BETA

Solus: H διαφορετική διανομή

Εικόνα Helen

Η υπάρχουσα κατάσταση σε αυτό που ως τώρα ονομάζαμε συμβατικό desktop έχει αρχίσει να εξελίσσεται και αυτό είναι κάτι λογικό, λαμβάνοντας υπόψη και όλα όσα αλλάζουν τριγύρω τόσο σε επίπεδο software, μα και - ιδιαίτερα αυτό - σε hardware. Τα νέα γραφικά περιβάλλοντα που έχουν ξεκινήσει και η αποτυχία του Unity, του γραφικού περιβάλλοντος του Ubuntu ωθούν τα πράγματα προς κάτι διαφορετικό με μια μορφή κάπως ακαθόριστη την παρούσα χρονική περίοδο. Το στίγμα αυτό, μοιάζει να το δίνει η διανομή Solus που έχει δημιουργηθεί από το μηδέν (from scratch). Ασχέτως του τι γράφεται σε διάφορα blogs, με την αφορμή την κυκλοφορία της πρώτης του σταθερής έκδοσης την 27η Δεκέμβρη (2015), η προσπάθεια έχει ξεκινήσει από πιο παλιά καθώς πρόκειται για την εξέλιξη και την συνέχεια της διανομής Evolve OS που κάνει χρήση του επίσης νέου Budgie Desktop (δείτε σχετικά) που θέλει να δώσει ένα ισχυρό αλλά και παραδοσιακό desktop με την χρήση σύγχρονης τεχνολογίας.
Με ένα ελαφρύ και απολύτως οικείο γραφικό περιβάλλον, έχει εμπνευστεί από τα καλά σημεία του ChromeOS της Google και από το κλασσικό Gnome desktop. Παράλληλα, ένα άλλο σημαντικό στοιχείο αποτελεί και ο διαχειριστής πακέτων (eopkg) καθώς έχει κάνει fork αυτόν που έχει η διανομή Pardus, με αποτέλεσμα να έχει απλότητα, λειτουργικότητα και παράλληλα να είναι ιδιαίτερα ελαφρύ, διαθέτοντας όλη την γκάμα του τρίτου λογισμικού που θα βρείτε στο Ubuntu και σε άλλες διανομές. 

Έτσι λοιπόν, κάποιους μήνες αργότερα από τον Ιούλη (2015) που δόθηκε η πρώτη δοκιμαστική του έκδοση, πέρασε στην σταθερή έκδοση 1.0 η οποία δουλεύει πλέον χωρίς να έχει προβλήματα. Έχει υποστήριξη UEFI, αλλά λόγω της παρούσας έκδοσης του Linux που χρησιμοποιεί δεν έχει περάσει την υποστήριξη για τους κλειστούς οδηγούς καρτών γραφικών AMD, ενώ - την παρούσα στιγμή - δεν μπορεί να υποστηρίξει και εκτυπωτές της Η/Ρ. Βέβαια, αυτά θα αποκατασταθούν πάρα πολύ σύντομα.
 

 

Κατεβάστε το Solus

Νομίζω πως είναι από τις διανομές που αξίζει να της ρίξετε μια ματιά και να της δώσετε μια ευκαιρία, όπως είναι ευνόητο έρχεται με μια λίστα λογισμικού καθημερινής χρήσης που δεν διαφέρει από αυτό που έχουν άλλες διανομές και λειτουργικά συστήματα, ενώ φυσικά από τον διαχειριστή πακέτων του, μπορείτε να εγκαταστήσετε και μια πληθώρα τρίτου λογισμικού, με ελάχιστα κλικ.
Για μια ακόμα φορά, όταν το δοκιμάζαμε, μας έκανε εντύπωση η ταχύτητα φόρτωσής του ακόμα και από live-usb, ενώ κατά την διάρκεια ακόμα και να το φτάσαμε στα άκρα, η διανομή έδειξε πως είναι απόλυτα σταθερή.
Το μενού, οι ρυθμίσεις του και η πρόσβαση στα πάντα γίνεται με ελάχιστες κινήσεις του mouse, προσφέροντας πλήρη παραμετροποίηση και τροποποίηση στις προσωπικές ανάγκες και γούστα του καθενός. Σαν σύνολο είναι απολύτως φιλική, ακόμα και ένας αρχάριος θα μπορούσε να την χειριστεί εύκολα με ελάχιστο ψαχούλεμα, ενώ μπορεί να εγκατασταθεί σε οποιοδήποτε αρχιτεκτονική, μέσα από έναν πολύ απλό και φιλικό εγκαταστάτη.

[DOWNLOAD SOLUS]

Αφού το κατεβάσετε, θα το "κάψετε", είτε σε κάποιο δισκάκι είτε σε ένα usb stick, εκκινώντας στην συνέχεια τον υπολογιστή σας από αυτό.

>>> η ιστοσελίδα του Solus.

  • Σχόλια

12 Comments:

  1. Εικόνα Παναγιώτης

    Παρακολουθώ την συγκεκριμένη διανομή από τότε που ονομαζόταν Evolve OS ακόμα, και τελευταία φορά την δοκίμασα πριν κάνα δυο εβδομάδες. Απίστευτα γρήγορη, πολύ ωραίο και φιλικό περιβάλλον αλλά απίστευτα bugs (αν και τα διορθώνουν συνεχώς). Αξίζει σίγουρα μια δοκιμή απ' όλους.

  2. Εικόνα StavrOS
    StavrOS (χωρίς επαλήθευση)Δεκ 28, 2015 20:42 ΜΜ

    Για να το δοκιμάσουμε αφού φαίνεται ότι λέει και και με το παραπάνω - Με μόνη επιφύλαξη αν θα έχουμε την πληθώρα των προγραμμάτων που έχουμε στα Linux που στηρίζονται στο Ubuntu.
    Αυτό που φαίνεται άκρως ενδιαφέρον είναι και το ωραίο περιβάλλον του που καμία σχέση δεν έχει με το Unity (που δεν πιστεύω ότι υπάρχει κάποιος που απορεί ότι δεν έπιασε)

  3. Εικόνα maesrin
    maesrin (χωρίς επαλήθευση)Δεκ 29, 2015 13:30 ΜΜ

    Γεια σου StavrOS,

    Έγώ είμαι από αυτούς που απορούν γιατί δεν έπιασε Unity, εγω το βρίσκω μια χαρά και ήμουν πολύ ικανοποιημένος για όσο χρόνο χρησιμοποιούσα ubuntu (μέχρι πριν 1 ένα χρόνο).
    Πλέον λόγο δουλειάς , κάνω χρήση Fedora/RHEL/Centos οπότε δουλεύω gnome3.
    Θεωρώ ότι είναι θέμα συνήθειας η χρήση του Unity, και μέχρι τώρα όσοι ξέρω που παραπονιούνται για το Unity το βάζουν σε desktops/laptops 10ετίας στα οποία το 3d performance είναι επιεικώς τραγικό.

    Εσύ για πιο λόγο θεωρείς ότι δεν έπιασε;

    Θα δοκιμάσω το SolusOS για να δω τι παίζει αλλά δεν μου αρέσει να μάθω τις εντολές άλλου ένα package manager ακομη.
    Σίγουρα θα δοκιμάσω να εγκαταστήσεω το bungie desktop στο fedora για να το δω και αυτό.

  4. Εικόνα O Γνωστός του Γνωστού
    O Γνωστός του Γ... (χωρίς επαλήθευση)Δεκ 31, 2015 11:31 ΠΜ

    Καλά κάποια πράγματα είναι ψιλοαυθαίρετα...Από πού κρίνεται η ανάπτυξη του unity, ως αποτυχημένη, για παράδειγμα...
    Ασφαλώς η φυγή από το gnome 2 έδωσε χώρο για μετάβαση σε νέα DE's και συμπεραίνω ότι η ανωτέρω αναφορά, αποτελεί απλώς μια πάσα για την επόμενη παράγραφο - παρουσίαση του Solus. Θα συμφωνήσω απόλυτα ότι έχει δοθεί λοιπόν το στίγμα για νέα πράγματα, αλλά δεν νομίζω ποτέ ότι η κατάσταση στον χώρο του Linux ήταν ιδιαίτερα σταθερή, όλα ρευστά ήταν, ανέκαθεν (KDE, Gnome, Xfce, Lxde κλπ που υπάρχουν και εξελίσονται ακόμα, + Mate, Unity, Cinammon, Gnome 3 τώρα τελευταία και δεν συμμαζεύεται...).
    Όσον αφορά το Solus ντάξει 2-3 ωραία Wallpapers και μέχρι εκεί, στην παρούσα φάση νομίζω ότι κατατάσσεται στην ίδια κατηγορία διανομών, με το elementary κλπ...

  5. Εικόνα constantinos
    constantinosΔεκ 31, 2015 12:20 ΜΜ

    Έχει αποτύχει πλήρως σε κάθε χρονοδιάγραμμα ανάπτυξης. Έχει αποτύχει απόλυτα στο να δημιουργήσει εμπιστοσύνη για να μπει σε αυτό που αποκαλείται αγορά (πχ smartphones/tablets). H μεγάλη αποδοχή του Ubuntu Mate από την άλλη δείχνει κάτι, έτσι δεν είναι; Εσύ λες η εταιρεία να θέλει άλλα προϊόντα εκτός από το δικό της;
    Όσο για την παρούσα διανομή εχεις απόλυτο άδικο και μιλάω τεχνικά και χρηστικά.

  6. Εικόνα o γνωστός του γνωστού
    o γνωστός του γ... (χωρίς επαλήθευση)Δεκ 31, 2015 15:17 ΜΜ

    Θα ήθελα, Κωνσταντίνε, να μου το εξηγήσεις λίγο αυτό το τεχνικά και χρηστικά.
    Σχετικά με το Unity, εγώ βλέπω ότι είναι ένα αρκετά σταθερό DE, με πλήθος δυνατοτήτων από χρηστικής πλευράς, ενώ δεν λείπουν και οι δυνατότητες παραμετροποίησης - για όποιον θέλει να το "σκαλίσει".
    Αν λες για το επερχόμενο Unity ναι έχεις δίκιο, γι αυτό άλλωστε και πάει τόσο πίσω (αλλά αυτό θα έρθει πακέτο με τον Mir, το 2017 και ΑΝ)...

  7. Εικόνα Ανώνυμος
    Ανώνυμος (χωρίς επαλήθευση)Ιαν 02, 2016 03:39 ΠΜ

    Όταν αποδέχεσαι να κάνεις 3 κλικ αυτό που μπορείς να κάνεις με 2, αυτό σημαίνει ότι έχεις κάποιο πρόβλημα και έτσι μπορεί πλήρως να εξηγηθεί η χρήση Unity ή Gnome χωρίς άλλες παραμέτρους.

  8. Εικόνα Soulrain
    SoulrainΙαν 02, 2016 16:52 ΜΜ

    Το Unity έχει καλά σημεία αλλά έχει και αρκετά άσχημα. Η τοποθέτηση του launcher στην αριστερή πλευρά, όσο κι αν ξενίζει κάποιους, ήταν σωστή επλογή για τις σύγχρονες οθόνες που συνήθως έχουν αρκετό πλάτος αλλά όχι και ύψος. Το dash προοριζόταν να γίνει one-stop σημείο για την αναζήτηση των πάντων (καλή σκέψη), στην πραγματικότητα όμως ακόμα δεν έχει καταφέρει να σου επιστρέφει τα αποτελέσματα που χρειάζεσαι, χωρίς σαβούρα.

    Από θέμα σταθερότητας, έχουν αναφερθεί ένα σωρό προβλήματα με πιο συχνό το lagging, κάτι που θεωρώ ότι οφείλεται στο γεγονός ότι ολόκληρο το Unity είναι plugin του compiz. Θα μπορούσαν να το γράψουν εξαρχής from scratch και να το κάνουν βράχο αλλά για κάποιο λόγο δεν το έκαναν.

    Στην παραμετροποίηση δεν υπάρχει καν συζήτηση. Είναι από τα πιο μη-παραμετροποιήσιμα περιβάλλοντα που υπάρχουν. Η πάνω μπάρα δε μετακινείται, δεν έχεις και πολλές επιλογές στην τοποθεσία των indicators ή στη μορφή του dash, μπορείς (πλέον) να μεταφέρεις τα μενού στα παράθυρα αλλά θα σου μείνει πολύς άχρηστος χώρος στη μπάρα και άλλα πολλά βλακώδη.

    Δε συζητάω για το αν έχει “κλέψει” ιδέες γιατί δεν έχει και τόση σημασία ποιος το σκέφτηκε πρώτος αλλά ποιος το κάνει καλύτερα.

    Το βασικό πρόβλημα του Unity (και του Gnome Shell) είναι ότι βάζει τη mobile λογική σε desktop περιβάλλον. Είναι λάθος, έχει αποδειχθεί πέραν πάσης αμφιβολίας ότι είναι λάθος αλλά το αγνοούν επιδεικτικά. Απ'όσο έχω δει το επερχόμενο Unity 8, πιστεύω ότι θα είναι άθλια εμπειρία σε desktop και θα αποκτήσει ακόμα περισσότερους επικριτές απ' το 7.

    Υπάρχει επίσης και μια σημαντική παράμετρος που τείνουμε να αγνοούμε για κάποιο λόγο: το Unity δεν είναι φορητό. Δε μπορείς με καμία δύναμη να το χρησιμοποιήσεις σε άλλη διανομή, χωρίς να τραβήξεις ένα κατεβατό Ubuntu-specific πράγματα. Ίσως ορισμένους να μην τους απασχολεί αυτό αλλά το ότι ένα σωρό πράγματα στο Ubuntu είναι πατσαρισμένα μέχρι αηδίας για να δουλέψουν, μαρτυρά τρικυμία εν κρανίω από θέμα τεχνικής και είναι πολύ κακή επιλογή που σκοτώνει ό,τι φτιάχνουν.

    Τέλος, το γεγονός ότι η MATE εκδοχή του Ubuntu όχι απλά δεν πάτωσε αλλά κοντράρει στα ίσα το Unity σε πλήθος χρηστών, όπως και ότι το Ubuntu Gnome χαρακτηρίζεται από πολλούς ως “το Ubuntu όπως θα έπρεπε να είναι”, κάτι δείχνουν, δε νομίζεις; Γενικά, η Canonical έχει την τάση να επιχειρεί την ανακάλυψη του τροχού απ' την αρχή αλλά αυτό συνήθως της γυρνάει μπούμερανγκ γιατί είναι αλαζόνες.

  9. Εικόνα constantinos
    constantinosΙαν 02, 2016 14:38 ΜΜ

    Ένα-ένα, λοιπόν: Όσο αφορά το γραφικό περιβάλλον, ο launcher του Unity είναι σούπερ. αυτό δεν επιδέχεται αμφισβήτηση.
    Το dash όμως; Έχω πάει σε δεκάδες συνέδρια και παρουσιάσεις, έχω κάνει αμέτρητες εγκαταστάσεις σε τρίτους. Δεν είδα ποτέ να αξιοποιεί κάποιος το dash, κάτι που προφανώς δεν εκπλήσσει (όσον αφορά τους υπολογιστές έστω και όχι τα μηχανήματα αφής, σε όσα έστω τρέχει το unity). Και αυτό είναι και σε προσωπικό επίπεδο. Μέχρι πριν 2 χρόνια που είχα unity το dash το δούλευα ελάχιστα ως καθόλου. Εσύ, το δουλεύεις; Και αν ναι σε ποιο σημείο βλέπεις την χρηστικότητά του; Αν πχ, έχω ανοιχτό τον browser γιατί να πρέπει να ανοίξω και το dash να κάνω αναζήτηση για να μου ανοίξει και πάλι τον browser;
    Σταθερό; Ναι είναι, μέχρι έστω να περάσεις σε νέα έκδοση και να αντιμετωπίσεις τα πρώτα bugs που σε αρκετές περιπτώσεις είναι παιδαριώδη και δείχνουν έλλειψη επαγγελματισμού. Παραμετροποίηση; Προφανώς, όσοι έχουν KDE, MATE, XFCE, ακόμα και openbox, γελάνε.
    Ας βγει κάποια στιγμή ο Mir που όπως βλέπεις έχουν πολλά προβλήματα να τον στρώσουν και μετά ίσως συμφωνήσουμε σε αρκετά.
    Το πως το Ubuntu Mate "πουλάει" σαν τρελό εις βάρος του Unity δεν λέει κάτι;
    Όμως, πέρα από το desktop θεωρώ το Unity (αν και εφ' όσον εφαρμοστεί πλήρως), κορυφαίο περιβάλλον για tablets/smartphones. Για desktops όμως, όχι.

  10. Εικόνα Ο γνωστός του γνωστού
    Ο γνωστός του γ... (χωρίς επαλήθευση)Ιαν 04, 2016 09:31 ΠΜ

    Παίδες, άλλα λέω γω άλλα λέτε σείς...
    Αφενός η αιτίασή μου δεν έχει να κάνει με το unity αν είναι καλό ή κακό, αλλά αν είναι αποτυχημένο ή όχι.
    Από την στιγμή που δεν έχουμε κάποια αξιόπιστη καταγραφή (την παρούσα στιγμή τουλάχιστον), για το ποιο DE χρησιμοποιούν οι περισσότεροι desktop χρήστες του linux, δεν μπορούμε να κρίνουμε αν είναι αποτυχημένο ή όχι, και εκφράζουμε προσωπική εκτίμηση, η οποία είναι αυθαίρετη.
    Εξάλλου, δεν υπάρχει το τέλειο ή το καλό ή κακό DE...ότι βολεύει τον καθέναν.
    Σε ότι αφορά το unity, υιοθετεί κάποια πολύ καλά στοιχεία εργονομίας, τα οποία διαρκώς εξελίσσει και δεν μένουν στάσιμα.
    Από τον launcher αριστερά, μέχρι το dash το οποίο δεν είναι ότι καλύτερο για web αναζητήσεις, οκ, αλλά μπορώ να αναζητήσω και να βρω το αρχείο ή να εκκινήσω την εφαρμογή που θέλω, χωρίς καν να αφήσω τα χέρια μου από το πληκτρολόγιο.
    Η υλοποίηση του hud επίσης, αν και ξενίζει λίγο την ελληνική κοινότητα λόγω πληκτρολογίου, είναι καινοτόμα και προσφέρει επιπλέον χρηστικότητα η οποία πέρα από το ίδιο το λειτουργικό, επεκτείνεται και στις εφαρμογές.
    Η ενσωμάτωση των μενού στο περιθωριο του παραθύρου, με έξυπνη εμφάνιση όταν πας το ποντίκι εκεί, αποτελεί μια πανέξυπνη ιδέα που γλιτώνει χώρο (ναι έστω αυτά τα λίγα pixels), ενώ έχουν περαστεί κάποιες δυνατότητες όπως το να ταιριάζει το παράθυρο στην μισή οθόνη σούρνωντας δεξιά, κλπ.
    Όλα αυτά μέσα από ένα αρκετά σταθερό περιβάλλον λειτουργίας... Τώρα αν κάποιοι προτιμούν mate ή xfce για χαμηλότερη κατανάλωση πόρων, καλά κάνουν και αυτοί - πάντως το xfce που έχω δουλέψει αρκετά, τρώει κι αυτό τα κολληματάκια του, δεν το λέω και βράχο σταθερότητας...

    Αλλά το άλλα λέω, πάει 1ον στην αρχική μου αιτίαση, και 2ον γιατί το περιβάλλον που παρουσιάζει το Solus, είναι κάτι το ιδιαίτερο, που θα το κάνει να ξεχωρίσει από άλλες διανομές - φωτοβολίδες ; (το τεχνικά και χρηστικά που μου είπες Κωνσταντίνε, αλλά τελικά επικεντρώθηκες στα αγκάθια του Unity).

    ΥΓ. ΔΕΝ θεωρώ το unity, στην παρούσα του μορφή τουλάχιστον, κορυφαία εμπειρία χρήσης όσον αφορά το touch περιβάλλον.
    Η υπερβολική χρήση των scopes για τα πάντα, εκτιμώ ότι θα αποτελέσει τροχοπέδη στην υιοθέτησή του, όταν απέναντι έχεις native εφαρμογές που κάνουν παπάδες χρησιμοποιώντας την πληθώρα των αισθητήρων που διαθέτει μια σύγχρονη φορητή συσκευή, δεν μπορείς να ποντάρεις στην υλοποίησηί αντίστοιχων scopes και web apps...

  11. Εικόνα constantinos
    constantinosΙαν 04, 2016 14:00 ΜΜ

    Ναι, πως το κρίνεις εσύ το "πετυχημένο"; Από την υιοθέτησή του στην αγορά με συσκευές και υπολογιστές; Νομίζω σε αυτό η απάντηση είναι προφανής. Δεν πέτυχε.
    Από τα στατιστικά χρήσης του; Αυτά είναι κάπως αμφίβολα καθώς προσμετράει μόνο το Ubuntu και όχι το gui.
    Αν πάντως κρίνουμε στατιστικά από τα downloads του Ubuntu Mate και αυτό κάτι δείχνει.
    Πρόσεξε, κανείς δεν είπε πως είναι πατάτα το Unity, ίσα-ίσα. Απέτυχε όμως στην αποδοχή και αυτό νομίζω πως έγινε εξ' αιτίας των τακτικών της Canonical και της ριζικής αποτυχίας της να ενσωματώσει τον Mir.
    Στο τελευταίο που λες, διαφωνώ. Το Unity το θεωρώ ανώτερο από Android και iOS σε οθόνες αφής.
    Κατά τ' άλλα, όπως προφανώς ξέρεις, το οποιοδήποτε gui του οποιουδήποτε λειτουργικού μπορεί να δουλευτεί χωρίς να σηκώσουμε τα δάχτυλα από το πληκτρολόγιο.

  12. Εικόνα Soulrain
    SoulrainΙαν 04, 2016 16:19 ΜΜ

    Ακριβή στατιστικά δε μπορούμε να έχουμε, εντούτοις όλοι λίγο-πολύ γνωρίζουμε ότι σε εύρος χρήσης το Gnome και το KDE ήταν σχεδόν πάντα στην κορυφή. Αυτό δεν έχει αλλάξει.

    Μπορούμε όμως να κάνουμε αυτό που λένε "educated guess" και εκτιμήσεις. Για παράδειγμα, πόσοι νέοι χρήστες ήρθαν στο Ubuntu επειδή τους τράβηξε το Unity; Το αντίθετο συνέβη, πολλοί έφυγαν εξαιτίας του. Μεταφέρθηκε το Unity σε άλλες διανομές, όπως κάθε τι που κρίνεται "καλό"; (Αυτό βέβαια φρόντισε η Canonical να το κάνει αδύνατο). Επηρέασε με τη λογική του τη μορφή άλλων DE;

    Στα επιμέρους, αυτά που εσύ θεωρείς πλεονεκτήματα, για άλλους δεν είναι (και αντίστροφα). Π.χ., για σένα είναι έξυπνη ιδέα το "κρυφό" μενού πάνω αριστερά. Η κριτική όμως προς αυτό είναι ότι ένας νέος χρήστης δε θα ξέρει με τίποτα ότι κάτι υπάρχει εκεί, αν δεν πάει το ποντίκι κατά τύχη. Το OS X έχει την ίδια λογική αλλά δεν έκρυψε ποτέ το μενού. To hud είναι όντως καλό στοιχείο αλλά, κατά τη γνώμη μου, αντιβαίνει στη λογική του full DE και ταιριάζει περισσότερο σε μινιμαλιστικά περιβάλλοντα. Το snapping στις πλευρές είναι χαρακτηριστικό του compiz και όχι του Unity κι επιπλέον κάποια DE το έχουν εδώ και πολλά χρόνια. Γενικότερα, η Canonical έχει (και) καλές ιδέες, συνήθως όμως τις διαφημίζει υπερβολικά και αποτυγχάνει παταγωδώς στην πράξη. Κάποτε το Ubuntu έφερνε κόσμο στο Linux, τώρα διώχνει.

    Το Solus τώρα, δε φτιάχτηκε με τη λογική της φωτοβολίδας. Και το λέω αυτό έχοντας παρακολουθήσει τις απόψεις του βασικού δημιουργού του από την εποχή του παλιού Solus OS. Θα μπορούσε να είναι άλλο ένα Ubuntu παράγωγο της σειράς αλλά δεν το έκαναν έτσι. Έφτιαξαν δικό τους package manager, χτίζουν τα δικά τους πακέτα, έγραψαν και ξαναέγραψαν δικό τους DE. Προσωπικά δε θα το χρησιμοποιήσω γιατί δε μου ταιριάζει, παρ' όλα αυτά χαίρομαι που εμφανίστηκε κάτι πραγματικά φρέσκο και με καλές ιδέες. Το αν τελικά θα πάει καλά ή όχι εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όμως μπορώ να σε βεβαιώσω ότι έχουν κάθε πρόθεση να φτιάξουν κάτι καλό κι αυτό φαίνεται.

Scroll to Top