεί και πέρα μπορείς να συνεχίζεις να γίνεσαι κανίβαλος, όταν μιλάς για τα περί ανωνυμίας και επωνυμίας (πόσο μα πόσο μπανάλ πια;).
    Προφανώς δεν εχεις ιδέα και πάλι κρίνεις.
    Δεν κρυβόμαστε, γνωστοί είμαστε, επώνυμα γράφουμε πχ στην κοινότητα ubuntu, σε συνεντεύξεις που μας έχουν πάρει, επώνυμα πάμε σε εκδηλώσεις, σεμινάρια και αλλού, αλλά δεν βλέπουμε και τον λόγο να γράφουμε με ονοματεπώνυμο, αφού δεν κάνουμε δικτυακή καριέρα ως αρθρογράφοι ή κάτι άλλο.
    Αλλά δεν έχει σημασία αν δεν ξέρεις, σημασία έχει να πεις. Και ας είναι άμεσα καταρριπτέο. Ναι;
    Όπως και να εχεις μπορείς να μην μας διαβάζεις, δεν θα μας απασχολεί καθόλου, όπως δεν μας απασχολεί το ποιοι και πόσοι επισκέπτονται την σελίδα.
    Κατά τ' άλλα δικαίωμα στην έκφραση και στην ελευθερία του λόγου σου δίνουμε, αλλά όχι, δεν θα λάβουμε υπόψιν μας τα λεγόμενά σου, αλλά θα έχουμε κάθε δικαίωμα να τα σχολιάσουμε και να τα κρίνουμε. Όπως κάνεις και εσύ δηλαδή.

  3. Εικόνα Κώστας
    Κώστας (χωρίς επαλήθευση)Απρ 01, 2015 10:04 ΠΜ

    Εγώ ως Κώστας βλέπω μια ανώνυμη ομάδα να κρύβεται πίσω από τον τίτλο Editorial team και να αδειάζει δυο φυσικά πρόσωπα.

    Αν είχατε αρχίδια θα υπογράφατε το Editorial επώνυμα. Κοτάρες είστε.

  4. Εικόνα Helen
    HelenΑπρ 01, 2015 11:00 ΠΜ

    Εγώ ως Έλενα βλέπω έναν μαλάκα να φέρεται σαν κατινα και άλλον έναν μαλάκα (εσένα) να φέρεται σαν γαμωκαιδερκουλας.
    Δεν θα το αναλύσω άλλο αυτό με την επωνυμία, είναι γραφικό όπως και εσύ κάλε μου αυνανιστη (ανώνυμε).
    Αν θες @@ έλα να τα δεις. Θα σε μπουκώσουμε ως τα αυτιά :)

  5. Εικόνα ManosT
    ManosTΑπρ 01, 2015 11:22 ΠΜ

    Θες @@ κωστα; Γιατι; Τι αναγκη τα εχεις; Αφου οπως φαινεται εσυ εισαι ενα τεραστιο.
    Αν ομως τα εχεις αναγκη, κατι θα κανουμε.. ;)

  6. Εικόνα Gastone
    GastoneMar 31, 2015 15:18 ΜΜ

    Δυστυχώς τα σκατά αρκετοί τα προτιμούν στο μυαλό τους.
    Δεν έχει να πεις κάτι άλλο, η όλη συμπεριφορά με την όλο χολή δημοσίευση για την "αγαπημένη σελίδα" κάπου αλλού και όχι εδώ, τα συμπεράσματα χωρίς την εξακρίβωση, δεν είναι γραφικά, αλλά όπως σωστά λέει και το άρθρο ένα δείγμα αναγνωρισμένης συμπεριφοράς κοινωνικού κανιβαλισμού.
    Επέκταση μιας κοινωνικής συμπεριφοράς που έχει περάσει σε άλλα στάδια την ανθρωπολογική μελέτη.
    Και είναι επικίνδυνο επειδή αποτελεί πλειοψηφία και ως εκ' τούτου αποδεκτή κατάσταση της καθημερινότητας.

  7. Εικόνα Μιχάλης Λιαρμακόπουλος
    Μιχάλης Λιαρμακ... (χωρίς επαλήθευση)Mar 31, 2015 15:27 ΜΜ

    Κοινωνικός κανιβαλισμός είναι να δίνετε τόση βαρύτητα σε 2 posts σε κάποια ομάδα στο διαδίκτυο, και να βάζετε δυο ανθρώπους ενάντια μιας ολόκληρης κοινότητας. Και μάλιστα, δεν είναι απλά κοινωνικός κανιβαλισμός, δείχνει έλλειψη αυτογνωσίας, χιούμορ και σοβαρότητας.

    Προσωπικά δεν περίμενα πως θα θιγόσασταν τόσο πολύ με την κριτική που έκανα σε αυτά που με ενόχλησαν, ώστε να με τιμήσετε βάζοντας τα λόγια μου στο Editorial. Με γεια σας και χαρά σας. Καλύτερα να μάθετε να διαχειρίζεστε καλύτερα τις ανασφάλειές σας και να μην βλέπετε εχθρούς εκεί που δεν υπάρχουν.

    Ο ίδιος

  8. Εικόνα Maria
    MariaMar 31, 2015 15:41 ΜΜ

    Δηλαδή Μιχάλη, για να καταλάβω:
    Όταν λες:
    “Και μάλιστα, δεν είναι απλά κοινωνικός κανιβαλισμός, δείχνει έλλειψη αυτογνωσίας, χιούμορ και σοβαρότητας.”
    Τι εννοείς;
    - Ότι αυτά που έγραψες, τα είπες χιουμοριστικά (και δεν τα εννοούσες);
    - Ότι αυτά που έγραψες, δεν έπρεπε να απαντηθούν;
    - Ότι δεν σου άρεσαν οι απαντήσεις
    - Ότι δεν είναι αλήθεια αυτά που σου απαντήσαμε; Γιατί αν υπονοείς κάτι τέτοιο, δεν έχεις παρά να κάνεις (τόσο εσύ, όσο και ο οιοσδήποτε δηλαδή -δεν είναι δα και τόσο κουραστικό ένα κλικ προκειμένου να διαπιστώσεις ιδίοις όμμασι) ένα -ένα μόνο κλικ- στα tags στα οποία αναφέρεσαι, και λες ότι σε στενοχώρησαν.

    Ότι τι;

  9. Εικόνα Panos Panagiotopoulos
    Panos Panagioto... (χωρίς επαλήθευση)Mar 31, 2015 15:37 ΜΜ

    Γεια σας παιδιά...
    Εγώ έγραψα το post στο ubuntu gr group αλλά κατόπιν υπόδειξης εκ της διαχείρισης το κατέβασα εγώ ο ίδιος, διότι σκοπός μου δεν ήταν να προκαλέσω τσακωμό αλλά να μοιραστώ τον προβληματισμό μου με φίλους του open source.
    Το αν ήταν αγαπημένη μου η σελίδα όπως λέω θα μπορούσε να το διαπιστώσει κανεις, από άρθρα που έχω στείλει κατά το παρελθόν, και έχουν δημοσιευθεί από τον Κωνσταντίνο.
    Όμως δεν κρύβω ότι η σελίδα έχει πάρει μια άσχημη ρότα. Το περιεχόμενο έχει ποσότητα χωρίς καν την ελάχιστη ποιότητα, επικεντρώνεται σε ανούσια πράγματα και αναλώνεται σε κάποιες κόντρες πολλές φορές, ακόμα και το ύφος της γραφής έχει υποβαθμιστεί (
    Δική σας είναι η σελίδα ότι θέλετε την κάνετε, δεν λέω. Αντιπαρέρχομαι όλη την ακατάσχετη φλυαρολογία της εισαγωγής στο άρθρο που βλέπω το κάνατε και άρθρο editorial του Μαϊου (!) από τώρα, και κλείνω με την ελπίδα το post αυτό να σας ταρακουνήσει λίγο μήπως και βελτιωθείτε (αν και κατά καιρούς έχω εκφράσει την γνώμη μου σε comments και στο forum).

    ΥΓ. Μιας και είστε τιμητές των πάντων και ιδιαιτέρως της ιδιωτικότητας, ενώ δεν κάνετε ποτέ κανενός είδους bullying και είστε ενάντια σε κάθε μορφής βίας και φασισμού, μου φαίνεται κάπως περίεργο που βάζετε έτσι φάτσα - φόρα προφίλ στο fb.
    Δεν με πειράζει εγώ επώνυμα τα έγραψα άλλωστε γνωρίζω καλά ότι ο Κωνσταντίνος είναι μέλος του group όπου ανέβηκε το σχόλιό μου και ήλπιζα να το διαβάσει, προτού κατέβει.

    Με (χαμένη) εκτίμηση,
    Πάνος Παναγιωτόπουλος
    Μηχανολόγος Μηχανικός ΕΜΠ

  10. Εικόνα constantinos
    constantinosMar 31, 2015 16:24 ΜΜ

    @Panos Panagiotopoulos, δεν καταλαβαίνω την έκπληξή σου κατ' αρχάς στο γιατί έγινε editorial αυτό. Γιατί όχι;
    προσωπικά ενημερώθηκα για κάποιο θέμα και τα λεγόμενα που δημοσιεύτηκαν στην fb-page του ubuntu.gr.
    ενημερωθήκαμε όσους μπόρεσε να βρει εκείνη την στιγμή η Έλενα που έτσι κι' αλλιώς σύμφωνα με την εσωτερική διαχείριση της σελιδας θα μπορούσε να βγάλει editorial χωρίς να ενημερώσει κανέναν, αφού κανείς δεν είχε ειδοποιήσει πως θα το κάνει (με την όποια θεματολογία).
    Εκτός αυτού, υπήρχε και η απόφαση από πιο παλιά με άλλα αντίστοιχα γεγονότα, τις όποιες δημοσιεύσεις εις βάρος μας θεωρούμε συκοφαντικές και ψεύτικες να μην τις αφήνουμε να πέφτουν κάτω αλλά να απαντάμε με κεντρικό άρθρο. Από όπου και αν προέρχονταν.
    Συνεπώς οι συντάκτριες πολύ σωστά έκαναν, σύμφωνα με τις υπάρχουσες αποφάσεις της ομάδας, να το δημοσιεύσουν ως editorial.

    Παράλληλα, αναρωτιέμαι, το θέμα είναι το πως είπαμε ότι στο Googleplay (που επανειλημμένως έχουμε γράψει την άποψη μας γι' αυτό, που δεν είναι και η καλύτερη), εκτός από malwares/spywares, έχει και αυτές τις apps; Το πως παράλληλα σκεφτήκαμε ότι αυτά θα κάνουν κάποιους ανθρώπους να χαμογελάσουν μέσα σε αυτή την σκατένια και μίζερη καθημερινότητα; Πως κάναμε κάτι διαφορετικό και μάλλον πιο ασυνήθιστο;
    Αυτό αναιρεί δηλαδή την μέχρι τώρα ύλη που είναι μοναδική στο ελληνόφωνο διαδίκτυο; Που περιλαμβάνει πολύ καλά κατηγοριοποιημένα τα πάντα;
    Έχεις δηλαδή καταλαβει, από την μέχρι τώρα πορεία, πως διακατεχόμαστε από τα συνήθη τυποποιημένα και απρόσωπα στάνταρ; Πως φοβόμαστε μην "τσαλακωθούμε"; Πως κάνουμε τα πάντα για την επισκεψιμότητα κρατώντας ένα σοβαροφανές και γαμωξερομπορόλικο προφίλ;
    Τι σε κάνει να πιστεύεις πως πρέπει συνέχεια να ασχολούμαστε με τερματικά και κώδικα και όχι με άλλα; Τι σε κάνει να νομίζεις πως είμαστε γκουρού ή πως έχουμε τον άπλετο χρόνο ή διάθεση να γράφουμε για τα πάντα; Ερασιτεχνικά το κάνουμε και αυτό δεν μας βάζει περιορισμούς, ούτε έλεγχο.

    Εσύ δηλαδή θεωρείς πως το σωστό θα ήταν μια δημοσίευση (100% αναληθής και κακιά), σε μια άσχετη page ή να το κάνεις εδώ; Δημοσια, ουτε καν ιδιωτικά; Μήπως έχεις σχηματίσει και την εντύπωση πως λογοκρίνουμε; Επειδη δεν συμβαίνει, ακόμα και οι μεγαλύτεροι haters του osarena μπορούν να το επιβεβαιώσουν αυτό.

    Φυσικά και μας πείραξε ενόχλησε αυτό, επειδή δεν είναι η πραγματικότητα και σε προσωπικό επίπεδο με εξέπληξε, πρόσβαλε και απογοήτευσε.
    Βαρεθήκαμε τις άτοπες και κακοπροαίρετες επικρίσεις. Γιατί και για ποιον λόγο; Επειδή προσπαθούμε;
    Ας το κάνουν και οι άλλοι αυτό. Εδώ πιο παλιά μας είχαν κατηγορήσει ότι είμαστε η αιτία που έκλεισε linux περιοδικό, επειδη απλά υπήρχαμε.
    Κάθε τόσο θα βγει ο κάθε βαρεμένος και θα μας κάνει κριτική, εκφοβισμό και ότι άλλο θες για κάτι που γράψαμε.
    Να το βουλώνουμε;
    να θεωρούμε σωστό πως ο κάθε εσύ έχει το δικαίωμα να γράφει ότι θέλει και εμείς να μην απαντάμε, αλλά όταν το κάνουμε αυτό να είναι κατακριτέο;
    Πίστευε ότι θέλεις, αλλά κατ' εμέ ήσουν λάθος από πολλές απόψεις.
    Κανείς προβληματισμός δεν θα υπάρξει Πάνο, ο καθένας θα συνεχίσει όπως νομίζει χωρίς περιορισμούς και λογοκρισία, η σελίδα είναι ανοιχτή για όποιον επίσης θέλει να προσφέρει γνώση στους άλλους.

  11. Εικόνα Maria
    MariaMar 31, 2015 23:05 ΜΜ

    Πάνο (Panos Panagiotopoulos), το καταλαβαίνεις κι εσύ ο ίδιος νομίζω πως το θεμιτό θα ήταν να έκανες στα ίσια, την οιαδήποτε κριτική ήθελες ή αισθανόσουν πως χρειαζόταν να κάνεις. Αυτό, ναι, θα ήταν ντόμπρο. Το να βγαίνουμε όμως αλλού και να λέμε διάφορα, για κάποιον άλλον, θα το χαρακτήριζα -επιεικώς- απερίσκεπτο. Αφ' ενός μεν γιατί αυτό σημαίνει πως δεν ήθελες να δώσεις στον άλλον την ευκαιρία να σου απαντήσει και αφ' ετέρου γιατί έτσι δημιουργούνται λάθος εντυπώσεις στους παραέξω.
    Πάρε παράδειγμα τον Μιχάλη που άκουσε τα λεγόμενά σου και, «ακούγοντας» εσένα / διαβάζοντας το σχόλιό σου, έβγαλε λάθος συμπεράσματα.

    Τα άρθρα μας είναι εδώ και από την στιγμή που τα διαβάζετε (γιατί, αφού τα κρίνετε, σημαίνει ότι τα διαβάζετε -σωστά;) μπορεί κάλλιστα ο οιοσδήποτε να βάλει σχόλιο από κάτω. Δεν νομίζω ποτέ να μην βγάλαμε κάποιο σχόλιο ή να αφαιρέσαμε από κανέναν τον λόγο.
    Για φαντάσου δηλαδή να έγραφες εσύ σε μια σελίδα και να έβλεπες κάπου αλλού (σε άσχετο μέρος) να σου κάνω κριτική για το άρθρο σου;
    Πώς θα σου φαινόταν;
    Θα έλεγες ότι σου φέρθηκα ντόμπρα (από την στιγμή που, ενώ τα σχόλια θα ήταν ανοιχτά κάτω από το άρθρο σου, εγώ θα πήγαινα αλλού να σε κατηγορήσω);

  12. Εικόνα dsp
    dsp (χωρίς επαλήθευση)Απρ 01, 2015 10:08 ΠΜ

    me syghoreite, alla sas thewrw faidrous.
    a) enas anthrwpos diafonise me to content tis selidas sas kai kanate oloklhro arthro gia auton.
    b) sto post sou afto to opio isxyrizesai oti tha itan "ntompro" einai akrivws afto to opio den kaneis. tha mporouses na kaneis contact ta atoma directly kai na zhthseis input.
    c) yparxoun para polloi apo emas pou ta operating systems einai h douleia kai h zwh mas kai pote den kserame to webpage sas, epeidh mallon pote den eixe interesting content.
    twra pou to mathame, ektimoume oti kalws den to kserame.
    d) den nomizw oti kaneis tha elege kati gia to site kai tis apopseis sas an kanate publish katw apo ena domain pou ekfrazei afto to opio eiste. mia parea filwn kai enthusiasists. alla to na to les osarena xwris na exeis kan ena comparison sto giati to AIX htan kalytero apo SunOS (he he he) kai giati to HPUX apla gam#@% , einai san na parw to astrology.net kai na kanw posts gia monads.
    e) don't bother replying i don't care and you shouldn't too.

  13. Εικόνα ExquisiteCorpse
    ExquisiteCorpse (χωρίς επαλήθευση)Απρ 06, 2015 15:14 ΜΜ

    Den einai zhthma faidrothtas, alla zhthma manias katadiwkshs.

  14. Εικόνα Maria
    MariaΑπρ 06, 2015 15:51 ΜΜ

    LOL
    Έτσι πες τα, πια τα σωστά βρε παιδί...

    ΥΓ: YOLO

  15. Εικόνα Gastone
    GastoneMar 31, 2015 15:45 ΜΜ

    @Μιχάλης Λιαρμακόπουλος, δεν αντιλαμβάνομαι τον πληθυντικό σου. Ένας αναγνώστης και σχολιαστής είμαι όπως και εσύ. Που απλά έτυχε να πω την άποψη μου. Δεν πίστευα πως αυτό θα σε ενοχλούσε, θεωρώντας πως μόνο εσύ μπορείς να εχεις άποψη, αλλά ακόμα και να το ήξερα θα την έλεγα.

    Εγώ βλέπω ως κανιβαλισμό την πράξη του φίλου σου και των λεγομένων σου και ως σάτιρα το άρθρο με εμπεριστατωμένη απάντηση που ναι κάνει τα όσα λες, όπως τα χαρακτήρισες.
    Στο κάτω κάτω αν εσένα σε χαρακτηρίζανε δημοσία κάπου δεν θα απαντούσες; δεν θα ενοχλούσαν ιδιαίτερα αν αυτό ήταν άδικο και όλο χολή όπως αυτά που γράφεις;
    Το να ξεφτιλίζεις την δουλειά κάποιων, χωρίς (όπως λες) να έχεις άποψη, τι είναι;
    Δεν έχετε μάθει ακόμα πως κάθε δράση έχει και μια αντίδραση και πως τέλος πάντων ότι από το web τίποτα δεν χάνεται;

    Και αναρωτιέμαι αφού δεν σου αρεσει κάτι και δεν συμφωνείς μαζί του γιατί ασχολείσαι; Αυτό είναι αξιοπερίεργο. Μαζοχιστικό θα έλεγα.

  16. Εικόνα Μιχάλης Λιαρμακόπουλος
    Μιχάλης Λιαρμακ... (χωρίς επαλήθευση)Mar 31, 2015 16:02 ΜΜ

    @Gastone Εφόσον δεν γνωρίζω ποιος έγραψε το Editorial μπορώ να υποθέτω πως οι απαντήσεις είναι πιθανότατα από μέλη του Editorial. Παράλογο; Far fetched;

    Ξέρω πολύ καλά πως κάθε δράση έχει μια αντίδραση. Φυσική σπούδασα. Επίσης ξέρω πως τίποτε δεν χάνεται και από το διαδίκτυο. Δεν με απασχολεί.

    Εγώ βλέπω πως η κοινότητά σας ασχολήθηκε μαζί μου, για τέσσερεις αράδες που έγραψα. Αυτό είναι αξιοπερίεργο και μαζοχιστικό. Εγώ είδα ένα σάητ και έβγαλα μια κρίση. Το Editorial είδε την κρίση μου και έβγαλε μια άλλη κρίση. Εσύ και όσοι διάβασαν τις απαντήσεις μου, έβγαλαν μια άλλη κρίση. Όλοι κρίνουμε και κρινόμαστε. Δεν με πειράζει, το έχω συνηθίσει.

    Προσωπικά πιστεύω πως οι κύριοι/ες του Editorial έδωσαν τσάμπα έκταση σε ένα θέμα που ήταν ενός λεπτού. Μήπως πάσχουνε από μανία καταδίωξης; Παιδιά, δεν είμαστε εχθροί σας, μήτε εγώ μήτε ο Πάνος. Αγαπάω το Linux όσο αγαπάω την Φυσική.

    @Μαρία, δεν νομίζω πως έχει νόημα να το συνεχίζουμε άλλο. Τα πράγματα είναι απλά. Αν δεν το καταλάβατε, σε άλλο ποστ ζήτησα με τρόπο και συγνώμη για την αφέλειά μου. Ευχαριστώ.

    Σας χαιρετώ,

    Ο ίδιος.

  17. Εικόνα Gastone
    GastoneMar 31, 2015 16:37 ΜΜ

    Το αν έχει το editorial μέλη δεν το ξέρω, δεν μου έχει ξανατύχει για να σου πω.
    Ότι πεις, αλλά όπως σου είπα, εγώ βλέπω μια άστοχη κριτική για κάτι που δεν γνώριζες και που ούτε να το έψαξες. Αυτό είναι ή κακία ή ανωριμότητα ή και τα δυο.

    Και το ερώτημα παραμένει, εσύ τότε γιατί μαζοχίζεσαι; Τι σε ενόχλησε η απάντηση; Ή το πως η απάντηση σε έκανε να φανείς κακός;

  18. Εικόνα Maria
    MariaMar 31, 2015 16:45 ΜΜ

    Μιχάλη, πάντως στην απορία μου ΑΚΟΜΑ δεν μου απάντησες.
    1. Έκανες καθόλου κλικ στις κατηγορίες, στις οποίες αναφέρεσαι, για να δεις τι άρθρα περιέχονται τέλος πάντων;

    Και αν ναι,
    2. Λες ότι σε στενοχώρησαν ιδιαίτερα τα άρθρα με τις δεισιδαιμονίες και πάση φύσης ασαφή Πνευματικότητα -χαρακτηρίζοντάς τα ως προλήψεις.
    α) Καταρχάς, η κατηγορία/tag: #astrology περιλαμβάνει όλα κι' όλα 2 άρθρα, πρόκειται για λογισμικά ανοιχτού κώδικα. Άρα; Με ποιο σκεπτικό λες πως είναι άσχετα με την κοινότητα Open Source;
    β) Και τώρα, το σημαντικότερο· αμφισβητείς το δικαίωμα που έχει ο κάθε άνθρωπος να (αν) πιστεύει σε ό,τι θέλει; Και άρα, να μπορεί να βοηθηθεί επιλέγοντας τα αντίστοιχα λογισμικά Open Source (που του χρειάζονται);
    3. Πάμε τώρα και στην κατηγορία #porn που επίσης σε στενοχώρησε ιδιαιτέρως (συ είπας).
    Λες:
    "Οπότε άκυρο που θέλετε να ενημερώνετε την κοινότητα του Open Source περί πορνογραφικών ταινιών..."

    Πού είδες πορνογραφική ταινία; (Για να την δω κι εγώ δηλαδή).

    ΥΓ: Θεωρώ πως ήμουν σαφέστατη σε αυτά που ρωτώ. Δεν μιλάω με αοριστολογίες ούτε δίνω απαντήσεις του στυλ "δεν μου αρέσει αυτό και άρα, αφού δεν αρέσει σε μένα) δεν πρέπει και να γράφεται".

  19. Εικόνα Ο ίδιος
    Ο ίδιος (χωρίς επαλήθευση)Mar 31, 2015 17:00 ΜΜ

    Κοπελιά. Ξεκαβάλα λίγο το καλάμι. Με ξέρεις και από χτες για να απαιτείς;

    Αφενός σου απάντησα εκτενέστατα. Το ότι ΔΕΝ ήρθε ακόμη δεν είναι δικό μου πρόβλημα.

    Αφετέρου έχουμε και δουλειές.

    Αλλά επειδή θέλω να απαντώ σε ερωτήσεις που αφορούν τις πράξεις μου, θα ΞΑΝΑπαντήσω μέχρι το βράδυ.
    Ή και στην τελική ΟΠΟΤΕ μου γουστάρει.

    Χαιρετώ,

    Μιχάλης

  20. Εικόνα Helen
    HelenMar 31, 2015 17:08 ΜΜ

    Σιγά βρε μάτσο αγοράκι που ζητάς και τα ρέστα. Μισογύνη.
    Άντε τώρα θάψε κανέναν άλλο, εχεις άποψη επί παντός επιστητού άλλωστε.
    Το τραβάει ο οργανισμός σου, ε; είσαι μαζοχάκος βλέπω.

  21. Εικόνα Maria
    MariaMar 31, 2015 17:32 ΜΜ

    "Κοπελιά. Ξεκαβάλα λίγο το καλάμι. Με ξέρεις και από χτες για να απαιτείς;"
    Μιχάλη, ποιο καλάμι καβάλησα και πού είδες ότι απαιτώ;
    - Μήπως το γεγονός ότι σου απάντησα και σε αυτό το άρθρο υποδηλώνει απαίτηση;
    - Είδες σε κάτι να απαιτώ, να είμαι αγενής, να σε κρίνω ή οτιδήποτε άλλο;

    btw, Ναι, όντως, βλέπω ότι έχεις απαντήσει στο άλλο το άρθρο. Και δεν είχες κάνει τελικά αυτό το κλικ (για να διαπιστώσεις και μόνος σου τι παίζει).
    Όπως ξακαθαρίζεις από την πρώτη σου πρόταση:
    1. "Παραδέχομαι πως όχι, δεν είδα τα άρθρα που περιέχονταν στις υποενότητες Πνευματικότητα, Porn."
    Είδες λοιπόν ότι θα πρέπει να βλέπουμε ιδίοις όμμασι πρώτα και μετά να κρίνουμε;

    Τώρα, όσον αφορά τα υπόλοιπα (τα βάζω όλα μαζί εδώ, για να μην βάζω 2 και 3 σχόλια):
    "Ο κάθε άνθρωπος Μαρία μπορεί να πιστεύει σε ότι θέλει. Αλλά και εγώ με την σειρά μου έχω το δικαίωμα να τον κοροϊδεύω για τα πιστεύω του. Είναι ο ορισμός της δημοκρατίας. [...]
    [...]Μπορεί να έχει ώφελος για την κοινότητα ανοιχτού λογισμικού, αλλά δεν έχει ώφελος για την ανθρωπότητα. Οπότε με ενοχλεί αυτό, ναι."
    Ίσως αυτό που δεν μπορείς να καταλάβεις είναι ότι το osarena έχει σκοπό να βοηθήσει όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο.
    Στόχος μας είναι, όσο περνάει από το χέρι μας, να μην υπάρχει ούτε ένας άνθρωπος που θα χρειαστεί κάποιο λογισμικό και δεν θα μπορεί να το βρει στο Open Source.

    Για παράδειγμα, μπορεί να μην ασχολούμαι (εγώ, εσύ -δεν έχει σημασία το ποιος) με ποδηλασία, ορειβασία, ενδυματολογία κλπ, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν θα γράψω για τέτοιου είδους λογισμικό. Αφού σίγουρα δεν μπορεί, δεν γίνεται, όλοι μας να έχουμε κοινά ενδιαφέροντα. Ο καθένας επιλέγει τι του αρέσει και τι θα διαβάσει.

    Και για να συνοψίσω, σύνθημά μας εδώ στο osarena είναι το εξής ένα:
    Αν υπάρχει έστω και ένας άνθρωπος που να έψαχνε (και να μην το έβρισκε στο Open Source) αυτό το κάτι για το οποίο γράψαμε, τότε επιτύχαμε το στόχο μας.

  22. Εικόνα DarkGoth
    DarkGothMar 31, 2015 18:03 ΜΜ

    μαρια, υποθετω οτι το ειπε αλλιως, πιο πολυ ας το πουμε "προστατευτικα" προς καποιους ισως αφελεις (συγκεκριμενα δηλαδη για τα προγραμματα "αστρολογιας" εν'προκειμενω). υποθετω οτι το ειπε απο την αποψη, γιατι να υπαρχει και να παρουσιαζεται κατι που θα βοηθησει καποιους επιτηδειους να εξαπατησουν κοσμο που ειναι πιο ευκολοπιστος. αυτο τουλαχιστον καταλαβα εγω. αυτο που σε καμια περιπτωση δεν δικαιολογω, ειναι ο τροπος του. ειναι τελειως λαθος να τραμπουκιζεις και να κανεις νταηλικια, και ακομα χειροτερο λαθος, να τα κανεις σε μια κοπελα. αυτο ειναι θρασυδειλια και καταντια.

  23. Εικόνα Ο ίδιος, ξανά
    Ο ίδιος, ξανά (χωρίς επαλήθευση)Mar 31, 2015 21:13 ΜΜ

    Μαρία,

    Οι απαντήσεις στις ερωτήσεις που μου έκανες ήρθαν στην σελίδα που τις πρωτοέκανες. Όπως θα δεις, η ώρα είναι 15:40 και οπότε ήταν η απάντηση που έγραψα τότε. Αν είχες λίγη υπομονή και απέφευγες τα ΚΕΦΑΛΑΙΑ που παραπέμπουν σε υστερίες, θα την έβλεπες και δεν θα χρειαζόταν να αντικρύσεις το...(κατά τα λόγια της Λένας) ματσό του χαρακτήρα μου. Λυπάμαι, αλλά τα νεύρα μου δεν είναι σε πολύ κατάσταση, και η υπομονή μου ακόμη χειρότερα.

    Αν προσέξεις γράφω και πως λυπάμαι για όσα συνέβησαν και πως θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί...αν δεν ήμουν αυτός που είμαι.

    Λοιπόν, λυπάμαι και που ασχολήθηκα, έστω και on the fly. Να είστε σίγουροι πως δεν πρόκειται να ξαναγίνει. Ούτε on the fly μήτε με οποιονδήποτε άλλο τρόπο.

    Καλή συνέχεια στο έργο σας,

    Μιχάλης

    ΥΓ: γιατί σας νοιάζει τόσο πολύ τι λένε οι άλλοι για εσάς; Σας παραπέμπω στον εξαίρετο R.P.Feynman.

  24. Εικόνα ManosT
    ManosTMar 31, 2015 21:58 ΜΜ

    Να αντιστρεψω την ερωτηση και να την θεσω αλλιως:
    Παντα σχηματιζεις γνωμη "ετσι στα γρηγορα" οπως ειπες για ολα;
    Ετσι στα γρηγορα δηλαδη κρινεις και τους ανθρωπους αναλογα το τι φορανε και το το χρωμα εχουν;
    Αν δεν το καταλαβες εδω δεν μιλαμε για χαρακτηρες, αλλα για γεγονοτα και τα γεγονοτα ειναι αυτα που φαινονται στo screnshoot. Εκτος αν αυτο ηταν που σε πειρραξε, το screenshoot.

    Αλλα, θα σου απαντησω ετσι σαν αναγνωστης της σελιδας απο αυτα που θυμαμαι και που σιγουρα ειναι μερικα, οχι ολα. Αυτα δηλαδη που ανα καιρους εχουν γραψει αλλοι σαν εσενα:

    -Μα ολο για τερματικα και εντολες γραφετε, πειτε και κατι αλλο.
    -Ελεος πια με τις εφαρμογες ιδιωτικοτητας και κρυπτογραφησης δεν ειμαστε εγκληματιες.
    -Σταματηστε πια να γραφετε για τριτες διανομες, ειναι απαραδεκτο, αρκετες σταματανε την υποστηριξη τους μετα απο καποιο διαστημα.
    -Ολο για την πειρατεια γραφετε και την υποστηριζετε. Απαραδεκτο.
    -Εσεις εισαστε η αιτια που δεν μπορει να υπαρξει αλη σελιδα στην ελλαδα με linux λογισμικο και εσεις φταιτε που εκλεισε το linux inside.

    Και καποια αλλα "ομορφα":
    -Βρωμοκουμουνια, βρωμοαναρχια να σας ψοφησει η μανα.
    -Εισαστε εγκληματις του πληκτρολογιου.
    -Θα σας κανω καταγγελια στην Διωξη.
    -Θα κανω αναφορα την facebook page σας.
    -Παλιο@@ ανα σας πετυχω θα σας θαψω
    Θα... ειστε... κανετε... δεν κανετε....

    Σκατα λοιπον στο στομα οσων τα εχουν αντι εγκεφαλου. Αυτα ειναι πιο αποβλητα και πιο βρωμερα απο τα σκατα των apps.

    Και επισης, σκεψου και μονο, σχετικα με την ανοητη καραμελα περι ανωνυμιας/επωνυμιας, κλπ. Απο την μια ειναι χαζο να το λες σε ανθρωπους που γραφουν με τις φωτογραφιες τους.
    Απο την αλλη δηλαδη τι σημαινει ανωνυμο και επωνυμο στο συγκεκριμενο; Ποια η σημασια του και πως αλλαζει τα γεγονοτα;
    Που ειναι το κακο να γραφει καποιος ανωνυμα; Υπαρχει καποιος νομος που το απαγορευει; Οσο ξερω προσπαθησαν να το κανουν αλλα δεν περασε.
    Μπορεις να εξηγησεις αυτο;

  25. Εικόνα DarkGoth
    DarkGothMar 31, 2015 21:59 ΜΜ

    Μιχαλη, η αποψη σου, για την "αστρολογια" μπορει να ειναι οποια θελει. η δικη μου αποψη για την "αστρολογια" μπορει επισης να ειναι οποια θελει. και εγω δεν πιστευω σε τετοια. καποιοι ομως πιστευουν και χρησιμοποιουν τετοια προγραμματα. δεν ειναι ΜΟΝΟ εξαπατηση. οι περισσοτεροι τα χρησιμοποιουν προσωπικα, για δικες τους προσωπικες "προβλεψεις", και οχι για κερδος. δεν βρισκεις οτι υπαρχει και αυτη η μεγαλη πιθανοτητα? γιατι να μην καλυφθουν και αυτα για οποιον τα θελει? με την ιδια λογικη, γιατι δεν απαγορευουμε και το audacity αφου καποιοι μπορει να το χρησιμοποιησουν κακοβουλα κρυφακουγοντας και καταγραφοντας αλλους στα κρυφα, ωστε να τους εκβιαζουν μετα? κατι που θα εκανε δυσκολη τη ζωη μου, γιατι κανω ηχογραφησεις, και δεν θα μπορουσα να κανω τη δουλεια μου. το προγραμμα δεν ειναι κακοβουλο. κακοβουλος ειναι ο τροπος που θα επιλεξεις να το χρησιμοποιησεις.

    μην λες οτι λυπασαι που βλεπεις τη σελιδα να αναφερει για προγραμματα "αστρολογιας" και οτι "ξεπεσε" με αυτο (οπως και με τις χαζες κλανοεφαρμογες, που παρουσιαστηκαν επειδη ακριβως τωρα τελευταια παρουσιαζουν πολυ μεγαλη αναγνωριση). να λες οτι λυπασαι/θυμωνεις/δυσανασχετεις, για τα ατομα που χρησιμοποιουν κακοβουλα αυτα τα προγραμματα, και για τα ενδεχομενα θυματα τους, οχι για τη σελιδα που παρουσιαζει αυτα τα προγραμματα (που οι περισσοτεροι τα χρησιμοποιουν σωστα χωρις δολιους σκοπους). αν ΕΜΕΙΣ χρησιμοποιουσαμε αυτα τα προγραμματα για να εξαπατησουμε κοσμο, να μας την πεις, και θα εχεις και δικιο. αλλα τωρα θυμωνεις προς τη λαθος κατευθυνση. δεν φταιμε εμεις αν καποιοι τα χρησιμοποιουν κακοβουλα. αν ο αλλος ειναι κακοβουλος και απατεωνας, θα την κανει ουτως'η'αλλως τη λαμογια, ειτε εχει το προγραμμα, ειτε οχι.

  26. Εικόνα Evi
    EviMar 31, 2015 22:28 ΜΜ

    @Dark Νομίζω είναι περιττή η ανάλυση. Το να απευθύνεσαι σε κάποιον που δεν γνωρίζει τις 4 βασικές ελευθερίες του ελεύθερου λογισμικού http://osarena.net/latest-articles/analiontas-tis-4-vasikes-eleftheries-...
    είναι άσκοπο (η πρώτη και πιο βασική: "η απεριόριστη χρήση για οποιονδήποτε σκοπό").
    Φυσικά και κανέναν δεν ενδιαφέρει τι κάνουν οι αστρολόγοι, μητροπολίτες και όλος αυτός ο συφερτός που είναι ανταγωνιστικοί μεταξύ τους.
    Άσε που όσον αφορά τις συγκεκριμένες apps είναι για κοριτσάκια στα 15 που ασχολούνται με αυτά. Από την άλλη είναι ένα λογισμικό που υπάρχει και φυσικά μπορεί να ενδιαφέρει κάποιους ακόμα ακόμα και αν ιδεολογικά εμείς δεν συμφωνούμε.
    Η δε κατηγορία Porn, περιλαμβάνει στο σύνολό της εξαιρετικά άρθρα, αναλύσεις και έρευνα που θα ήθελα πολύ να τα είχα γράψει εγώ.

    Η ουσία είναι αλλού και είναι στις πράξεις και στον λόγο κάποιων ανθρώπων που είναι πραγματικά κανιβαλιστικές.

    Έχω περάσει σαν συντάκτρια από πολλές ιστοσελίδες, αλλά αυτήν την απόλυτη ελευθερία λόγου και έκφρασης του osarena δεν την έχω συναντήσει πουθενά.
    Τι να κάνουμε; Haters υπάρχουν παντού και σε κάθε κατάσταση. Το θέμα είναι αν πιστεύουν πως αναλώνουν την ενέργειά τους θετικά και προς την σωστή κατεύθυνση.

  27. Εικόνα Maria
    MariaMar 31, 2015 22:19 ΜΜ

    Μιχάλη, πάλι συνεχίζεις και προσβάλλεις προς κάθε μεριά.
    Τα κεφαλαία, εγώ ξέρω πως δείχνουν έμφαση. Εσύ, πιστεύεις, υστερία; Όταν δηλαδή, γράφεται κάτι σε μία έκθεση (πχ έρευνας), τεκμηρίωση, documentation κλπ, δείχνει υστερία;

    Με τον τρόπο που αντέδρασες ήταν φυσικό να αντιδράσουν (και συ το παραδέχτηκες, η δράση φέρνει αντίδραση) έτσι οι υπόλοιποι, όπως και η Έλενα (Κυρία, με Κ κεφαλαίο παρακαλώ -πίστεψέ με, μακάρι να υπήρχαν περισσότεροι άνθρωποι που να της μοιάζουν).

    Ναι το είδα (οκ, είπαμε, καθυστερημένα -κάνουμε χίλια πράγματα ταυτόχρονα) κι αυτό που λες:
    "Αν προσέξεις γράφω και πως λυπάμαι για όσα συνέβησαν και πως θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί...αν δεν ήμουν αυτός που είμαι."
    Δεν μπορεί, όμως, κι εσύ καταλαβαίνεις ότι δεν γίνεται να γράφει ο κάθε ένας ό,τι θέλει και να το αφήνουμε αναπάντητο.
    Είδες και μόνος σου ότι ΑΜΕΣΩΣ ΜΟΛΙΣ (για έμφαση είναι τα κεφαλαία, ναι; -εγώ ως φιλόλογος, έτσι το ξέρω) έκανες εκείνο το κλικ που σου έλεγα στις κατηγορίες/tags του μενού μας και είδες τα άρθρα που περιλαμβάνει, διαπίστωσες μόνος σου ότι ΔΕΝ ήταν αλήθεια ό,τι είχες ακούσει.

  28. Εικόνα Μιχάλης
    Μιχάλης (χωρίς επαλήθευση)Απρ 01, 2015 03:27 ΠΜ

    Μαρία,

    Δεν είναι στην πρόθεσή μου να προσβάλλω. Με λυπεί (για άλλη μια φορά) που φαίνεται οι τρόποι και χαρακτηρισμοί μου είναι πιο άγαρμποι από ότι είναι αποδεκτό στην κοινότητά σας.

    Μπορεί να είσαι φιλόλογος, δεκτόν, αλλά στην κουλτούρα του διαδικτύου τα κεφαλαία σημαίνουν πως ο άλλος σου φωνάζει. Οπότε συγχώρεσέ με, αλλά δεν μου αρέσει να μου φωνάζουν, ειδικά χωρίς λόγο. Μπορείς να ρωτήσεις όποιον θες.

    Αλήθεια βρε Μαρία, ήταν τόσο μεγάλο θέμα οι 10 αράδες που γράφτηκαν από εμένα και τον Παναγιώτη ώστε να το βάλετε στο Editorial; Τίποτα καλύτερο δεν είχατε να βάλετε, παρά την πιο πρόσφατη επίθεση που δέχτηκε η κοινότητά σας από κακόβουλα άτομα όπως εγώ και ο Παναγιώτης; Και πάλι νομίζω πως η αντίδραση των συντονιστών ήταν υπερβολική και πως το όλο θέμα θα μπορούσε να είχε διαχειριστεί πολύ πιο όμορφα με ένα προσωπικό μήνυμα σε εμένα στο Facebook.

    Αλλά όχι, κάποιοι θέλησαν να επιδοθούν σε κυνήγι μαγισσών. Μαγκιά τους. Δεν με πειράζει καθόλου. Απλά δεν έχω συνηθίσει να πέφτουν τα φώτα της όποιας δημοσιότητας πάνω μου, και ομολογώ ξαφνιάστηκα.

    Τελοσπάντων, για εμένα το θέμα είναι λήξαν, και θεωρώ πως δεν χρωστώ καμιά απάντηση σε κανέναν άλλον, και παραβλέπω τις προσβολές που ακούστηκαν από διάφορους και διάφορες για το άτομό μου. Όποιος θέλει να μου πει κάτι, ας με βρει στο Facebook, και ας έρθει με το επώνυμό του παρακαλώ.

    Όπως είπα και στο -θα-ήθελα-να-είναι-τελευταίο- μήνυμά μου, με κάθε καλή διάθεση,

    Καλή συνέχεια στο έργο σας.

    Over and out

    Μιχάλης

  29. Εικόνα Maria
    MariaΑπρ 01, 2015 07:53 ΠΜ

    Μιχάλη, σίγουρα καταλαβαίνεις κι εσύ την έντασή μας.
    Ναι, το θέμα που ανέκυψε, δεν μπορούσε να μην απαντηθεί.
    Δεν γίνεται, ξαφνικά, να ακούς ότι σε κατηγορούν σε άσχετο μέρος και να μην απαντήσεις.

    Σε προσωπικά μηνύματα δεν καταφεύγουμε γιατί (αφ' ενός μεν γιατί δεν ασχολούμαστε με τα σόσιαλζ και αφ' ετέρου) δεν έχουμε κάτι να κρύψουμε.
    Άλλωστε, όταν κάτι λέγεται δημοσίως, πρέπει να απαντηθεί και δημοσίως. Είμαι σίγουρη ότι καταλαβαίνεις τι εννοώ.
    Δεν μπορεί μία ανάρτηση/ένα ποστ να το έχουν δει ένα σωρό άνθρωποι, να έχουν επηρεαστεί (όπως εσύ για παράδειγμα) και την απάντησή μας να την δει μόνον έναν άτομο.

    ΥΓ: Για τις επιθέσεις που λες, νομίζω ότι δώσαμε την καλύτερη απάντηση με το νέο θέμα σε drupal.
    ΥΓ2: Την γλώσσα του διαδικτύου, δεν την γνωρίζω, δεν θέλω να την γνωρίσω. Προτιμώ να παραμείνω αυτή που είμαι και στην προσωπική μου ζωή.
    Δεν θέλω να μπω στο τρυπάκι του τι θέλει να πει ο κάθε ποιητής στο διαδίκτυο και με τι σκοπούς.
    Μ' αρέσει να τον αντιμετωπίζω στα ίσια, όπως κάνω και στην καθημερινότητά μου. Γι αυτό και θα δεις (ήδη θα το έχεις εμπεδώσει) ότι αντιδρώ το ίδιο όπως και αν είχα τον συνομιλητή μου απέναντί μου.
    Πάντα στα ίσια.

  30. Εικόνα ExquisiteCorpse
    ExquisiteCorpse (χωρίς επαλήθευση)Απρ 03, 2015 21:57 ΜΜ

    On YG2, educate yourself an 8es na epikoinwneis swsta kai kosmia.

    http://techinpro.blogspot.de/2013/06/netiquette.html
    http://www.simplehelp.net/2006/08/14/how-to-be-polite-while-youre-online-practicing-good-netiquette/
    http://www.wisegeek.org/why-should-i-avoid-capital-letters-in-email-addresses-and-other-online-forms.htm
    https://in.answers.yahoo.com/question/index?qid=20070718202452AAHIRQL
    http://www.mylot.com/post/2077291/what-does-using-capital-letters-mean-in-internet-chatting
    https://answers.yahoo.com/question/index?qid=20071029191257AAj4gbh

    EC

  31. Σελίδες

Scroll to Top