BETA

Η Microsoft Θέλει να Συνεργαστεί με την Κοινότητα Linux!

Εικόνα Maria

Screenshot

Open Door Policy: Ένας από τους κύριους προγραμματιστές της Microsoft, ο KY Srinivasan, επιδιώκει συνεργασία με την κοινότητα του Linux ώστε να επιτευχθεί η διαλειτουργικότητα.

Screenshot

Ο Srinivasan ηγείται της προσπάθειας να υποστηρίζονται και μη- Windows λειτουργικά συστήματα, από τις πλατφόρμες της Microsoft.

Srinivasan

Η Πολιτική Open Door είναι μια σειρά ενημερώσεων στο blog Openness που προβάλλει το προφίλ σκεπτόμενων ηγετών της βιομηχανίας αλλά και μεμονωμένων ατόμων από τον χώρο της Microsoft οι οποίοι ηγούνται των προσπαθειών για να συνεργαστούν πιο Ανοιχτά με σκοπό την προώθηση της διαλειτουργικότητας, καθιστώντας έτσι ευκολότερη την ανάπτυξη και τη διαχείριση μικτών environments (περιβαλλόντων εργασίας). Καθώς προχωρούμε στην καρδιά του καλοκαιριού, είναι η καλύτερη στιγμή για να χαλαρώσουμε λίγο και να σκεφτούμε ήρεμα και ίσως να αναθεωρήσουμε κάποια πράγματα, αναλογιζόμενοι τι εκφράζει, τι πετυχαίνει και πόσο μας επηρεάζει αυτό το ταξίδι το οποίο έχουμε ξεκινήσει.
Σε αυτό το πνεύμα, κινείται πρόσφατα και ο KY Srinivasan, ένας από τους κύριους προγραμματιστές λογισμικού της Microsoft που επικεντρώνεται στον Ανοιχτό Κώδικα και τη διαλειτουργικότητα. 

Το blog technet, από όπου και το πρότυπο άρθρο, ζήτησε από τον Srinivasan να μιλήσει για τις ήδη επιχειρούμενες βελτιώσεις διαλειτουργικότητας με την κοινότητα του Linux, που έχουν αναλάβει ο ίδιος και η ομάδα του καθώς και για το ευρύτερο όραμα που καθοδηγεί το έργο αυτό καθεαυτό.

- Μπορείτε να ξεκινήσετε με το πώς η Microsoft και η κοινότητα Linux εργάζονται από κοινού και συνεισφέρουν στον πυρήνα;

Είναι όλα μέρος του μεγαλύτερου οράματός μας, που είναι να εξασφαλιστεί ότι οι πελάτες μας θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να μπορούν να τρέχουν, ο,τιδήποτε οι ίδιοι θελήσουν, σε Windows Server Hyper-V και σε Windows Azure. Αυτό μας ζητάνε οι πελάτες μας, αυτό λένε ότι θέλουν και, ως εκ τούτου, αυτό πρέπει να τους δώσουμε. Σε ένα από τα πιο καίρια ζητήματα, αυτό του κώδικά μας, έχουμε συνεργαστεί με την κοινότητα του Linux με στόχο να περιορίσουμε και να βελτιώσουμε τον κώδικά μας, έτσι ώστε να εξυπηρετήσουμε καλύτερα τους πελάτες μας.
Άκουσα, μάλιστα, με μεγάλη ευχαρίστηση τον Greg Kroah-Hartman από το Linux Foundation VP (σε μια συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό Wired) να δηλώνει ότι η συγχώνευση του κώδικα της Microsoft στον πηγαίο κώδικα του πυρήνα Linux, τον κάνει μικρότερο και ευκολότερο στο να διατηρηθεί.

- Θα θέλατε να μας εξηγήσετε μερικά από τα κορυφαία οφέλη της διαλειτουργικότητας του τρέχοντος έτους για τους πελάτες;

Η διαλειτουργικότητα με το Linux έχει ενεργοποιηθεί μέσω της εργασίας μας, στο σύνολο της εταιρείας. Οι πελάτες μπορούν να τρέχουν Red Hat και SUSE σε Hyper-V. Συνεργαστήκαμε με την Canonical, την OpenLogic και την SUSE έτσι ώστε να καταστεί δυνατόν να τρέχουν, με υψηλές επιδόσεις, οι «εικόνες» του Linux (Linux images)σε υπολογιστές με Windows Azure Virtual.
Έχουμε συνεργαστεί με την NetApp και την Citrix, που μας βοήθησαν και συνεισέφεραν με περίπου 8.500 γραμμές κώδικα, έτσι ώστε το FreeBSD να μπορεί να τρέξει σε Hyper-V. Όλα αυτά κατάστησαν δυνατά, εν μέρει, λόγω της εργασίας που έχουμε κάνει με τον πυρήνα του Linux.

- Αναφορικά με το Linux, σε τι θα επικεντρώσετε την προσοχή σας μέσα στους επόμενους μήνες;

Η ομάδα μου παραμένει προσηλωμένη στο να διασφαλίσει, στο μέτρο του δυνατού, πως όλα τα χαρακτηριστικά που εφαρμόζουμε σε Hyper-V και Windows Azure θα είναι διαθέσιμα και για τους χρήστες Linux. Θέλω να φτάσουμε στο σημείο όπου οι πελάτες οι οποίοι εξετάζουν την ανάπτυξη του Linux θα βλέπουν το Hyper-V και το περιβάλλον Windows Azure ως την καλύτερη επιλογή για το λειτουργικό σύστημα Linux. Για παράδειγμα, έχουμε μόλις ολοκληρώσει την προσθήκη δυναμικής μνήμης για τους επισκέπτες του Linux˙ ένα πολύ σημαντικό χαρακτηριστικό για κάποιον χρήστη που θέλει να ενοποιήσει τον πολύ μεγάλο φόρτο εργασίας του.
Το χαρακτηριστικό αυτό θα του επιτρέψει να διαχειριστεί τη φυσική μνήμη καλύτερα σε εικονικά μηχανήματα. Υπάρχει επίσης μια σειρά από άλλους οδηγούς και μια διαλειτουργικότητα μεταξύ Linux και Windows την οποία δουλεύουμε. Βασικά, θέλουμε να εξετάσουμε εξονυχιστικά το κάθε τι που πιστεύουμε ότι οι πελάτες μας μπορεί να θεωρούν σημαντικό.

- Έχουν υπάρξει κάποια κρίσιμα σχόλια σχετικά με το έργο της διαλειτουργικότητας με το Linux;

Τα feedback που λαμβάνουμε επικεντρώνονται κυρίως σε όποια χαρακτηριστικά οι πελάτες μας επιθυμούν να δουν αλλαγές. Δίνουμε επίσης βάση και στη λειτουργικότητα μεταξύ των πελατών και χαιρετίζουμε όλους όσους μας βοηθούν στο έργο μας! Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος που να είναι απρόθυμος να βοηθήσει ή να βλέπει το όλο θέμα με φθόνο. Στην τελική, το έργο είναι καλό για όλους όσους εμπλέκονται.

- Ποιες αλλαγές παρατηρήσατε από τη στιγμή που η Microsoft άρχισε να προσεγγίζει το Linux και το Open Source;

Όταν ήρθα στη Microsoft, υπήρχε μια αποστασιοποίηση εντός της εταιρείας όσον αφορά την κατανόηση του πώς λειτουργεί η κοινότητα του Linux. Σε γενικές γραμμές, αν ένα update (μια ενημερωμένη έκδοση) δεν καταφέρει να περάσει στον πυρήνα, θα περάσει το επόμενο update. Υπήρχαν αρχικά κάποιες τριβές αναφορικά με το πόσο άμεσα θα έπρεπε τα patches μας να διορθωθούν, αλλά σύντομα μπορέσαμε να δώσουμε στη Microsoft να καταλάβει πώς λειτουργεί η κοινότητα και να συνειδητοποιήσει ότι δεν θέλουν να πιέζονται ως προς το πότε θα επιληφθούν ενός patch.
Έχουμε, επίσης, βελτιωθεί στο πόσο γρήγορα μπορούμε πλέον και απαντάμε στα σχόλια που δεχόμαστε από την κοινότητα.

- Τι επιθυμείτε περισσότερο οι άνθρωποι να κατανοήσουν αναφορικά με το έργο της Microsoft με τις κοινότητες Ανοιχτού Κώδικα και, πιο συγκεκριμένα, με το Linux;

Ότι έχουμε πάρει τη δουλειά μας στα σοβαρά και ότι δεν βάζουμε απλά κάποιον κώδικα που στην τελική να θεωρείται up-to-snuff (απαράδεκτος, μη ικανοποιητικός). Έχουμε δεσμευτεί να ενημερώνουμε τον κώδικά μας και ο ανανεωμένος κώδικας να έρχεται κάθε φορά με πρόσθετες λειτουργίες. Στόχος μας είναι να καταστήσουμε το Hyper-V και το Windows Azure ό,τι καλύτερο για Linux.
Δείχνουμε ενδιαφέρον για ό,τι χρειάζεται˙ τα πάντα είναι προς συζήτηση, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι οι πελάτες μας θα έχουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία όταν θα τρέχουν Linux.

Microsoft and -inux

Ηθικόν Δίδαγμα: Δεν ξέρω αν το προσέξατε, αλλά σε ολόκληρο το άρθρο, αναφέρεται συνεχώς η λέξη «πελάτες»!

Όσο και αν προσπαθήσει μια ιδιωτική Εταιρεία να αλλάξει το προφίλ της, δεν παύει να μας βλέπει ως ΠΕΛΑΤΕΣ. Είναι θέμα νοοτροπίας. Ακόμα και σε κάποιο σημείο που αναφέρεται σε όσους χρησιμοποιούν Linux, πάλι πελάτες τους αποκαλεί. Συγχωρέστε μου λοιπόν την πρωτοβουλία που πήρα και άλλαξα την αποκρουστική αυτή λέξη με την αντίστοιχη «χρήστες», καθώς δεν νοείται το Linux να έχει πελάτες˙ έχει μόνον χρήστες που το εξελίσσουν και το αναπτύσσουν. Ίσως τελικά το κλειστό λογισμικό δεν καταφέρει ποτέ να συνειδητοποιήσει πως το Ελεύθερο Λογισμικό ΔΕΝ έχει πελατειακές σχέσεις˙ είναι νοοτροπία ζωής και Ελευθερία!

Πηγή - Έξτρα πληροφορίες

«Ενδιαφέρον», έτσι; Ίσως και δολοπλόκο να πουν κάποιοι....
Και γιατί όχι άλλωστε; Να σας θυμίσουμε τον Keith Curtis, και τον Brian Swan της Microsoft, και τις συνεντεύξεις τους που είχαν δώσει στο osarena: Ο Πόλεμος Πάει Παντού – After The Software Wars Συνέντευξη με τον Brian Swan της Microsoft

Να θυμηθούμε όμως και κάτι τ' οποίο είχε κυκλοφορήσει η Microsoft και το είχε μάλιστα δημοσιοποιήσει σε εταιρικούς της πελάτες; Για δείτε:

Microsoft _and linux

  • Σχόλια

24 Comments:

  1. Εικόνα constantinos
    constantinosΙουλ 02, 2013 02:24 ΠΜ

    Βάρεσες φλέβα τώρα και δεν βρίσκω κάπου που να διαφωνώ στα όσα είπες, αν και πιστεύω πως η περίπτωση με το Fedora ήταν παρεξηγημένη.
    Δεν την θυμάμαι βέβαια καλά την ιστορία πλέον και ούτε και τότε είχα δώσει βάση, μα αν θυμάμαι, είχε να κάνει άμεσα με την RedHat και όχι με την κοινότητα.
    Φυσικά και στα όσα είπες για τα του osarena, με βρίσκεις απολύτως σύμφωνο και αυτά τα σχόλια και υποδείξεις είναι που μας επαναφέρουν όταν ξεφεύγουμε.

  2. Εικόνα Sonickydon
    Sonickydon (χωρίς επαλήθευση)Ιουλ 02, 2013 02:01 ΠΜ

    Ας πούμε σαν την αντιμετώπιση που είχε η κοινότητα fedora την εποχή που κυκλοφόρησε το gnome 3 από τη Red hat και την αντιμετώπιση της κοινότητας του Ubuntu από την Canonical την εποχή που κυκλοφόρησε το Unity ή πιο παλιά, όλα τα χρόνια που δεν έδινε τον κώδικα του Launchpad; Ή μήπως εννοείς την αντιμετώπιση που είχε η κοινότητα OpenSuse από την Suse την εποχή που υπέγραφε συμφωνίες με τη microsoft; :)

    Στην αγορά του ΕΛ/ΛΑΚ ο μεμονωμένος χρήστης δεν αντιμετωπίζεται «ξερά» και επαγγελματικά σαν πελάτης γιατί απλούστατα δεν είναι και δεν θα γίνει.
    Η προσέγγιση στις κοινότητες γίνονται αφενός μεν για τους λόγους που ανέφερα πριν, αφετέρου δε, γιατί και οι εταιρείες είναι μικρές σε μέγεθος ανθρώπινου δυναμικού και η βάση χρηστών είναι μικρή, οπότε μπορούν να το κάνουν αυτό.

    Η «συμμετοχική ανάπτυξη» περιορίζεται στο επίπεδο κάποιων bug report και κάποιων patch, που στην πορεία μπορεί να εξελιχθούν και σε επαγγελματική σχέση (χωρίς να υπονοώ ότι όποιος αφιερώνει το χρόνο του το κάνει με σκοπό την επαγγελματική αποκατάσταση - αν και προσωπικά δεν το θεωρώ κακό) .
    Σε εξαιρετικά σπάνιες περιπτώσεις, αυτή η επαγγελματική σχέση θα προχωρήσει στο επίπεδο που ο επαγγελματίας και βετεράνος πια προγραμματιστής θα συμμετέχει στη λήψη αποφάσεων για τις κατευθύνσεις της εταιρείας.
    Ακόμα και στο debian πια, θα πρέπει ο απλός χρήστης να αποδείξει την ενεργό συμμετοχή του για να έχει λόγο.

    Σίγουρα το να λιθοβολούμε και να κατακρίνουμε την προσπάθεια των άλλων, ειδικά αν οι ίδιοι δεν παράγουμε το ίδιο έργο, είναι τουλάχιστον απρεπές - για να μην πω πιο βαριές κουβέντες(μια χαρά είναι του χαρακτήρα μου αλλά δεν θα με καταλάβουν και πολλοί λόγω ντοπιολαλιάς ;) ).
    Το να ασκήσει όμως κάποιος καλοπροαίρετη κριτική ή να διαφωνήσει με επιχειρήματα το θεωρώ την πεμπτουσία της «open mind» λογικής.
    Οι διαφορετικές απόψεις είναι που έχουν ενδιαφέρον, αρκεί να σεβόμαστε ο ένας τον άλλο, αλλιώς «don't feed the troll and move ahead». Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής όμως, όσο με ενοχλούν οι συμπεριφορές τύπου blackfox, άλλο τόσο με ενοχλούν και οι συμπεριφορές fanboism...

    Παρακολουθώ το Osarena αραιά και που, δεν συγκρατώ ούτε συμπεριφορές μελών, ούτε ποιος γράφει τα καλά άρθρα και ποιος όχι. Θεωρώ ότι έχει μια δυναμική αν και αρκετές φορές φαίνονται αδυναμίες σε άρθρα - βλέπω όμως ότι και ενθουσιασμός υπάρχει και θέληση για προσφορά οπότε σιγά-σιγά το επίπεδο μπορεί να φτάσει επαγγελματικά ή σχεδόν επαγγελματικά επίπεδα.
    Η καλοπροαίρετη και ευπρεπής αντιπαράθεση απόψεων θα βοηθήσει σ' αυτό, τα σχόλια του στυλ «καλά τα λες», «κι εγώ μαζί σου», «όρμα Τζακ και τα κόκκαλα δικά σου!», «Ξου ρε Λάκη!» μπορεί να τονώνουν το «εγώ» αλλά συνήθως προκαλούν στασιμότητα, για τα υπόλοιπα είπαμε... don't feed the troll...

  3. Εικόνα ManosT
    ManosT (χωρίς επαλήθευση)Ιουλ 02, 2013 00:49 ΠΜ

    H διαφορα ειναι στον χειρισμο.
    Μια opensource εταιρεια, εχει αλλη αντιμετωπιση στην κοινοτητα και υποψηφιους πελατες, απο οτι μια closed εταιρεια.
    Η πρωτη ξεκιναει με γνωμονα τον χρηστη που θα γινει και πελατες η θα ταυτιζεται με τους χρηστες συνεισφεροντες και η αλλη με γνωμονα καθαρα την πελατειακη βαση, εοχντας ως στοχο τον χρηστη, χωρις αυτο να σημαινει πςω αυτος [ο χρηστης], εχει συμμετοχικη αναπτυξη.

    Στην προκειμενη τωρα, το θεμα ειναι πως το να λιθοβολουμε καθε τι και αν περιμενουμε το καθε φαουλ (σωστο η οχι, αποψεις ειναι αυτες), ειναι απολυτως εσφαλμενο και οχι με την open mind λογικη.

  4. Εικόνα Sonickydon
    Sonickydon (χωρίς επαλήθευση)Ιουλ 02, 2013 00:13 ΠΜ

    Εγώ τώρα που δεν έχω διαφορές (ή ιδιαίτερες φιλίες) ούτε με τον blackfox, ούτε με τη Μαρία ούτε με κανέναν άλλο, αλλά τυχαίνει να είμαι λίγο μεγαλύτερος (μάλλον) και (επίσης μάλλον) να ασχολούμαι περισσότερα χρόνια ελπίζω να τύχω λίγο καλύτερης μεταχείρισης στα σχόλια...

    Το άρθρο είναι αρκετά καλό και ενδιαφέρον, θα το χαρακτήριζα τουλάχιστον «πολύ καλό» αν έλειπε το τμήμα με το «ηθικό δίδαγμα».

    Δεν το θεωρώ και θανάσιμο αμάρτημα να υπάρχουν τέτοιες απόψεις - είναι λογικό να υπάρχουν λόγω του ενθουσιασμού που έχουν συνήθως οι νεοεισερχόμενοι στο χώρο, δεν παύουν όμως να είναι στρεβλές και ως ένα σημείο άκυρες.
    Το κακό είναι ότι διαιωνίζουν μια κατάσταση που έχει τροφοδοτήσει στρατιές fanboys σε ατελείωτα flame wars...

    Να τα ξεκαθαρίσουμε λίγο λοιπόν:
    Όλες οι εταιρείες θέλουν κέρδη και πελάτες, λογικό και αναμενόμενο. Όταν λέμε όλες, εννοούμε όλες (και η Microsoft και η Canonical και η Suse και η Red Hat).
    Είναι ωραίο να έχουμε μια ιδεολογία (δεν το λέω ειρωνικά), αλλά η ιδεολογία από μόνη της δεν πληρώνει λογαριασμούς, δεν γεμίζει πιάτα και πολύ περισσότερο δεν παράγει τεχνολογία.

    Θα ήταν ευχής έργο να υπήρχαν αρκετοί εθελοντές για να υποστηρίξουν και να εξελίξουν το ΕΛ/ΛΑΚ σε επίπεδο κώδικα/εφαρμογών αλλά αυτό δεν συμβαίνει.

    Στην πραγματικότητα, οι εταιρείες (και φυσικά κατ' επέκταση οι πελάτες τους που πληρώνουν) είναι που υποστηρίζουν όλο αυτό το οικοδόμημα.
    Οι βασικές διαφορές στο επιχειρηματικό πλάνο της microsoft από τις άλλες εταιρείες που ανέφερα πριν, είναι ότι η πρώτη απευθύνεται τόσο σε εταιρικούς πελάτες, όσο και σε οικιακούς/μεμονωμένους χρήστες και χρησιμοποιεί το «παραδοσιακό» μοντέλο παραγωγής, ενώ οι άλλες απευθύνονται πρωτίστως σε εταιρικούς πελάτες και σαν μοντέλο παραγωγής έχουν επιλέξει τον ανοιχτό κώδικα για να μειώσουν το κόστος τους και τη σύναψη συμβολαίων υποστήριξης για την αποκόμιση κέρδους.
    Το να λέμε ότι το Linux δεν έχει πελάτες αλλά μόνο χρήστες, ισοδυναμεί περίπου με το να λέμε ότι σχετικοί με το ψάρεμα είναι μόνο όσοι πάνε με το καλάμι τους στην προβλήτα του λιμανιού και ολόκληρη η βιομηχανία που βασίζεται στο ψάρεμα είναι κάτι άλλο...

    Η GPL σαν άδεια δεν απαγορεύει ούτε καταδικάζει την εμπορία. Ίσα-ίσα, την θεωρεί αυτονόητη.
    Μην μπερδεύετε τις κοινότητες ΕΛ/ΛΑΚ με τις εταιρείες ΕΛ/ΛΑΚ· άλλο η δωρεάν υποστήριξη σε επίπεδο χρήστη από τις κοινότητες και άλλο το εταιρικό συμβόλαιο υποστήριξης που είναι απολύτως λογικό και θεμιτό να έχει ένα κόστος.

    Οι ίδιες οι εταιρείες δεν πολυσκοτίζονται για τις κοινότητες τους, ούτε βασίζονται σ' αυτές για να πάρουν τις όποιες αποφάσεις. Στην καλύτερη περίπτωση τις θεωρούν δεξαμενές προγραμματιστών και στη χειρότερη πεδίο δοκιμών.

    Και φυσικό είναι η Microsoft να δίνει κώδικα σχετικό με τις εικονικές μηχανές αφού της το ζητούν οι πελάτες της και δεν μπορεί να κάνει αλλιώς. Όπως επίσης είναι λογικό να δώσει κι άλλο κώδικα αν χρειαστεί να εξασφαλίσει τη λειτουργικότητα των εφαρμογών της σε συστήματα που δεν υποστηρίζει η ίδια.

    Προσωπικά θεωρώ αξιοπρεπέστατο το να αντιμετωπίζει τους χρήστες της σαν πελάτες, αυτό είναι άλλωστε - ειδικά στη συγκεκριμένη περίπτωση απευθύνεται σε εταιρικούς πελάτες, γιατί να πει κάτι άλλο;

  5. Εικόνα Maria
    MariaΙουλ 01, 2013 23:15 ΜΜ

    Dionysis, με την απορία θα μείνω κι εγώ κι εσύ, ως φαίνεται. :D

  6. Εικόνα ManosT
    ManosT (χωρίς επαλήθευση)Ιουλ 01, 2013 23:13 ΜΜ

    Κοιτα, οι αποψεις ειναι σαν τις -ξερεις ποιες-.
    η αποψη σε μια linuxoσελιδα που μιλαει για opensource ειναι αυτη & ειναι πολυ σωστη.
    Και οπως λεει και η Μαρια στο αρθρο:
    Ηθικο Διδαγμα:
    Μαζεψτε τον Blackfox, ο μισογυνισμος εχει πεθανει στο 2013.
    Ναι?
    Αν δεν σου αρεσει οπως ειπαν & πιο πανω, μην την διαβαζεις η καντης μηνυση για ανακριβειες.
    Μονος σου βλεπεις πως ολοι σε κραζουν και πως ανθρωποι που ξερουν & αυτοι 5 πραγματακια, συμφωνουν με τα του αρθρου και το opinion της συντακτριας.
    Μακαρι να ειχαμε και αλλους συντακτες οπως η Μαρια & αλλα παιδια του osarena σε περισσοτερες σελιδες opensource.
    Εκει ειναι η διαφορα, man.
    Στο open & στο closed. Το ιδιο ισχυει & για τα μυαλα εκτος του λογισμικου.

  7. Εικόνα Maria
    MariaΙουλ 01, 2013 23:11 ΜΜ

    Ναι Διονύση μου, το έχουμε δει το μέιλ που λέει να με μαζέψουν, μα είμαι αμολητή και δαγκώνω.

  8. Εικόνα Dionysis
    Dionysis (χωρίς επαλήθευση)Ιουλ 01, 2013 22:47 ΜΜ

    Γιατί κάποιος πρέπει να τη 'μαζέψει' ?
    Αν δε σου αρέσουν όσα γράφει μην τα διαβάζεις..

  9. Εικόνα Blackfox
    BlackfoxΙουλ 01, 2013 23:04 ΜΜ

    *Δεν μπορώ να κάνω edit προς διόρθωση το παραπάνω σχόλιο*
    Να "μαζέψει" τις ανακρίβειες.

  10. Εικόνα Blackfox
    BlackfoxΙουλ 01, 2013 22:35 ΜΜ

    Εμ... Επειδή προφανώς νομίζεις πως "περιμένω στην γωνία" την συντάκτρια και επειδή εσύ είσαι μέλος της ομάδας, στείλε και ρώτα τον Κωνσταντίνο σε ένα ταχυδρομείο το εξής (κάντο copy paste άμα θες).
    "Ε, αυτός ο κομπλεξάρας όλο την λέει στην Μαρία. Μήπως, μήπως λέει -ο κομπλεξικός- σου έχει ζαλίσει τα καμπανέλια; Μήπως, πριν αρχίσει να σχολιάζει δημόσια, είχε στείλει σε σένα (ως "αρχηγό¨του OSArena) κανένα μήνυμα που να σου λέει να την μαζέψεις;
    Μήπως;"
    Η σχετική απάντηση θα ικανοποιήσει το αίτημά σου.

  11. Εικόνα Blackfox
    BlackfoxΙουλ 01, 2013 22:33 ΜΜ

    Βρε κανένα επιχείρημα έχεις;
    ΕΙΜΑΙ όλα αυτά που ανέφερες και πολλά ακόμα, για να γουστάρουμε.
    Επιχείρημα δεν βλέπω σε αυτά που παρέθεσα.
    Εσύ λες παπαριές (εγώ δεν λογοκρίνω τον εαυτό μου) οπότε στα καμπανέλια μου και η δική σου αντίδραση.
    Κάτι άλλο;
    ΥΓ. Γιατί η σελίδα από την οποία αναδημοσίευσε αυτό το εκπληκτικό άρθρο δεν έχει "ηθικό δίδαγμα". Got it?
    ΥΓ2. Και οι δυο έχουν πελάτες [εταιρία και κοινότητα/όπως θες πές την].

  12. Εικόνα Maria
    MariaΙουλ 01, 2013 20:45 ΜΜ

    vriareos, δεν παίζεσαι!

  13. Εικόνα vriareos
    vriareos (χωρίς επαλήθευση)Ιουλ 01, 2013 20:11 ΜΜ

    αββυσσος η ψυχη του ανθρωπου...Κυριος οιδεν,αν κ δεν ειμαι σιγουρος ουτε γι αυτο

  14. Εικόνα MinO
    MinOΙουν 29, 2013 19:07 ΜΜ

    Εντάξει η η ολη φαση με την Μαρία και το κομπλεξ σου για αυτη ...καλή ΟΚ... εκανες και την επίδειξη σου .... αλλα έχει και τα ορια της !!

    Ειπαμε να κανουμε τους χαζους αλλα ως ποτε... Διονύση ή δεν ξερω εγω πως σε λενε.. το να περιμενεις καθε φορα στην γωνια την συγκεκριμενη συντακτρια για να της την πεις δεν ειναι και οτι καλυτερο πρωτα για εσενα καθως δεν σε τιμά και μετα για ολους τους υπολοιπους.. Απο οσο γνωριζω και μπορω να καταλαβω και γνωσεις εχεις και μια χαρα πρεπει να εισαι στο μυαλο...

    Γιατι τωρα μπαινεις σε ολο αυτο το τριπακι και τι θελεις να αποδείξεις πραγματικά μονο εσυ το γνωριζεις...

    Θα σε παρακαλεσω οσο πιο ευγενικα μπορω να το σταματησεις εδω το ολο σκηνικο γιατι εχεις κουρασει...

  15. Εικόνα Maria
    MariaΙουν 29, 2013 16:30 ΜΜ

    "Μπράβο" Διονύση μου για την όπως πάντα "έγκυρη" και "έγκαιρη" παρέμβασή σου.
    Δεν κατέλαβε κανείς τι εννοείς, μα σίγουρα κατάλαβαν το γιατί. :)

  16. Εικόνα ManosT
    ManosT (χωρίς επαλήθευση)Ιουν 29, 2013 14:39 ΜΜ

    Αντε πααααααλι τα ιδια.
    Καλα ρε συ Βlaxfox, ζωη δεν εχεις;
    Ποσο χαμερπης μπορεις να γινεσαι ρε ανθρωπε;
    Τι καταλοιπα εχεις με την κοπελα ρε συ;
    Αμαν πια με τα μισογυνιστικα καταλοιπα σου.

    Ποσο γκαγκας μπορει να εισαι για να καταλαβεις πως η διαφορα της εταιρειας με την κοινοτητα ειναι αυτο ακριβως:
    Η μια εχει μελη και η αλλη πελατες και αυτο λεει στο αρθρο.
    Αντε πες παλι τις παπαριες σου να ξεχαρμανιασεις.
    Σε ρωταω ξανα ομως, γιατι αυτα δεν πας να τα πεις στην σελιδα απο οπου η Μαρια αναδημοσιευσε-μετεφρασε το αρθρο;
    Αν παρεξηγηθηκες με τους χαρακτηρισμους αδιαφορω.
    Σχολιαζεις και λες @@ες, θα παρεις και τις αναλογες απαντησεις.

  17. Εικόνα Blackfox
    BlackfoxΙουν 29, 2013 09:36 ΠΜ

    Και συνεχίζω, αναφερόμενος στο όνομα που γράφεται στο άρθρο:
    Linux Kernel v.3: "The 343 changes made by Microsoft developer K. Y. Srinivasan put him at the top of a list, created by LWN.net, of developers who made the most changes in the current development cycle for Linux 3.0. Along with a number of other 'change sets,' Microsoft provided a total of 361 changes, putting it in seventh place on the list of companies and groups that contributed code to the Linux kernel. By comparison, independent developers provided 1,085 change sets to Linux 3.0, while Red Hat provided 1,000 and Intel 839."
    Και το... επιστέγασμα: http://www.theinquirer.net/inquirer/news/2166123/microsoft-contributed-code-canonical-linux-2632

  18. Εικόνα Blackfox
    BlackfoxΙουν 29, 2013 09:27 ΠΜ

    Προσπαθώ να καταλάβω, ειλικρινά, αν το άρθρο δεν δίνει σ' αυτούς που σχολιάζουν την δυνατότητα να καταλάβουν ΤΙ σχολιάζουν ή λένε πράγματα... για να τα λένε [όπως καλή ώρα μου λέτε συνήθως πως κάνω εγώ ένα πράγμα].
    Η συντάκτρια, απ' όλο το άρθρο έκατσε και κόλλησε στη λέξη "πελάτες", και πως το ΕΛΛΑΚ δεν έχει τέτοια νοοτροπία.
    Ας ξεκινήσουμε από την λέξη "πελάτες":
    Αφού λοιπόν ενοχλεί, πείτε μου καλοί μου οικιακοί χρήστες, το Azure και το Hyper-V το χρησιμοποιείτε στο σπίτι σας ή είναι τεχνολογία που απευθύνεται σε ΕΤΑΙΡΙΕΣ [άρα, ως εκ τούτου ΠΕΛΑΤΕΣ] -εκτός αν, πηγαίνοντας εσείς σε εταιρία που έχετε κάποια πελατειακή σχέση, ζητάτε τον... Μπάμπη, τον Κώστα και τον Γιώργο.
    Ας συνεχίσουμε στο "Δεν υπάρχει τέτοια νοοτροπία στο ΕΛΛΑΚ" κτλ. παραθέτοντας link προς επίρρωσιν των λεγομένων.
    H αναζήτηση ήταν απλή: "Linux Customers".
    Οι απαντήσεις, αγαπητή συντάκτρια, https://www.google.gr/search?q=linux+customers&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:el:official&client=firefox-a .

  19. Εικόνα vriareos
    vriareos (χωρίς επαλήθευση)Ιουν 27, 2013 18:22 ΜΜ

    φοβου τους δαναους και δωρα φεροντες/ας........το και ειναι αντιθετικος συνδεσμος και σημαινει ''ακομα κ αν'''

  20. Εικόνα xbyte1024
    xbyte1024 (χωρίς επαλήθευση)Ιουν 27, 2013 17:44 ΜΜ

    Σε όλο το άρθρο, το μόνο που είδα να προσπαθούν να πετύχουν σε διαλειτουργικότητα, είναι να τρέχουν καλύτερα linux virtual mashine σε win. Με λίγα λόγια, τίποτα που να ωφελήσει έστω ξώφαλτσα τη Linux κοινότητα. Το πολύ πολύ στην επόμενη εικονίτσα που θα φτιάξουν θα έχει άλλο ένα πλεονέκτημα υπέρ τους!

  21. Εικόνα Maria
    MariaΙουν 27, 2013 14:18 ΜΜ

    Δεν έχουμε και +1 πλέον :( για να βάλω στο σχόλιό σου!

  22. Εικόνα bobos73
    bobos73 (χωρίς επαλήθευση)Ιουν 27, 2013 11:01 ΠΜ

    Ας προσπαθήσουμε να προσεγγίσουμε την Microsoft ως πραγματιστές και με ρεαλισμό. Είναι εταιρεία και φυσικά έχει μόνο πελάτες! Τι να τους κάνει τους φίλους χωρίς λεφτά? Κάθε εταιρία το μόνο που θέλει είναι λεφτά! Πολλά λεφτά! .....και ακόμη περισσότερα λεφτά!!! αυτή είναι η πραγματικότητα και συνάμα η χαοτική διαφορά από το ΕΛ.ΛΑΚ! Συμφωνώντας με την Μαρία, ας μην το παραβλέπει αυτό κανείς! .....πάντα λύκος θα είναι....... ο κόσμος ανάποδα να γυρίσει, αυτοί οι συσχετισμοί δεν θα αλλάξουν ποτέ! Λύκος με κέρατα!!!

  23. Εικόνα Maria
    MariaΙουν 27, 2013 00:42 ΠΜ

    Αυτό το "No mercy" σου, όμως, άπαιχτο!

  24. Εικόνα matthew
    matthew (χωρίς επαλήθευση)Ιουν 27, 2013 00:32 ΠΜ

    Τον Ιούνιο του 2001 ο Steve Ballmer αποκάλεσε το Linux καρκίνο για τους υπολογιστές. Τον Ιούλιο του 2009 η Micro$oft αναγκάστηκε να "προσφέρει" 22.000 γραμμές κώδικα στο Linux, όταν μαθεύτηκε ότι χρησιμοποίησε συστατικά που υπάγονταν σε GPL άδειες για τον Hyper-V network driver. Τώρα πάλι, μέ το πρόσχημα της διαλειτουργικότητας, θέλουν συνεργασία με την κοινότητα του Linux.
    No mercy! War goes on!

Scroll to Top