BETA

Linus Torvalds: Η C++ sucks· και υποδεέστεροι οι προγραμματιστές της

Εικόνα Maria

Γνωστόν, ο Linus, το μυαλό πίσω από το Linux, δεν καταλαβαίνει τίποτα. Αυτό που αισθάνεται θα το πει, και δεν 'πα να γίνει ό,τι θέλει; Εκείνος όμως θα έχει πει αυτό που ένιωθε και, που φυσικά, ήθελε να πει. Είναι ο άνθρωπος που δεν μασάει τα λόγια του, μη διστάζοντας να τα σούρει στον οιονδήποτε σταθεί εμπόδιο στην εύρυθμη ανάπτυξη και λειτουργία του Linux. Και είναι λογικό· το Linux είναι το «παιδί» του. Έχει περάσει 25 χρόνια αναπτύσσοντας το Λίνουξ, και σκοπεύει να περάσει και τα επόμενα 25 χρόνια αγωνιζόμενος για το αγαπημένο μας λειτουργικό.
Είναι αυτός που τα έχωσε στην Nvidia, στην Google, και πιο πρόσφατα στην Dell που χρησιμοποιεί για τα μηχανήματά της φτηνιάρικες λύσεις της άθλιας εταιρείας Broadcom. Το έχει δηλώσει άλλωστε ευθαρσώς πως η έγνοια του δεν είναι οι άνθρωποι και ποιος θα προσβληθεί ή ποιος θα το πάρει στραβά, νοιάζεται μόνον για την τεχνολογία:

I'm not a nice person, and I don't care about you. I care about the technology and the kernel -that's what's important to me.

ελληνιστί:

Δεν είμαι καλός και δεν νοιάζομαι για σας. Η έγνοια μου είναι η τεχνολογία και ο πυρήνας -αυτά είναι τα σημαντικά για μένα.

 

Γιατί ο Linus Torvalds πιστεύει πως η C++ «τον πίνει» και πως οι προγραμματιστές που την χρησιμοποιούν είναι υποδεέστεροι;

Η απέχθειά του για την γλώσσα προγραμματισμού C+++ είναι γνωστή. Και σε παλαιότερο μέιλ, τον Ιανουάριο του 2004, στην mailing list (στην λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) του Linux Kernel, είχε γράψει:

In fact, in Linux we did try C++ once already, back in 1992.

It sucks. Trust me - writing kernel code in C++ is a BLOODY STUPID IDEA.

που με λίγα λόγια σημαίνει:

Στην πραγματικότητα, στο Linux έχουμε ήδη δοκιμάσει την C ++, από το 1992 ακόμα.

Είναι για τα μπάζα. Πίστεψέ με - η σύνταξη κώδικα του πυρήνα σε C++ είναι μια μαλ@κισμένη ανόητη ιδέα.

 

Ήταν απόγευμα της 6ης Σεπτέμβρη του 2007 όταν στα Newsgroups (στις ομάδες συζήτησης) του gmane.org έκανε την εμφάνισή του ένα μέιλ. [Το λινκ δεν λειτουργεί αυτήν την στιγμή καθώς κάνουν πλήρη αναδόμηση της σελίδας τους και δεν έχουν επαναφέρει ακόμα όλα τα αρχεία τους μιας και μιλάμε για 15.119 λίστες Gmane, με συνολικά 163.643.204 μηνύματα.
Ολόκληρο όμως το μέιλ του μπορείτε να το δείτε εδώ. Σημειωτέον πως και στο Reddit έγινε χαμός με την δήλωσή του.]

Το μέιλ, που έφθασε στην mailing list (στην λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) ήταν από τον δημιουργό του Linux, τον Linus Torvalds, που ήταν πυρ και μανία με την γλώσσα προγραμματισμού C++ (που θεωρείται ).

Στο μέιλ του Linus φαίνεται η αδυναμία (η αγάπη) του για την γλώσσα προγραμματισμού C.
Είναι άλλωστε γνωστό ότι ο πυρήνας Linux είναι γραμμένος ουσιαστικά σε γλώσσα προγραμματισμού C [εκτός από 1000 περίπου γραμμές οι οποίες είναι γραμμένες σε Συμβολική γλώσσα δεύτερης γενιάς ή χαμηλού επιπέδου, δηλαδή μια γλώσσα πολύ κοντά στην γλώσσα μηχανής και στο υλικό του υπολογιστή (Assembly - ενδιάμεση γλώσσα προγραμματισμού χαμηλού επιπέδου, με περιορισμένο σύνολο εντολών άμεσης χρήσης και προσπέλασης των δομικών στοιχείων του συστήματος - καταχωρητές, μνήμη κλπ - εξαρτώμενο αποκλειστικά από την αρχιτεκτονική της κάθε υπολογιστικής μηχανής και οι οποίες αλλάζουν από πλατφόρμα σε πλατφόρμα].
Ακόμη και όταν πρόκειται για διανομές Linux, η C χρησιμοποιείται για πολλές εφαρμογές και βιβλιοθήκες. Με compile (μεταγλώττιση) της C, εκτελείται στον επεξεργαστή.

Μερικές διανομές Linux, βέβαια, χρησιμοποιούν βιβλιοθήκες της C++ για να χτίσουν εφαρμογές.

Από την στιγμή που ο Linus διατηρεί τον πυρήνα Linux, ο οποίος εξαρτάται κυρίως από την γλώσσα προγραμματισμού C, δεν χρειάζεται καμία άλλη γλώσσα πέρα από αυτήν.

Στο μέιλ του λοιπόν, που ως φαίνεται το έστειλε για να απαντήσει σε κάποιους (στον Dmitry Kakurin, εν προκειμένω, στου οποίου το μέιλ φέρεται να απαντάει ο Torvalds) που έκαναν παράπονα, ο Linus το λέει ξεκάθαρα πως αυτά που λένε περί πλεονεκτημάτων της C++ είναι κουραφέξαλα.

Όταν ο Kakurin του λέει:

When I first looked at Git source code two things struck me as odd:

1. Pure C as opposed to C++. No idea why. Please don't talk about portability, it's BS.

δηλαδή:

Όταν κοίταξα για πρώτη φορά στο git τον πηγαίο κώδικα, δύο πράγματα μου φάνηκαν παράδοξα:

1. Η αμιγής (καθαρή) C έναντι της C++. Δεν βλέπω καν τον λόγο σύγκρισης. Και ας μην μιλήσουμε για την φορητότητα· είναι σκέτη μ@λ@κία.

 

Ο Linus του απαντάει:

*YOU* are full of bullshit.

ελληνιστί:

«ΕΣΥ» λες παπαριές.

 

Εν συνεχεία, ο Torvalds καλεί υποδεέστερους τους προγραμματιστές που χρησιμοποιούν την C++:

C++ is a horrible language. It’s made more horrible by the fact that a lot of substandard programmers use it, to the point where it’s much much easier to generate total and utter crap with it. Quite frankly, even if the choice of C were to do nothing but keep the C++ programmers out, that in itself would be a huge reason to use C.

δηλαδή:

Η C++ είναι μια απαίσια γλώσσα. Και το όλο θέμα γίνεται ακόμα πιο φρικτό από το γεγονός ότι πολλοί από τους υποδεέστερους προγραμματιστές την χρησιμοποιούν, με αποτέλεσμα να είναι πολύ πιο εύκολο να παράγουν έναν κώδικα που έχει το μαύρο του χάλι.

Ειλικρινά, ακόμα και αν η επιλογή της C γλώσσας σήμαινε ότι δεν θα κάνετε τίποτα, παρά μόνον να κρατήσετε μακριά τους προγραμματιστές της C++, αυτό από μόνο του θα ήταν πολύ σημαντικός λόγος για να χρησιμοποιείτε την C.

  • Σχόλια

15 Comments:

  1. Εικόνα xor eax, eax
    xor eax, eax (χωρίς επαλήθευση)Φεβ 10, 2017 19:09 ΜΜ

    Δεν είναι ακριβώς έτσι, πιο πολύ έχει να κάνει με το πως χρησιμοποιούν ένα εργαλείο.

    Έχει δίκιο ο Linus όσον αφορά τους καθαρούς C++ προγραμματιστές, αυτούς για παράδειγμα που προτιμούν τα stream και τα exception...

    Άλλοι όμως που ξέρουν τι κάνουν, χρησιμοποιούν καλύτερα τις προσθήκες της C++ μόνο όταν χρειάζεται. Γιατί η C++ δεν ήταν τίποτα άλλο από την C με αυτοματοποιημένες κάποιες διαδικασίες ώστε να προσφέρει OOP.

    Ο ίδιος ο αντικειμενοστραφής προγραμματισμός είναι μεγάλο σφάλμα έτσι και χρησιμοποιηθεί όταν δεν πρέπει και μεγάλο πλεονέκτημα όταν πρέπει...

    Δεν είναι λοιπόν το εργαλείο που έχει πρόβλημα (αντίθετα με την Java που το εργαλείο έχει πρόβλημα) αλλά το πως χρησιμοποιείται αλλά και η εκπαίδευση που γίνετε τώρα (όχι ότι ήταν ποτέ της προκοπής)...

  2. Εικόνα Savvas
    Savvas (χωρίς επαλήθευση)Φεβ 12, 2017 09:39 ΠΜ

    Γι αυτό η Java είναι στην 1η θέση κάθε χρόνο. Επειδή είναι προβληματική

  3. Εικόνα kostas
    kostas (χωρίς επαλήθευση)Φεβ 12, 2017 19:58 ΜΜ

    java? Με τα τόσα κενά ασφάλειας? Με την απαρχαιωμένη σύνταξη...Ναι φυσικά είναι OOP oriented η java
    αλλά είναι σαφώς υπερεκτιμημένη.Υπάρχουν OOP γλώσσες με περισσότερες δυνατότητες και σαφώς ασφαλέστερες

  4. Εικόνα qwertopoulos
    qwertopoulos (χωρίς επαλήθευση)Φεβ 12, 2017 20:03 ΜΜ

    1ον. Η ηγεμονια της σε εταιρικα περιβαλοντα σιγα-σιγα σβηνει. Τη θεση της την παιρνει η C#.
    2ον. Τα skills που χρειαζονται για να γραψεις καλο κωδικα σε C++ (ποσο μαλλον σε C) δεν συγκρινονται με την abstract προσεγγιση της Java. Αυτο σημαινει οτι για εφαρμογες, ειναι πιο οικονομικο μια εταιρια να προσλαβει καποιον Java developer (και γενικοτερα managed code), παρα καποιον που εχει τα skills να διαχειριστει τους πορους πιο αμεσα (και ας εχεις ενα σκασμο βιβλιοθηκες για C/C++).

  5. Εικόνα Savvas
    Savvas (χωρίς επαλήθευση)Φεβ 13, 2017 13:01 ΜΜ

    Εξακολουθεί να είναι Νο1. Τα skills δεν έχουν καμία σχέση με τη γλώσσα. Ή έχεις skills να προγραμματίζεις ή δεν έχεις, ανεξάρτητα πια γλώσσα χρησιμοποιείς.
    Abstract προσέγγιση; Πολυμορφισμό εννοείς μάλλον, κάτι που προσδίδει απίστευτη ευελιξία αν έχεις καλό design.
    Όσον αφορά το συναντικό της, από την 8 έχουν προστεθεί οι εκφράσεις λ.

  6. Εικόνα DarkGoth
    DarkGothΦεβ 14, 2017 15:46 ΜΜ

    εξακολουθει ναι ειναι 1η απλα γιατι ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΗ!... υπαρχουν ακομα και γραφικα προγραμματα, που μπορεις να φτιαξεις «προγραμματα» java, χωρις να χρειαστει να γραψεις ουτε μια γραμμη κωδικα. απλα με κουμπακια και κλικ. και μετα αφου κανεις compile το «προγραμμα», χρειαζεσαι και εναν wrapper (java runtime) που θα τρεξει το προγραμμα, ο οποιος εγκαθισταται μεν σε ολα τα λειτουργικα (ευελιξια), αλλα χωρις τον wrapper ο java κωδικας ειναι τελειως ανικανος να τρεξει μονος του (ας ειναι compiled. αρα νιξ ευελιξια).

    ασε τα ατελειωτα exploits της java, που ολο τα διορθωνουν, και ολο ξαναβγαινουν (ο γκοτζιλλας ποσα χρονια τωρα, αν τον κανεις εγκατασταση και εχεις τη java στο συστημα, μπλοκαρει το plugin της εξαρχης απο default, σαν μη ασφαλες, οπως εχουν αρχισει να κανουν και με το φλασ, αλλη αχρησταδουρα αποκει. γιατι αραγε το κανουν αυτο; ), ασε την αθλια διαχειριση μνημης που ριχνει συνεχεια memory leaks για ψυλλου πηδημα, ασε την αποκριση με ταχυτητες νεκρου σαλιγκαριου (λογω του wrapper που μειωνει αναποφευκτα πολυ την αποδοση)

    τα skills δεν εχουν σημασια; πραγματικα το πιστευεις αυτο; δηλαδη το ιδιο καλα ξερει καποιος να προγραμματιζει σε javascript ας πουμε, θα ξερει το ιδιο καλα και σε python για παραδειγμα, αν δεν την εχει χρησιμοποιησει ποτε του; αν εχεις ασχοληθει με τη γλωσσα την ξερεις. αν δεν εχεις ασχοληθει πως μπορεις να την ξερεις; δεν ειναι ολες οι γλωσσες ιδιες, δεν εχουν την ιδια συνταξη, δομη, σετ εντολων, κλπ, ουτε εχουν την ιδια δυσκολια, για να σε φαινονται ολες το ιδιο. αν ηταν ολες το ιδιο γιατι να μην ειχαμε μονο μια;

  7. Εικόνα xor eax, eax
    xor eax, eax (χωρίς επαλήθευση)Φεβ 13, 2017 17:24 ΜΜ

    Ναι, η java για εταιρικά δίκτυα μπορεί, όπως πολλές χαζομάρες έχουν χρησιμοποιηθεί κατά καιρούς. Το εταιρικό δίκτυο δεν έχει καμιά σχέση με software house, δεν βγάζεις προγράμματα παραγωγής εκεί, πόσο μάλλον απαιτητικά προγράμματα.

    Η Java είναι framework παρά γλώσσα, σηκώνει ολόκληρο σύστημα στην μνήμη για να λειτουργήσει, και έχει και ένα απαίσιο garbage collector.

    Απαράδεκτη για επαγγελματία προγραμματιστή. H Java είναι το ίδιο με την Visual BASIC κάποτε και αποφεύγω τέτοιες εφαρμογές όπως πριν δεκαετίες απέφευγα τα προγράμματα σε VB. Κακοφτιαγμένα, από άσχετους, χρονοβόρα, μνημοβόρα, χωρίς ίχνος εμπειρίας για συμβατότητα και μεταφερσιμότητα (των data).

    Η C από την άλλη είναι άριστα συνδεμένη με την Assembly, ξέρεις ότι γράφεις πως θα εκτελεστεί από τον υπολογιστή (στην java αυτό φυσικά είναι αδύνατο). Στην C++ είναι το ίδιο με την C ανάλογα πως θα χειριστείς το εργαλείο, αλλά σε γενικές γραμμές είναι πολύ κοντά στην C, το ότι δεν έχει garbage collector είναι μεγάλο πλεονέκτημα για εφαρμογές του εμπορείου... εκτός αν φτιάχνεις τρίλιζα σε android...

    Τα περισσότερα projects που έχω φτιάξει είναι σε C++, με pointers πάντα για επεξεργασία strings και αποθήκευση σε λίστες/πίνακες, οι επιδόσεις και η επεκτασιμότητα αξιοθαύμαστη (άλλο ένα αδύνατο σημείο της Java, γιατί επεκτασιμότητα χωρίς επιδόσεις, είναι άχρηστη).

    Αν δεν ξέρεις πως ο κώδικας μετατρέπεται σε assembly παράτα τον προγραμματισμό και πήγαινε φτιάξε κουλουράκια... Αυτό ουσιαστικά λέει και ο Linus.
    Το οποίο μπορώ και πολύ εύκολα να το αποδείξω με απλά παραδειγματάκια. Όπως ένας άχρηστος constructor, φαινομενικά χρήσιμος, αλλά χρονοβόρος από άλλες λύσεις όπως memcpy...

    Η STL είναι πολύ καλή (98)... Από την ώρα που αρχίσανε βέβαια την boost library αρχίσανε να την διαλύουν...
    Ειλικρινά θα προτιμούσα 2 διαφορετικές C++, μια object oriented C με καλό πρότυπο, και μια άστη να την κάνουν ότι θέλουν...

    Επίσης savvas η C++ είναι πιο ισχυρή στο OOP από την Java, τι έγινε ακόμα δεν βάλατε πολλαπλά base classes; και abstracts έχει μια χαρά και τα χρησιμοποιώ συχνά...

  8. Εικόνα Savvas
    Savvas (χωρίς επαλήθευση)Φεβ 13, 2017 17:48 ΜΜ

    Σε βλέπω αρκετά φανατισμένο οπότε δεν έχει νόημα η συζήτηση

  9. Εικόνα DarkGoth
    DarkGothΦεβ 14, 2017 15:56 ΜΜ

    φανατισμενος δεν ειναι καθολου. δινει πραγματικα στοιχεια, απο τη μερια ενως προγραματιστη, (γιατι αν ψαξεις αλλα σχολια του ΕΙΝΑΙ προγραμματιστης), το τι ειναι η java, και γιατι ειναι για πεταμα. το android ειναι ολοκληρο σε java. γι'αυτο και παρουσιαζει ολα αυτα τα προβληματα που παρουσιαζει. αργο, παναβαρυ, ισως πιο βαρυ ακομα και απο μερικες διανομες λινουκς, (οπως π.χ. το ΤινυEmbeddeOS), που εχουν και πιο πολλες δυνατοτητες, συνεχεια βλεπεις μολυσμενες συσκευες απο μουφοεφαρμογες, γιατι ειναι τελειως τρυπιο λειτουργικο. βεβαια σε αυτο φταιει και ο χρηστης, αν δεν ξερει τι κατεβαζει, και κατεβαζει ολο μαλακιες. αλλα και η ιδια η java ειναι ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ να μολυνθει, με κακοβουλο κωδικα, που μπορει να φτιαξει ακομα και ο πιο ασχετος.

  10. Εικόνα tom
    tom (χωρίς επαλήθευση)Φεβ 13, 2017 23:27 ΜΜ

    χεσε μας ρε φιλε! Τι στοκος θεε μου! ενταξει, ειναι καλυτερη η c απο την c++ που και αυτη με την σειρα της ειναι υποδυεστερη απο καποια αλλη! Πολυ με τσατιζουν οι ανθρωποι που κατηγορουν και λοιδωρουν ομαδες ανθρωπων... ο καθενας κανει οτι μπορει καλυτερο για τιον εαυτο του καιτην κοινωνια.
    Κατσε στο λινουξ σου και ασε τους αλλους να προγραμματιζουν οπως γουσταρουν, εσενα περιμενανε να τους φωτισεις!
    αη σιχτηρ με τον καθε τζαζεμενο!
    Ναι ξερω για ποιον μιλαω, ολη μου η ζωη μια μερα δικια του σε προσφορα και δημιουργια , να μην κατηγορει αλλους ανθρωπους γιατι τοτε γινεται το μεγαλυτερο τιποτα.

  11. Εικόνα μιχάλης
    μιχάλης (χωρίς επαλήθευση)Φεβ 14, 2017 09:17 ΠΜ

    Θα συμφωνήσω με τον τυπά από πάνω.Ο Linus έχει μία κάφρικη συμπεριφορά που δεν μου αρέσει καθόλου κι αυτό μπορεί να απωθήσει κάποιον να συνεργαστεί μαζί του.Αντί να προσπαθήσει να συσπειρωθούν όλες οι κοινότητες Linux και να μεγαλουργήσουν, χωρίζονται σε αντίπαλα στρατόπεδα.Ο Linus θα πρέπει να συμπεριφέρεται κατά αυτόν τον τρόπο σε εταιρείες όπως Microsoft,Apple,Oracle και να σταματήσει να σκέφτεται μόνο τον εαυτό του και να προσβάλλει, διότι έτσι ζημιώνει μόνο,δεν δημιουργεί ή καινοτομεί

  12. Εικόνα constantinos
    constantinosΦεβ 14, 2017 12:28 ΜΜ

    Ναι, μα μην ξεχνάτε πως εδώ και 20 φεύγα χρόνια τώρα, το Linux αναπτύχθηκε με αυτές τις δομές. Πως ο Linus ήταν ο πρώτος άνθρωπος που χρησιμοποίησε το διαδίκτυο για την συνεργατικότητα. Και τέλος, πως αυτού του είδους η γλώσσα είναι κάτι δεδομένο σε αυτόν τον χώρο και όχι υποχρεωτικά προσβλητική ή υποτιμητική.

  13. Εικόνα ok
    ok (χωρίς επαλήθευση)Φεβ 14, 2017 14:13 ΜΜ

    εν με ενδιαφερει ποιος ειναι και τι κανει γιατι οτι και να κανει ή εχει κανει το μειωνει με αυτο τον τροπο, η συμπεριφορα του ειναι απαραδεκτη και φρεναρει καλες διαθεσεις και δημιουργιες.

  14. Εικόνα DarkGoth
    DarkGothΦεβ 14, 2017 16:02 ΜΜ

    οσον αφορα το θεμα τωρα, οντως οταν συμπεριφερετραι ετσι, δινει την εικονα ενως στοκου. να το κανεις αυτο στις εταιριες, που μονο ετσι καταλαβαινουν, δεκτο. αλλα να σνομπαρει, και να μειωνει προγραμματιστες, που εχουν συμβαλει σε αυτο, απλα γιατι δεν χρησιμοποιουν αυτο που τον αρεσει, απλα γινεται αγενης και ξεδιαντροπος, και απαξιωτικος. αντι να δωσει με καλο τροπο να καταλαβουν το λαθος (αν οντως υπαρχει καπου λαθος), και να συσπειρωνει την κοινοτητα του open sores, αυτος τους απομακρυνει με αυτη την απαξιωτικη συμπεριφορα. και εγω αν δουλευα πανω σε κατι που θα ηταν στον βασικο πυρηνα του λειτουργικου, αν εκανα κατι λαθος και με συμπεριφεροταν με τετοιο τροπο, θα τον φασκελωνα, και θα την εκανα με ελαφρα.

  15. Εικόνα xor eax, eax
    xor eax, eax (χωρίς επαλήθευση)Φεβ 14, 2017 20:38 ΜΜ

    Βρε σεις μπλέκεται σε πράγματα που δεν ξέρετε, και κακώς δεν εξήγησα αναλυτικά από την αρχή άλλα περίμενα πιο σχετικοί με προγραμματισμό να ασχοληθούν.

    Δεν ξέρω τι άλλο έχει κάνει ο Linus, αλλά για το θέμα του kernel έχει δίκιο. Αν και εγώ αν ήμουν στην θέση του θα προτιμούσα μια αυστηρά καθορισμένη μίξη.

    Το άρθρο αναφέρεται στην C & C++, η Java και οι άλλες γλώσσες δεν έχουν καμιά δουλειά εδώ, εκτός βέβαια από την Assembly όπου πρόκειται για γλώσσα μηχανής με συμβολικά ονόματα αντί για αριθμούς...

    Όλα καταλήγουν σε γλώσσα μηχανής, δυαδικά ψηφία που περνάνε σαν σήματα από το bus προς τον επεξεργαστή. Πρόχειρα εξηγώντας, κάθε αριθμός 8 bits είναι και μια εντολή απλή που γίνετε με τρανζιστορ, όπως μια πρόσθεση ακεραίων, μια σύγκριση με το μηδέν. Τέτοια τόσο απλά.

    Η γλώσσες προγραμματισμού αναλαμβάνουν να μετατρέψουν μια πιο ανθρώπινη έκφραση σε γλώσσα μηχανής.

    Οι γλώσσες διαχωρίζονται σε 2 μεγάλες κατηγορίες, τους compilers (c, pascal, ada, fortran, ...) και τους interpreters (php, perl, python, javascript, gwbasic, lua, ...). Η πρώτη κατηγορία μετατρέπει το source σε γλώσσα μηχανής, η δεύτερη εκτελεί κάθε εντολή της γλώσσας εκείνη την ώρα. Υπάρχουν και υβρίδια (java, .net, luajit, ...) αλλά δεν είναι τώρα ώρα να το συζητήσουμε πως και γιατί.

    Αντιλαμβανόμαστε τώρα ότι έχει μεγάλη σημασία πως μπορείς να εκφραστείς σε μια γλώσσα ώστε να βγάλει το επιθυμητό αποτέλεσμα σε assembly, έτσι ώστε να ταιριάζει με αυτά που γράφεις όπως επίσης και να μην κάνει του κεφαλιού της με άστοχες κλήσεις στο λειτουργικό ή στην βιβλιοθήκη της.... Μεγάλη σημασία έχει και το πόσο εύκολα μπορείς να εκφράσεις την λύση ενός προβλήματος σε μια γλώσσα.

    Η C++ εμπεριέχει αυτούσια την C, θεωρητικά δηλαδή είναι πολύ ανώτερο εργαλείο εφόσον μπορείς να γράφεις εξ ολοκλήρου καθαρή C με αυτή.

    Αυτό που κάνει εντύπωση στην προκειμένη περίπτωση είναι ότι ο Linus προτιμά την C για αυτά που *ΔΕΝ* έχει. Το ύφος του δεν με πειράζει καθόλου μιας και απευθύνεται σε προγραμματιστές, δηλαδή μηχανικούς, και όπως όλοι οι μηχανικοί μπορούν να τα μετράνε (σε τικς (Hertz), σε κατανάλωση bytes, σε εργατώρες, σε bugs, σε ένα σωρό) και να αποδεικνύουν το δίκιο τους με απόλυτους αριθμούς.

    Το άρθρο έχει αποκλειστικά να κάνει με αυτές τις 2 ... κοινότητες να το πω... και τα αποτελέσματα (γιατί είχε προηγηθεί και μια εργασία). Τέλος πάντων, θα συμφωνήσω ότι δεν είναι ύφος αυτό για την κοινότητα, αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση πρόκειται για καθαρά τεχνικό θέμα.

    Κάτι σαν τους δικούς μας πολιτικούς και άλλα πουλημένα τομάρια εδώ στην Ελλάδα, που προσπαθούν να σας πείσουν τι κάλη είναι η ανάπτυξη με ξένα κεφάλαια, εσείς τους λέτε μπαρμπούτσαλα... Η η ανταγωνιστικότητα με ανοιχτά σύνορα στο κεφάλαιο, έτσι ώστε να ανταγωνίζεστε τον Νιγηριανό ισάξια! (αυτό δεν θέλει και πολύ σκέψη).

    DarkGoth ναι έτσι και χειρότερα κυρίως όμως η άχρηστη επεξεργασία και μνήμη παρά η ασφάλεια.

Scroll to Top