BETA

Χαμένοι Στα Σύννεφα· Τα Προσωπικά Σας Δεδομένα Στο ευρετήριο της Google

Εικόνα Maria

Έχουμε τονίσει και στο παρελθόν ότι οι δικτυακές συσκευές αποθήκευσης (αγγλιστί NAS, δηλαδή Network Attached Storage devices) έχουν ακόμα περισσότερες ρωγμές και από τους routers. Σύμφωνα με τον Jacob Holcomb, ερευνητή και αναλυτή ασφαλείας στην Independent Security Evaluators ο οποίος έκανε μια μεγάλη μελέτη πάνω στις ευπάθειες των routers το 2013 και στην ομιλία του στο Black Hat είχε επικεντρωθεί στις δικτυακές συσκευές αποθήκευσης.

Δεν υπήρξε ούτε μία συσκευή που να μην μπορέσαμε να την παραβιάσουμε,

δήλωσε ο Holcomb.

Τουλάχιστον το 50% εξ’ αυτών μπορούν να παραβιασθούν χωρίς καν να ζητείται έλεγχος ταυτότητας. Μάλιστα, χρησιμοποιώντας τεχνικές όπως το ARP spoofing, ένας εισβολέας θα μπορούσε εν συνεχεία να χακάρει και την κίνηση (κυκλοφορία) άλλων συσκευών του ιδίου δικτύου.

Και το πιο ανατριχιαστικό; Ο Holcomb λέει ότι παρότι έχει αναφέρει όλα τα τρωτά σημεία στους κατασκευαστές των συσκευών NAS, η έκθεσή του δεν έχει ληφθεί κανένα μέτρο.

 

Όπως και να το κάνουμε, οι δικτυακοί δίσκοι είναι πολύ βολικοί αφού μπορούμε να διατηρούμε αντίγραφα ασφαλείας αλλά και να έχουμε πρόσβαση στα αρχεία μας από όπου και να βρισκόμαστε -χωρίς να στηριζόμαστε σε servers (διακομιστές) τρίτων, όπως το Dropbox ή το OneDrive.

Σε μια έρευνα όμως που διεξήχθη από το CSO βρέθηκε πως αν δεν έχουν ρυθμιστεί σωστά, μπορεί να... πάρετε περισσότερες «παροχές» από αυτές που ζητήσατε.

Η έκθεση αναφέρει ότι κάποιες προσωπικές συσκευές αποθήκευσης στο σύννεφο (cloud) αλλά και εξωτερικοί σκληροί δίσκοι που συνδέονται σε routers (δρομολογητές) με ενεργοποιημένο το FTP (το πρωτόκολλο μεταφοράς αρχείων) έχουν καταχωρισθεί στο ευρετήριο της Google, με αποτέλεσμα τα προσωπικά αρχεία να εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης. Τα προσωπικά αυτά αρχεία περιλαμβάνουν τα πάντα, από προσωπικά μέιλ/μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, λογιστικά βιβλία, διαβατήρια, φορολογικά μητρώα, οικονομικές καταστάσεις, έγγραφα υποθηκών, μέχρι κωδικούς πρόσβασης και ιδιωτικές φωτογραφίες.

 

Για τους καταναλωτές (όπου καταναλωτές, χρήστες), το δέλεαρ είναι η υπόσχεση της άμεσης διαθεσιμότητας. Κοινώς,

  1. -Το τυράκι:

Θέλετε να μοιραστείτε αρχεία με άλλους; Υπάρχουν συσκευές που παρέχουν αυτήν την λειτουργία.

Θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση σε αρχεία που τα έχετε στο σπίτι ενώ είστε κάπου εκτός ή χαλαρώνετε σε διακοπές;

Και απ' αυτό προσφέρουμε· αφθονία λύσεων που είτε βασίζονται σε λογισμικό (software) είτε σε hardware (υλικό).

  1. -Η φάκα:

Όταν ανταλλάσσετε την ασφάλεια με την πρόσβαση, κάτι μπορεί να πάει στραβά -και δη σε χρόνο ντε τε..

Σκεφτείτε το. Αν αυτά που έχετε αποθηκεύσει σε έναν εξωτερικό σκληρό δίσκο, εμφανιστούν ξαφνικά στο Google, τι είδους πληροφορίες θα μπορούσαν οι άλλοι να μάθουν για το άτομό σας; Για τις επιχειρήσεις σας; Για τους φίλους σας και εν γένει για όποιον συνδέεται με εσάς (που τον παίρνετε στο λαιμό σας αφού το μόνο του λάθος ήταν ότι είχε επαφές μαζί σας);

 

Με μια απλή αναζήτηση στο Google, το XSS (ή Cross-site scripting, εκμετάλλευση διάφορων ευπαθειών (vulnerabilities) υπολογιστικών συστημάτων με εισαγωγή κώδικα HTML ή Javascript σε κάποιον ιστοχώρο) ανακάλυψε χιλιάδες προσωπικών αρχείων και εγγράφων, που έχουν βγει φόρα παρτίδα στο διαδίκτυο. Μιλάμε ακόμα και για άκρως προσωπικά στοιχεία. Επαγγελματικά έγγραφα, ευαίσθητα αρχεία που θα μπορούσαν να προκαλέσουν ρυθμιστικά προβλήματα και αρχεία που θα ήταν βούτυρο στο ψωμί του οιουδήποτε ανταγωνιστή σας.

Τα αρχεία βρέθηκαν εκτεθειμένα στο διαδίκτυο επειδή κάποιος χρησιμοποίησε μια λάθος ρυθμισμένη συσκευή που λειτουργεί ως προσωπικό σύννεφο ή μπορεί και το FTP (το πρωτόκολλο μεταφοράς αρχείων) να ήταν ενεργοποιημένο στο router του. Αν το FTP ήταν ενεργοποιημένο, πιθανόν πρόκειται για κάτι τυχαίο. Ωστόσο, υπήρξαν περιπτώσεις όπου η ρύθμιση ήταν ενεργοποιημένη εκ προθέσεως.

Δεν έχει σημασία το γιατί, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο.

Οι εν λόγω συσκευές λειτουργούν ως διακομιστές FTP, χρησιμοποιώντας την διεύθυνση IP ή το όνομα του host ως διεύθυνση. Τα αντίγραφα ασφαλείας (ναι, για τα δικά σας αρχεία μιλάμε) είναι ένα πλήρες ευρετήριο στο οποίο μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση ο καθείς, χωρίς να χρειάζεται άδεια. Εξαιτίας αυτού, οι μηχανές αναζήτησης αντιμετωπίζουν τους εξωτερικούς δίσκους (το είπαμε, μην τα ξαναλέμε· πάντα για τους δικούς σας δίσκους μιλάμε) ως δημόσια αρχεία.

Δυστυχώς για μερικούς ανθρώπους, υπάρχουν αρκετά στοιχεία στα αρχεία της Google και βλέπουν ολόκληρη την ζωή τους να περνάει ξανά μπροστά τους. Όλες τους οι νίκες, οι απώλειες και οι προσωπικοί αγώνες που έδιναν καθημερινά κατά την τελευταία δεκαετία αρχειοθετούνταν -εν αγνοία τους- και μπορεί να τα δει ο καθένας.

 

Το CSO χαρτογράφησε την προσωπική και οικονομική ιστορία μιας οικογένειας από το 2009 και μετά. Τίνα τρόπο; Αναζητώντας το όνομά τους -τόσο απλά. Τα δεδομένα τους ήταν αρχειοθετημένα σε έναν σκληρό δίσκο Western Digital, συνδεδεμένο σε ένα router Linksys WRT1900AC. Όταν ο ερευνητής προειδοποίησε την οικογένεια, ήταν πια πολύ αργά. Ένα μέλος της οικογένειας δήλωσε:

I simply could not figure out how someone got the [card] info minutes after I'd activate them. My system was clean and secured more than the average person. Now I know. [It's not] difficult when my backups were public and being indexed on Google.

δηλαδή:

Τόσον καιρό δεν μπορούσα να καταλάβω πώς κάποιος πήρε τα στοιχεία της πιστωτικής μου κάρτας, λίγα μόλις λεπτά μετά αφού την ενεργοποίησα.

Το σύστημά μου ήταν καθαρό και ασφαλισμένο· χρησιμοποιώ περισσότερες δικλείδες ασφαλείας από ό,τι ένας μέσος χρήστης.

Τώρα ξέρω. Δεν είναι δύσκολο από την στιγμή που τα αντίγραφα ασφαλείας μου ήταν δημόσια και βρισκόταν στις βάσεις δεδομένων της Google.

 

Κλείνοντας, θα παραθέσω δύο σχόλια αναγνωστών που, νομίζω, τα λένε όλα:

This just took a saying we had in school to a real level:

Real men don't make backups; they just put their files on a open FTP and later find their backups via Google.

ελληνιστί:

Όλη αυτή η ιστορία μου θυμίζει κάτι που λέγαμε στο σχολείο και ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα:

Οι πραγματικοί άντρες δεν κάνουν αντίγραφα ασφαλείας· απλά βάζουν τα αρχεία τους σε ένα ανοιχτό FTP και, εν συνεχεία, τα βρίσκουν (τα αντίγραφα ασφαλείας) μέσω της Google .

Άλλος αναγνώστης, με χαρακτηριστικό τρόπο τονίζει πως η Google είναι ο «Μεγάλος Αδερφός» και το Facebook, το... έτερόν σου ήμισυ.

Google IS big brother. Facebook IS your best friend and comrade. It's time to wake up and smell the sh1t.

ούτως επείν:

Η Google ΕΙΝΑΙ ο μεγάλος αδελφός. Το Facebook είναι ο καλύτερος φίλος και σύντροφός σας. Ήρθε η ώρα να ξυπνήσουμε και να οσφρανθούμε τα σκ@τά.

Πηγή


Δεν ξέρω αν, διαβάζοντας το πρώτο σχόλιο, συνειδητοποιήσατε ότι ΑΥΤΑ τους τα μαθαίνουν από το σχολείο ακόμα.

Για την δική μας εκπαίδευση, ουδέν σχόλιο...

 

  • Σχόλια

37 Comments:

  1. Εικόνα Soulrain
    SoulrainΑπρ 16, 2015 19:00 ΜΜ

    Εμένα δε με νοιάζει. Δεν έχω τίποτα να κρύψω. Και για όσους επικοινωνούν μαζί μου, επίσης δε με νοιάζει. Δικό τους πρόβλημα.
    Όχι, πείτε μου, υπάρχει πιο άρτια δομημένο και αποστομωτικό επιχείρημα από αυτό; Παρεμπιπτόντως, το FB παραδέχτηκε πρόσφατα ότι παρακολουθούσε και μη εγγεγραμμένους χρήστες, "κατά λάθος".

  2. Εικόνα Maria
    MariaΑπρ 16, 2015 19:23 ΜΜ

    Να σου πω την αλήθεια Soulrain, δεν νομίζω πως όποιος λέει ότι δεν τον πειράζει που τον παρακολουθούν (αφού δεν έχει τίποτε να κρύψει), δεν νομίζω ότι το εννοεί. Μάλλον είναι η άγνοια ή μάλλον, για να το θέσω καλύτερα, το ότι δεν θέλει να παραδεχτεί την άγνοιά του. Και όταν λέω ότι δεν έχει συνειδητοποιήσει τι σημαίνει όλο αυτό και πού οδηγεί. Ίσως να ντρέπεται να ομολογήσει και στον ίδιο του τον εαυτό ότι δεν έχει μπει καν στον κόπο να αναλογιστεί τι περικλείει όλο αυτό το πακέτο της συνεχούς παρακολούθησης. (Πάνω σε αυτό, θα συνεχίσω στο άρθρο: http://osarena.net/kako-adblock-poy-sterei-psomi-ton-kalon-bloggers#comm...)

    ΥΓ: Άσε που δεν επηρεάζει μόνο τον ίδιον πλέον αλλά και όποιον τυχαίνει να έχει επαφές μαζί του.

  3. Εικόνα Soulrain
    SoulrainΑπρ 16, 2015 20:02 ΜΜ

    Μαρία, αν το καλοσκεφτείς, ακριβώς εξαιτίας της άγνοιας είναι που η ζωή μας έχει αυτή την πανέμορφη όψη. Και όχι μόνο. Τι αποζητά ο κόσμος κατά κόρον; Ευκολία. Δε σκέφτεται το τίμημα, δεν τον νοιάζει το τίμημα. Δε θέλει καν να χρειαστεί να σκεφτεί βασικά. Άντε, στους νεότερους να το δικαιολογήσω (που δε δικαιολογείται αλλά τέλος πάντων) με το γνωστό "γεννήθηκαν στην εποχή της παραπληροφόρησης/υπερέκθεσης/διαφήμισης κλπ". Οι παλιότεροι όμως; Που έχουμε προλάβει εποχές διαφορετικές και παρόλα αυτά τσιμπάμε με το τυράκι, που λες κι εσύ;

    Στην τελική, από τη στιγμή που ο έχων άγνοια ούτε ζητάει τη βοήθεια κάποιου αυτοβούλως αλλά ούτε κι επιχειρεί να το βάλει μπροστά το ρημάδι, εμένα (τον κάθε εμένα) γιατί πρέπει να με απασχολεί; Πόσο θα πληρώνω τις δικές του επιλογές; Εγώ είμαι πρόθυμος να βοηθήσω όποιον μπορώ. Δεν είμαι όμως καθόλου πρόθυμος να δω τη ζωή μου να γίνεται απελπιστικά δύσκολη εξαιτίας της άγνοιας των άλλων. Κι ούτε εσείς θα έπρεπε να είστε.

  4. Εικόνα Maria
    MariaΑπρ 16, 2015 21:49 ΜΜ

    Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι, δηλαδή Soulrain, ε;
    Μιας και, η ισχύς εν τη αγνοία, δεν το λες.

    Γιατί το λέω αυτό. Πιο αδαής από μένα, δεν νομίζω πως υπάρχει :-)
    Και όμως, ακόμα και πριν έρθω στην παρέα του osarena, δεν ανεχόμουν ούτε αυτά τα διαφημιστικά ούτε τπτ. Μπορεί μεν να μην γνώριζα τόσες λεπτομέρειες (τις οποίες όπως έχω πει κι άλλη φορά τις μαθαίνω ένα κλικ πριν από εσάς -το κλικ της δημοσίευσης) αλλά από τα πρώτα πρόσθετα που έβαζα ήταν αυτά που μπλοκάρουν τις διαφημίσεις. Σκεπτόμενη πολύ απλά ότι αφ' ενός μεν δεν έχει κανείς και κανένα δικαίωμα να μου επιβάλλει τι θα δω και αφ' ετέρου ότι για να ξέρει τι με ενδιαφέρει, θα πει ότι ψαχουλεύει τα στοιχεία μου.
    Εδώ από παιδιά ακόμα, δεν αφήναμε τους γονείς μας να ψάχνουν τα πράγματά μας και θα επιτρέπουμε σε αγνώστους να κάνουν φύλλο και φτερό τα προσωπικά μας στοιχεία;

  5. Εικόνα Soulrain
    SoulrainΑπρ 16, 2015 21:58 ΜΜ

    Μαρία, τους πτωχούς τω οινοπνεύματι μπορούμε να τους βοηθήσουμε. Και θα έλεγα ότι είναι και καθήκον μας. Οφείλουμε όμως να προστατευτούμε από τους κατ' επιλογήν αδαείς, δε νομίζεις;

  6. Εικόνα Maria
    MariaΑπρ 16, 2015 22:45 ΜΜ

    Σωστό κι αυτό Soulrain.
    Αλλά νομίζω / ΕΛΠΙΖΩ πως και αυτοί θέλουν να βοηθηθούν. Ίσως να μην το έχουν συνειδητοποιήσει, λόγω του ότι ντρέπονται να παραδεχτούν -ακόμα και στον εαυτό τους- την άγνοιά τους (και τις συνέπειές της).
    Άρα; Δεν είναι και δικό μας καθήκον να τους δώσουμε εκείνη την ώθηση; (ένα τόσο δα σπρωξιματάκι χρειάζονται, μη νομίζεις)

  7. Εικόνα Soulrain
    SoulrainΑπρ 16, 2015 23:07 ΜΜ

    Μαρία, νομίζω (ίσως σε επηρεάζει η επαγγελματική ιδιότητα) ότι αντιμετωπίζεις τον κόσμο με πέραν του δέοντος καλή πίστη. Υπάρχει μια υποκατηγορία ανθρώπων που συνειδητά δε βλέπουν πέρα από τη μύτη τους. Αυτοί θα μας φάνε όλους, να μου το θυμηθείς. Ίσως φαίνομαι κακός αλλά, δυστυχώς, αυτή είναι η πραγματικότητα.

  8. Εικόνα Maria
    MariaΑπρ 17, 2015 00:00 ΠΜ

    Χα χα χα, ίσως όντως να έχεις δίκιο Soulrain. Γι' αυτό άλλωστε είπα πως ΕΛΠΙΖΩ. Και όσο ελπίζουμε, παλεύουμε για τα κοινά -έτσι, μπας και συνειδητοποιήσει ο κόσμος τι παίζει. Και το «τι παίζει», επί τούτου δεν το έβαλα μέσα σε εισαγωγικά γιατί πρόκειται για παιχνίδια που κάποιοι (οι οποίοι θεωρούν εαυτούς ξύπνιους) παίζουν εις βάρος του.

    ΥΓ: Μην νομίσεις ότι ξαφνικά μου κόλλησε η λέξη "συνειδητοποιώ" και την χρησιμοποιώ συνέχεια σήμερα. Είναι που θεωρώ πως το παν είναι να συνειδητοποιήσουμε κάνα δυο βασικά πράγματα.

  9. Εικόνα Soulrain
    SoulrainΑπρ 17, 2015 00:45 ΠΜ

    Για να το εμβαθύνουμε ελαφρώς, αν λάβουμε ως δεδομένο (που είναι) ότι πολλοί άνθρωποι αρνούνται να γνωρίσουν τον ίδιο τους τον εαυτό, καταλαβαίνεις πόσο δύσκολο είναι το να δουν και λίγο παραπέρα.

    Η δική μου άποψη είναι ότι ο λύκος στοχεύει το προβατάκι που κουτσαίνει και δεν ευθύνεται (ο λύκος) ούτε γιατί επιλέγει τη δυνητικά πιο αποδοτική λύση αλλά ούτε και γιατί κουτσαίνει το προβατάκι. Τώρα, ποιος θα το σώσει το γλυκό και μαλλιαρό προβατάκι; Δύο τα ενδεχόμενα. Είτε θα το προλάβει ο βοσκός, είτε θα μαζευτούν κι άλλα προβατάκια τριγύρω του και θα αποτρέψουν τον κακό λύκο. Καμιά φορά όμως, τυχαίνει το προβατάκι να έχει άγνοια (ή αδιαφορία) κινδύνου κι αν το πιάσει ο λύκος στα δόντια του κι εμείς επιμείνουμε, ενδέχεται να αφήσουμε αφύλαχτα τα υπόλοιπα. Κι από εκεί που θα χάναμε το ένα, που όμως ήταν χαμένο από χέρι, να μη μας μείνει κανένα.

    Οι άνθρωποι που έχουν διαμορφώσει άποψη, για το οτιδήποτε και ανεξαρτήτως του πώς έφτασαν σε αυτή, συνήθως δεν αφήνουν περιθώρια περαιτέρω διερεύνησης και δεν αλλάζουν γνώμη με τίποτα. Σε αυτή την περίπτωση, θεωρώ χάνουμε πολύτιμο χρόνο (και την ηρεμία μας επίσης). Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία, λέμε. Πεθαίνει όμως κι αυτή.

  10. Εικόνα Maria
    MariaΑπρ 17, 2015 18:52 ΜΜ

    Σε αυτή την περίπτωση, θεωρώ χάνουμε πολύτιμο χρόνο (και την ηρεμία μας επίσης). Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία, λέμε. Πεθαίνει όμως κι αυτή.

    Τώρα να πω ότι δεν έχεις δίκιο Soulrain;
    Παρόλα αυτά :D ίσως, όπως είπες, με επηρεάζει η επαγγελματική ιδιότητα και δεν (μ' αρέσει να) πτοούμε ούτε από την άγνοια αλλά ούτε και από την αδιαφορία ακόμα.

  11. Εικόνα Soulrain
    SoulrainΑπρ 17, 2015 19:29 ΜΜ

    Κυρία συνάδελφε, ας το θέσουμε με όρους σχολικής τάξης. Σε μια τάξη λοιπόν υπάρχουν οι μυαλωμένοι επιμελείς μαθητές, οι επιμελείς που ίσως και να μην είναι τόσο μυαλωμένοι, οι μυαλωμένοι αλλά αδιάφοροι, οι άμυαλοι και αδιάφοροι και τα ζωντόβολα.

    Από αυτούς λοιπόν, οι πρώτοι “σώζονται” λόγω ικανότητας. Οι δεύτεροι λόγω προσπάθειας που καλύπτει την ενδεχόμενη έλλειψη ικανότητας. Οι τρίτοι μπορούν να “σωθούν” αλλά μόνο αν επιλέξουν οι ίδιοι να προσέξουν στο μάθημα. Οι τέταρτοι είναι ένα βήμα πριν το γκρεμό και οι τελευταίοι είναι εξ ορισμού χαμένοι. Τώρα, μπορούμε να το χρωματίσουμε με συναισθηματισμούς και τα τοιαύτα αλλά η πραγματικότητα είναι ότι πάντα υπήρχαν και θα εξακολουθήσουν να υπάρχουν εκ φύσεως χαζοί άνθρωποι. Αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει. Αντί λοιπόν να επιμένουμε να προσπαθούμε να απευθυνθούμε σε εκείνους και να χαραμίζουμε δυνάμεις, ίσως θα ήταν καλύτερα να επιχειρήσουμε να μιλήσουμε σ' αυτούς που μπορούν να “σωθούν”. Θέλω να πω, όπως κι αν το βλέπει ο καθένας μας, κάποια στιγμή πρέπει να το πάρουμε απόφαση, για το καλό των υπόλοιπων, ότι είναι αδύνατο να “σωθούν” όλοι.

    Θεωρώ ότι η άνωθεν κατάταξη έχει εφαρμογή σε οτιδήποτε σχετίζεται με την κοινωνική δομή και την ανθρώπινη αντίληψη.

  12. Εικόνα DarkGoth
    DarkGothΑπρ 17, 2015 20:08 ΜΜ

    και ακριβως γι'αυτο το λογο υπαρξης, των αδιαφορων, των αμυαλων, και των ζωντοβολων, που δεν σωζωνται (και δυστυχως ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ), θα συνεχιζουν να υπαρχουν και τα cloud services και τα "social media" και τα σκουπιδοδιαφημιστικα στο ιντερνετς, γιατι πολυ απλα, οι περισσοτεροι απο αυτους δεν εχουν την ικανοτητα να σκεφτουν κατι παραπανω, η, ακομα και αν την εχουν, δεν νοιαζονται (τι εχω να κρυψω?):...

    αφου καποιοι βγαζουν στο ρουφιανοβιβλιο ΤΑ ΠΑΝΤΑ (οταν λεω ΤΑ ΠΑΝΤΑ το εννοω), οπως σε ποια καφετερια πηγαν, με ποιον πηγαν, ποτε πηγαν, ποτε εφαγαν, τι εφαγαν, τι ηπιαν, ποτε πανε τουαλετα, ποτε κοιμουνται, και ολα αυτα με φωτογραφιες, τοτε τα θελουν και τα παθαινουν, αλλα δυσκολευουν και εμας. εχω 2 φιλες που ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ. φατσοβιβλιο και τιποτα αλλο, και ΟΛΑ στη φορα. ευτυχως τουλαχιστον που εχουν καταλαβει οτι δεν θελω φωτογραφιες, ρουφιανοβιβλιο, κλπ, και ακομα και ΑΝ με τραβηξουν φωτογραφια οταν βγουμε, δεν την ανεβαζουν στον ρουφιανο.

    τα βλακοδιαφημιστικα παλι, αν δε υπηρχαν χαζοι και ωχαδερφιστες που να τα θελουν και να τα πατανε, θα ειχαν εκλειψει. αλλα οταν ο αλλος ειναι τοσο αμοιβαδα που γουσταρει κιολας να τον εμφανιζονται διαφημιστικα που "το βρισκει και πολυ ωραιο γιατι ειναι ακριβως στα ενδιαφεροντα του" (που οπως ειχες πει και εσυ σε εναν shinoby σε ενα αλλο αρθρο, "κατα συμπτωση ειναι τα ιδια ακριβως με αλλα 500000000 ατομα), τοσο αποθρασυνονται και ολοι αυτοι οι ιντερνετικοι μαρκετιστες, και μας κανουν και τα δικα μας "καρυδια" πλανητες.

    και το ιδιο γινεται και με τα "cloud services". οσο υπαρχουν ωχαδερφιστες και αδιαφοροι που τα χρησιμοποιουν, τοσο θα συντηρουνται και θα συνεχιζουν να υπαρχουν. οταν ειναι τοσο ασχετοι, η, τοσο βαρεμαρα μεχρι θανατου, αντι να κανουν ενα backup τα αρχεια τους σε μερικα cd/dvd/φλασακια/σκληρους, επιλεγουν την "ευκολη λυση" του cloud service (τοσο δυσκολο και χρονοβορο ειναι να κανετε ενα copy/paste τα αρχεια σε δευτερο σκληρο ρε κουναβια?), για να εχουν τα αρχεια τους. η, οταν θελουν να εχουν τις ιδιες ρυθμισεις μηρυκαστικου στο λαπτοπ και στο κανονικο συστημα, επιλεγουν το λεγομενο cloud sync αντι να παρουν εναν φακελο να τον πεταξουν και στα 2 συστηματα (και παλι, ειναι πια τοσο δυσκολο, η, παιρνει τοση ωρα, που σας εμποδιζει να το κανετε?... κουναβια!...)

  13. Εικόνα Soulrain
    SoulrainΑπρ 17, 2015 20:54 ΜΜ

    Σκοτεινότατε Dark, συμμερίζομαι τον πόνο σου γι' αυτό και λέω ότι κάποτε θα πρέπει να φροντίσουμε να προστατευτούμε από τη βλακεία των υπόλοιπων κι όχι απλά να διαπιστώνουμε ότι υπάρχει βλακεία.

    Καλά η ιντερνετική διαφήμιση. Σκέψου όμως και το άλλο. Να βλέπεις σειρά (δε θυμάμαι ποια ήταν), τύπου αστυνομική κι έτσι, όλα ωραία και καλά και ξαφνικά εντελώς άσχετο πλάνο με ζουμάρισμα στο Surface της Microsoft. Μιλάμε, ήταν τόσο άκυρο που θα έπρεπε να απολυθεί αυτός που έκανε το μοντάζ. Πώς στο καλό τη μπλοκάρεις αυτή τη διαφήμιση;
    Για να είμαστε δίκαιοι όμως, όλα αυτά που "πουλάνε" απλά ακολουθούν τα μυαλά του κόσμου. Συμβαίνει στη διαφήμιση, στη μουσική, στην τηλεόραση, παντού. Δηλαδή, δεν είναι τόσο ότι οι "κακές εταιρείες" αναγκάζουν τον κόσμο να ενδιαφέρεται για συγκεκριμένα πράγματα. Απλά, κάποτε διαπίστωσαν ότι αυτά τα συγκεκριμένα "πουλάνε" κι αυτό ακολουθούν. Για παράδειγμα, φταίνε τα σκυλάδικα που γεμίζουν με "ποιότητα" ή ο κόσμος που προτιμάει τέτοιους "καλλιτέχνες";

    Μην τα παίρνεις όλα μπάλα όμως. Υπάρχουν και καλές περιπτώσεις, απλά δε φαίνονται. Αν το σκεφτείς, και το GitHub υπηρεσία cloud είναι πρακτικά. Τα αποθετήρια των διανομών επίσης. Ομοίως και τα droplets του Docker. Και νομίζω ότι κάνουμε κακό σε αυτά όταν έχουμε στο μυαλό μας ότι cloud είναι μόνο το iCloud π.χ.

    Τώρα, το γιατί να χρησιμοποιήσει κάποιος το cloud ως αποθηκευτικό μέσο, μπορεί να είναι επειδή δεν έχει διαθέσιμα φλασάκια/cd κλπ. Και ξενοιάζει και από το να τα κουβαλάει συνεχώς/τη φυσική φθορά των μέσων/το κόστος. Κι αυτό δεν είναι καθόλου κακό. Το κακό είναι όταν δε σκέφτεται ότι απαγορεύεται να αποθηκεύουμε προσωπικά δεδομένα σε σημείο όπου ενδεχομένως να έχει πρόσβαση κάποιος τρίτος. Από την άλλη όμως, όταν ο ίδιος κάνει check in στο Foursquare και ξέρει ο κάθε τυχόντας πού βρίσκεται τη δεδομένη χρονική στιγμή, για ποια ανωνυμία και ασφάλεια μιλάμε; Αφού μόνοι μας τα πετάμε αυτά.

  14. Εικόνα DarkGoth
    DarkGothΑπρ 17, 2015 21:50 ΜΜ

    τα clouds ομως ειναι προσβασιμα μονο απο ιντερνετς. αν δεν εχεις ιντερνετς δεν εχεις προσβαση στα αρχεια (και δεν μπορεις να εχεις παντου και παντα ιντερνετς, αυτο ειναι ευνοητο, και αυτο ειναι ενα μεγαλο μειον). και ενα αλλο επισης, οτι η ταχυτητα προσβασης σε ενα τοπικο αντιγραφο ειναι ασυγκριτα ανωτερη απο τα οποιαδηποτε clouds. τωρα οσον αφορα το κοστος/κουβαλημα/φθορα, και ειναι σιγουρα λογοι για πολλους να προτιμουν τα clouds, αλλα εμενα δεν φτανουν να με πεισουν να εγκαταλειψω τα τοπικα αντιγραφα (οτι αρχεια και αν ειναι, ακομα και η λιστα της μουσικης μου) και την πιθανη παραβιαση της ιδιωτικοτητας μου. τωρα τα github, κλπ, ειναι "clouds" αλλα οχι " εμπορικα τρεντοclouds" (τυπου dropbox). ειναι καθαρα τεχνικες υπηρεσιες, για πολυ συγκεκριμενη χρηση, με πολυ συγκεκριμενο περιεχομενο, και πολυ ειδικες συνθηκες προσβασης. δεν ξερω αν αυτα λεγονται επισης clouds.

    ναι, για τις εταιριες το ξερω οτι ακολοθουν τη "μοδα". πως αλλιως θα πουλησουν? οτι ταση εμφανιζεται στην πλειοψηφια την χρησιμοποιουν για να βγαλουν "τρεντυ προιοντα". δες για παραδειγμα τη σαπιομηλια, και τις προστατευτικες θηκες των eyephone. σχεδιασμενες για να τραβανε την προσοχη. με αυτακια, διαμαντακια, σχεδιακια. και θα πρεπει να θυμασαι και εκεινο το αθλιο ακουστικο "handsfree" που μοιαζει με εκεινα που ειχαν τα παλια τηλεφωνα με τον δισκο. αφου ζητανε τα τρεντουλια που παιρνουν τα eyephone για να ποζεριασουν, προφανως και η σαπιομηλια βγαζει για να πουλησει. απο την αλλη για τον δικο μου τον χαβαη δεν βρισκω καν θηκη, γιατι απλα "δεν πουλαει" οπως τα eyephonακια για να βγαλουν θηκες.

    αυτο που λες για τις "διαφημισεις/τοποθετηση προιοντος" σε σειρες και εκπομπες, ξερεις και εγω ποσες φορες εχω βγαλει αιμα απο τα ματια βλεποντας τις? σε σημειο που να βουταγα τον "εμπνευστη" αυτης της ιδεας, να τον εδενα σε μια καρεκλα, να τον φοραγα τα ακουστικα του πισι στα αυτια (επαγγελματικα ακουστικα ηχοληψιας) και να τον εβαζα στο τερμα να ακουει τζαστιν μπιβερ για 3 μερες συνεχομενα. η τηλεοραση δυστυχως επειδη ειναι απλα δεκτης που λαμβανει ενιαιο τυποποιημενο περιεχομενο (και οχι πομποδεκτης διαφορετικων data streams οπως ο υπολογιστης, ωστε να κοψεις τα ανεπιθυμητα) δεν προκειται να εχει ποτε αυτη τη δυνατητοτα για "adblocking".

  15. Εικόνα Soulrain
    SoulrainΑπρ 17, 2015 22:15 ΜΜ

    Δε διαφωνεί κανένας. Το τοπικό οτιδήποτε είναι πάντα καλύτερο. Απλά, αν όχι ακόμα, κάποια στιγμή θα είναι αδύνατο να έχουμε τα πάντα τοπικά. Φαντάσου για παράδειγμα δημόσιες υπηρεσίες που έχουν βουνά από χαρτόκουτα με αρχεία. Δεν είναι και ό,τι καλύτερο. Και το ίντερνετς ολόκληρο, σε λογική cloud τρέχει. Δεν το έχεις στο σπίτι σου. Cloud δεν είναι μόνο ό,τι χρησιμεύει ως αποθήκη. Απλά αυτό καταλαβαίνει ο περισσότερος κόσμος. Είναι οτιδήποτε τρέχει "στο ίντερνετ", αν το καλοσκεφτείς.

    Μου ήρθε επιχειρηματική ιδέα. Θα φτιάξω ένα σετ ειδικά γυαλιά, τα οποία θα έχουν δύο ρυθμίσεις. Απλά πράγματα, όχι τίποτα περίπλοκο. Στη ρύθμιση "Fancy" θα μπορείς να βλέπεις τον κόσμο με διαφημίσεις παντού κι επιγραφές neon, σαν το Τόκυο ένα πράγμα. Και στη ρύθμιση "Old Times" θα βλέπεις τα κτίρια καθαρά, χωρίς επιγραφές, διαφημιστικές πινακίδες και τα σχετικά. Όπως ήταν κάποτε (για όσους τα προλάβαμε). Δεν είναι καταπληκτική η ιδέα μου; Αναζητούνται συνέταιροι.

  16. Εικόνα DarkGoth
    DarkGothΑπρ 17, 2015 22:38 ΜΜ

    οι δημοσιες υπηρεσιες προφανως και θα εχουν τεραστια αρχεια που μπορει να μην χωρανε σε τοπικους σκληρους. το ιδιο και καποιοι που μπορει να κατεβαζουν torrent με το κιλο. αν παρεις ομως για παραδειγμα εμενα που δουλευω ακομα με εναν 40αρη σκληρο και ο μισος ειναι κενος, καταλαβαινεις οτι σε μια τετοια περιπτωση μερικα cd ειναι πιο ευκολο και σιγουρο. ω, ναι, δουλευω ακομα με εναν 40αρη ide σκληρο, και εχω και αλλον εναν ιδιον που καθεται κενος ( :D :P :D :P ). θα μπορουσε και μια σελιδα να θεωρηθει cloud λογικα, συμφωνα με αυτη τη σκεψη, αλλα υποθετω εδω εννοουμε για αποθηκευση συγκεκριμενα, γιατι αυτο αναφερεται και στο αρθρο. η καταχρηση και η επικινδυνοτητα των clouds για την ιδιωτικοτητα των προσωπικων μας δεδομενων.

    οσο για την ιδεα του "ζωντανου adblocker", μακαρι να γινοταν. ισως με πολωτικους φακους, η, κατι τετοιο θα φανταζομανε. θα ημανε ο πρωτος που θα τα αγοραζα. για συνεταιρος δεν ξερω αν θα ερχομανε. δεν εχω ρευστο. για δοκιμαστης ομως μπορω να προσφερθω με χαρα.

  17. Εικόνα Soulrain
    SoulrainΑπρ 17, 2015 23:22 ΜΜ

    Πώς τα καταφέρνεις; (ειλικρινής απορία). Εγώ έχω θέμα χώρου με τη μουσική μου.
    Το άρθρο μιλάει για το cloud ως αποθηκευτικό χώρο σαφώς. Εγώ απλά λέω ότι τίποτα δεν είναι μονόπλευρο και δεν είναι καλό να δαιμονοποιούμε πράγματα. Πιο συχνά βλέπεις αναφορές στην κακή χρήση του οτιδήποτε. Είναι μόνο αυτό όμως, κακή χρήση. Έχει κι άλλες χρήσεις αλλά δεν τις προβάλλουμε όσο θα έπρεπε. Γενικά μιλάω πάντα, όχι για το συγκεκριμένο άρθρο. Κι έτσι καταλήγουμε να λέμε ότι η τεχνολογία είναι κακή (και ίσως να επιβεβαιώνουμε άθελά μας και τους τεχνοφοβικούς). Η τεχνολογία είναι ό,τι την κάνεις. Το Linux ως λειτουργικό για παράδειγμα, είναι καλό. Το όπλο που στοχεύει με τη βοήθεια του Linux, είναι κακό. Τυχαίνει να έχουν κοινό παρονομαστή. Δεν είναι το ίδιο όμως.

    Ούτε εγώ έχω ρευστό, γι' αυτό θέλω συνεταίρους (Ελλαδάρα, όλοι έτσι δεν κάνουν μπίζνες;). Έλα εσύ και θα τη βρούμε την άκρη.

  18. Εικόνα Maria
    MariaΑπρ 18, 2015 01:07 ΠΜ

    Ε παιδιά, κι εγώ μέσα είμαι -εννοείται (σαν πολλοί, χωρίς ρευστό, δεν μαζευτήκαμε; :P )

  19. Εικόνα DarkGoth
    DarkGothΑπρ 18, 2015 01:42 ΠΜ

    μια χαρα τα καταφερνω με τον 40αρη σκληρο και χωρις να κανω κατι το ιδιαιτερο. ταινιες δεν εχω καν. δεν ειμαι και πολυ της ταινιας. απο μουσικη δεν κατεβαζω με το κιλο, κατεβαζω μονο απο ορισμενα συγκροτηματα, και ορισμενα κομματια. για παραδειγμα απο nightwish δεν εχω καν τα αλμπουμ που ειχαν βγαλει με την κακοφωνιξ την ανετ (τα καινουρια που κανανε απ'οταν πηρε πουλο η ανετ, δεν τα εχω). θα μεινεις ακομα πιο πολυ καγκελο αν σε πω, οτι εκτος αυτων εχω στον δισκουλη αυτον, ενα Τινυ Λινουκς σε dualboot με το ουμπουντου, ενα ακομα Τινυ (αυτο στον εξομοιωτη που παιζω με τα ηλιθια διαφημιστικα), και ενα android (επισης σε εξομοιωτη)

    τωρα οσον αφορα τα clouds, υποθετω οτι επικρατει γενικη δυσπιστια, ισως επειδη στο μεγαλυτερο ποσοστο (και πιο "διασημο") ειναι οι "τρεντυ υπηρεσιες αποθηκευσης", ενω οι εξειδικευμενες εφαρμογες (package managers, github, κλπ) αποτελουν ενα μικροτερο και αγνωστο ποσοστο, με πολυ εξειδικευμενη και συγκεκριμενη χρηση, που δεν ενεχει παραβιαση προσωπικων δεδομενων.

    καποιον τροπο να γινει η μπιζνα, εκτος του τροπου της "ΕΛλαδαρας" εχεις υποψιν? γιατι δεν ειναι και πολυ οπαδος (για την ακριβεια δεν ειμαι καθολου), με επιχειρηματικες μεθοδους τυπου "ΕΛλαδαρας".

  20. Εικόνα Maria
    MariaΑπρ 18, 2015 01:04 ΠΜ

    Soulrain, άπαικτες ΚΑΙ οι επιχειρηματικές ιδέες σου.

  21. Εικόνα Maria
    MariaΑπρ 18, 2015 00:48 ΠΜ

    Soulrain, η κατάταξη της τάξης ήταν γλαφυρότατη.
    Στην πράξη όμως θα δεις ότι ακόμα και τα ζωντόβολα γίνονται αγγελούδια αν βρεις το κουμπί τους και αν τους κινήσεις το ενδιαφέρον.
    Θυμάμαι μια χρονιά που είχα ένα τμήμα με, μόνον (μόνον όμως, ναι;), ζωντόβολα.
    Έφτασα σε σημείο να τους πω να μην ξαναφέρουν βιβλίο γιατί θα ασχολούμασταν με... μουσική.
    Κατέβασα λοιπόν τραγούδια με Pop μουσική (που ήξερα ότι τους αρέσουν), τους έγραψα και τα lyrics (τα λόγια των τραγουδιών -ένα κάθε φορά τους έδινα), τα έβγαλα φωτοτυπίες και τους τις μοίραζα. Άκουγαν το τραγούδια, έχοντας μπροστά τους και τα λόγια.
    Να δεις για πότε έφαγαν «κόλλημα» με τα αγγλικά -σε χρόνο ντε τε.

    Έλα μου όμως που φρόντισα στα τραγούδια αυτά να υπάρχουν τέτοια γραμματικά φαινόμενα που δεν έβγαζαν άκρη από τα συμφραζόμενα αν δεν ήξεραν τους χρόνους. Και το λεξιλόγιο, φυσικά, προνόησα να είναι «ενδιαφέρον» με ενδιάμεσες (κάτι σαν σφήνα ένα πράγμα) όμως δύσκολες (advanced) λεξούλες που τους τα χαλούσε όλα (γιατί άκρη δεν έβγαζαν).
    Άρχισαν που λες να με ρωτάνε λέξεις, κάποιες τους τις έλεγα, κάποιος πάλι τους έλεγα (και καλά) πως ούτε κι εγώ ήξερα τι σημαίνουν.
    Να δεις τι καλά έμαθαν από μόνα τους τι εστί λεξικό, άρχισαν να το φέρνουν κάθε μέρα μαζί τους (ανελλιπώς όμως -αυτοί, που ούτε το βιβλίο τους δεν έφερναν).

    Στον μήνα πάνω συνειδητοποίησαν ότι αν δεν μάθουν αγγλικά, ούτε καν τα τραγούδια που ακούνε δεν θα καταλαβαίνουν.
    Αποτέλεσμα; Εγώ έχασα έναν μήνα ύλης, αυτά κέρδισαν την γνώση.

  22. Εικόνα Soulrain
    SoulrainΑπρ 18, 2015 01:26 ΠΜ

    Μαρία, σεβαστή η εμπειρία σου, γνωρίζεις όμως ότι πρακτικά είναι αδύνατο να εφαρμόζεται στο διηνεκές ο τρόπος που επέλεξες τη δεδομένη χρονική περίοδο. Στην περίπτωση που αναφέρεις πάντως, εγώ θα κατέτασσα τους μαθητές στους μυαλωμένους αλλά αδιάφορους και όχι στα ζωντόβολα. Τα ζωντόβολα, τουλάχιστον στη δική μου αναφορά, είναι εκείνες οι συμπαθείς περιπτώσεις που δε δουλεύει το ρημάδι ούτε με κηροζίνη.

    Παρεμπιπτόντως, είμαι εντελώς κατά του να κατεβάζει ταχύτητα ο δάσκαλος για να καλύψει τους πιο "αργούς" μαθητές. Μακροπρόθεσμα είναι επιβλαβές θεωρώ. Θα ήταν ιδανικότερο πιστεύω να υπάρχουν τάξεις δύο ταχυτήτων και να σταματήσουμε επιτέλους με την "πολιτική ορθότητα". Κακό είναι να κοροϊδεύουμε κάποιον που είναι αργόστροφος. Το να λέμε όμως ότι είναι αργόστροφος και ως εκ τούτου δε μπορεί να ακολουθήσει τους υπόλοιπους (και άρα να δημιουργούμε έναν τρόπο καταλληλότερο για τον ίδιο) δεν είναι κακό. Για να μην πω και για τις βλακείες περί "κόμπλεξ που προκαλεί η αριστεία" που τσαμπουνάει το ημιχούφταλο που κάποιος πανέξυπνος τοποθέτησε επικεφαλής της Παιδείας.

  23. Εικόνα Maria
    MariaΑπρ 18, 2015 02:03 ΠΜ

    Soulrain, αυτό που λες υπήρχε. Τουλάχιστον στις ξένες γλώσσες, υπήρχαν τμήματα προχωρημένων και αρχαρίων.
    Για την ακρίβεια, ακόμα υπάρχει. Τύποις, όμως, ναι; Γιατί, εδώ δεν έχουν καθηγητή ούτε για ένα τμήμα, θα έχουν και έξτρα τμήματα;

  24. Εικόνα Soulrain
    SoulrainΑπρ 18, 2015 02:23 ΠΜ

    Θυμάμαι Μαρία στο φροντιστήριο των αγγλικών, κάναμε ασκήσεις γραμματικής. Μας έλεγε λοιπόν η καθηγήτρια (καλή της ώρα όπου κι αν βρίσκεται) να κάνουμε τις ασκήσεις της σελίδας τάδε. Εγώ, σαν καλό παιδάκι (αφού μ' αρέσουν τα αγγλικά) τελείωνα στο 10λεπτο/20λεπτο. Οι υπόλοιποι φυσικά ήταν πιο πίσω. Κι έτσι, για να μην κοιτάω το ταβάνι μέχρι να ολοκληρώσουν, με το ενδεχόμενο να πάει χαμένος ο χρόνος του μαθήματος για εμένα, μου επέτρεπε να προχωρήσω και λίγο παρακάτω. Με την επισήμανση φυσικά να μην πάρω φόρα.

    Κάποιος ίσως να πει ότι έτσι θα ένιωθαν άβολα οι υπόλοιποι (που δεν ένιωθαν). Από την άλλη όμως, τι μπορείς να πεις σ' έναν ικανό μαθητή; Να χαμηλώσει τη νοητική του ικανότητα; Να γράφει πιο αργά; Να κάνει το χαζό; Κι όλα αυτά για να μη "νιώσουν άσχημα" οι υπόλοιποι; Και λέει ο μπάρμπα Μπαλτάς τώρα ότι θα καταργήσει την αριστεία. Γιατί; Θα δημιουργήσουμε και ενοχές στους έξυπνους τώρα; Θα τους κόψουμε τα φτερά; Δεν είναι επικίνδυνη η εξίσωση προς τα κάτω; Σ' αυτή τη χώρα επιβραβεύουμε πρακτικά τους ηλίθιους. Θα το κάνουμε και θεσμικά πλέον. Και στο μέλλον θα απορούμε όλοι μαζί γιατί οι νέοι είναι τούβλα.

  25. Εικόνα DarkGoth
    DarkGothΑπρ 18, 2015 02:47 ΠΜ

    τωρα που ειπες για την καθηγητρια και τις ασκησεις θυμηθηκα μια δικη μου, σε φροντιστηριο που πηγαινα. ολα καλα, ολα ωραια, σωστη εκφραση, σωστη συνταξη, κλπ, αλλα το ειχε παραπονο για την προφορα, γιατι δεν ειχα καθολου αυτη την αγγλικη καθωσπρεπιστικη προφορα (ουτε και τωρα την εχω βεβαια). με ελεγε οτι μιλαω σαν ρωσος ανταρτης οποτε με ακουγε, οταν μας εκανε εξεταση σε προφορικα, και βαζαμε ολοι τα γελια.

    ειχαμε και μια κοπελια που "δεν το ειχε" καθολου ομως. οταν την εξεταζε η καθηγητρια εβλεπα τον πονο στα ματια της (της καθηγητριας) που εκανε φιλοτιμες προσπαθειες να κανει την κοπελια να καταλαβει, ακομα και το i'am, το οποιο το εκανε λαθος, σε σημειο να λεει, i'am, you'am, κλπ. καναμε κανα 5-10 λεπτο μεχρι να πει η κοπελια μια σωστη προταση (στο μεταξυ εγω ημανε σε μια φαση "invalid integer... parser error... kernel segfault..." (κοινως 3ple facepalm))

  26. Εικόνα Soulrain
    SoulrainΑπρ 18, 2015 03:02 ΠΜ

    Dark, θα μου επιτρέψεις να εκφράσω μια μικρή διαφωνία. Δεν είναι καθωσπρεπίστικη η προφορά. Κάθε γλώσσα έχει συγκεκριμένο τρόπο προφοράς και αυτόν πρέπει να μαθαίνουμε. Δε θα δίδασκες ελληνικά σε ξένο με προφορά τρικαλινή, σωστά; Δεν είναι απαραίτητος για να καταλάβεις τη γλώσσα. Aν όμως δεν τον εξασκήσεις, δε θα έχεις ποτέ ολοκληρωμένη γνώση για τη γλώσσα αυτή. Ο λόγος που κάποιοι δυσκολεύονται με την προφορά είναι γιατί σκέφτονται την ξένη γλώσσα με τους όρους της μητρικής τους. Για παράδειγμα, τον ήχο του "sh" δεν τον έχουμε στα ελληνικά. Παρόλα αυτά, αν θυμάσαι, δίπλα από τις λέξεις στο λεξικό υπήρχαν κάτι περίεργα σύμβολα σε παρένθεση. Αν τα αντιμετώπιζες τότε ως ένα είδος κώδικα, τώρα θα μιλούσες σαν Λονδρέζος ;-)

    Άσχετο Υ.Γ. θάνατος στο listening με Σκωτσέζους

  27. Εικόνα DarkGoth
    DarkGothΑπρ 18, 2015 03:18 ΠΜ

    το ασχετο Υ.Γ. με αρεσε... :D :D :D

    η προφορα το ξερω οτι ειναι στη γλωσσα, αλλα ακουστικα στα αυτια μας που εχουμε συνηθισει αλλη προφορα ακουγεται ακυρη. και αρχικα τουλαχιστον, ειναι και αρκετα δυσκολο να την υιοθετησεις γλωσσικα, απο τη στιγμη η αρθρωση της σε ειναι τελειως ξενη. τα συμβολα αυτα τα εβλεπα, αλλα οσες φορες αποπειραθηκα να διαβασω τις λεξεις συμφωνα με αυτα, ακουγωμανε σαν αμοιβαδα με μαζικο εγκεφαλικο ανευρυσμα, που εχει πιει 3 δαση φουντας :D :D ... οποτε καλυτερα να ακουγομαι σαν ρωσος ανταρτης, παρα σαν ενα καθυστερημενο μονοκυτταρο μικροβιο :Ρ :Ρ

  28. Εικόνα Maria
    MariaΑπρ 18, 2015 02:53 ΠΜ

    Soulrain, πολύ σωστά η καθηγήτρια σε άφηνε να προχωρήσεις παρακάτω. Είδες όμως; Δεν προχωρούσε μόνο μαζί σου και άφηναν οι άλλοι τι ασκήσεις τους στη μέση. Γιατί, σε μεικτά επιπέδου τμήματα, κοιτάς το μέσο μαθητή -φροντίζοντας, όσο γίνεται, να μην αδικηθούν και οι προχωρημένοι μαθητές.

    ΥΓ: Καλά, αυτό με το κόμπλεξ της αριστείας, ΔΕΝ υπάρχει. Όποιος το φέρει σαν σημαία, δεν έχει ιδέα από την πραγματική ζωή στην τάξη και στο σχολείο εν γένει (με τα εδώ δεδομένα).
    Δεν αισθάνεται κανένα κόμπλεξ ο μαθητής που δεν έχει φτάσει αυτό το επίπεδο. Είναι μάλιστα έναυσμα, για να προσπαθήσει να το φτάσει.
    Είναι σαν να λέμε τώρα ότι θα αισθάνομαι εγώ κόμπλεξ μπροστά σας που κατέχετε τα της τεχνολογίας.
    Ίσα-ίσα, «ρουφάω» κάθε σας λέξη προσπαθώντας να μάθω ακόμα και από αυτά που δεν καταλαβαίνω (όταν είναι σε απλή γλώσσα και αναλυτικά :D ).

  29. Εικόνα DarkGoth
    DarkGothΑπρ 18, 2015 02:30 ΠΜ

    αυτο το θυμαμαι και εγω στο σχολειο στα αγγλικα που καναμε. στην αρχη της χρονιας διναμε καποιου ειδους τεστακια, για να μας ξεχωρισουν σε προχωρημενους και μη. και υπηρχαν καθηγητες και για τα 2 τμηματα... τοτε... για τωρα, μετα απο 15 (και βαλε) χρονια, ουτε ξερω τι γινεται. η αδερφη μου που κανανε και γαλλικα (τα βαλανε καναδυο χρονια μετα, εγω δεν τα προλαβα) με ελεγε οτι δεν κανανε κατι τετοιο με προχωρημενους και μη. ηταν ενα τμημα μονο.

  30. Εικόνα Maria
    MariaΑπρ 18, 2015 02:55 ΠΜ

    DarkGoth, είναι αυτό που έλεγα. Κανονικά, πρέπει να υπάρχουν επίπεδα. Τυπικά, στις εγκυκλίους (αχ αυτά τα χαρτιά, στα χαρτιά -και στα λόγια- μένουμε πάντα εδώ στο ελλάντα), υπάρχει επίπεδο αρχαρίων και προχωρημένων.

  31. Σελίδες

Scroll to Top